[B3 2.3 20V 7a hitachi]poszukiwane schematy i pomoc fachowca
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 19 maja 2010, 22:34
[B3 2.3 20V 7a hitachi]poszukiwane schematy i pomoc fachowca
Witam
Poszukuje schematów do audi 90 b3 coupe quattro z motorem 2.3 20v 7a na osprzęcie hitachi.
Mój problem polega na tym iż mam uciety jakiś kabel przy zegarach(szaro niebieski w niebieskiej kostce jak dobrze pamiętam) jak go podłączam to auto gaśnie. Druga sprawa mam woly przewód zielony z oczkiem przy cewce zapłonowej i nie wiem za co jest on odpowiedzialny.
Kolejnym problemem jest to iż auto przy spokojnej jeździe ma bogatą mieszankę a jak zaczynam wstawiać to lambda pokazuje ubogą mieszankę dodam ze lambda i przepławka są nowe.
Innym problemem jest to że nie mogę się połączyć żadnym vagiem ani innym testerem z komputerem żeby z czytać błędy....
Za każdą pomoc będę wdzięczny... a najlepiej jak by znalazł się ktoś z łódzkiego lub okolic z chęcią pomocy
Pozdrawiam Klubowiczów
Poszukuje schematów do audi 90 b3 coupe quattro z motorem 2.3 20v 7a na osprzęcie hitachi.
Mój problem polega na tym iż mam uciety jakiś kabel przy zegarach(szaro niebieski w niebieskiej kostce jak dobrze pamiętam) jak go podłączam to auto gaśnie. Druga sprawa mam woly przewód zielony z oczkiem przy cewce zapłonowej i nie wiem za co jest on odpowiedzialny.
Kolejnym problemem jest to iż auto przy spokojnej jeździe ma bogatą mieszankę a jak zaczynam wstawiać to lambda pokazuje ubogą mieszankę dodam ze lambda i przepławka są nowe.
Innym problemem jest to że nie mogę się połączyć żadnym vagiem ani innym testerem z komputerem żeby z czytać błędy....
Za każdą pomoc będę wdzięczny... a najlepiej jak by znalazł się ktoś z łódzkiego lub okolic z chęcią pomocy
Pozdrawiam Klubowiczów
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ciężko będzie. Na początek : www.20v-sauger-tuning.de (możesz przez tłumacza google), potem forum audiklub org , potem ... cóż. 7A to mało ogarnięty elektronicznie silnik przez klubowiczów.
co do lania i mieszanki - uważam, że trzeba sprawdzić to, co zwykle w tym silniku - resistor pack, wtryskiwacze, knocksensory (a ja zalecam wszystkim ich wymianę bo to wszystko jest stare), po drugie nie połączysz się niczym bo tam są kody błyskowe, i zczytuje się je wpinając bezpiecznik w przekaźnik pompy paliwa (procedura opisana na stronie którą podałem) . Co do kabli - polecma diakom.ru (albo jakoś tak) lub poszukać na forum audiklubu pod hasłem schematy.
A na koniec polecam przejrzeć - forum.apmotorsport.pl - tam wprawdzie jest o eskach, ale 7A jest bardzo bliski motorowi 3B który był w S2jkach i A200. Znajdziesz tam wiele ciekawego info.
Lambdę i przepływkę zostaw w spokoju, bo to są rzeczy które ostatnie się popsują w tym silniku.
ps . jeśli nie kochasz tego auta, to sprzedaj je, bo , jak wszyscy jego użytkownicy, będziesz się na nim doktoryzował
ps2 . jeszcze jest http://www.audi20v.net/ tam też masę znajdziesz, i hcyba nawet tez schematy
co do lania i mieszanki - uważam, że trzeba sprawdzić to, co zwykle w tym silniku - resistor pack, wtryskiwacze, knocksensory (a ja zalecam wszystkim ich wymianę bo to wszystko jest stare), po drugie nie połączysz się niczym bo tam są kody błyskowe, i zczytuje się je wpinając bezpiecznik w przekaźnik pompy paliwa (procedura opisana na stronie którą podałem) . Co do kabli - polecma diakom.ru (albo jakoś tak) lub poszukać na forum audiklubu pod hasłem schematy.
A na koniec polecam przejrzeć - forum.apmotorsport.pl - tam wprawdzie jest o eskach, ale 7A jest bardzo bliski motorowi 3B który był w S2jkach i A200. Znajdziesz tam wiele ciekawego info.
Lambdę i przepływkę zostaw w spokoju, bo to są rzeczy które ostatnie się popsują w tym silniku.
ps . jeśli nie kochasz tego auta, to sprzedaj je, bo , jak wszyscy jego użytkownicy, będziesz się na nim doktoryzował
ps2 . jeszcze jest http://www.audi20v.net/ tam też masę znajdziesz, i hcyba nawet tez schematy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 19 maja 2010, 22:34
Super wielkie dzięki sporo info będę poszukiwał info i drogi wyjścia..... a utka raczej nie sprzedam mimo tego że jest z nim sporo problemów ale frajda z jazdy i dźwięk silnika jest nie do opisania. Jestem zresztą mechanikiem i dopiero poznaje auto a tak jak piszesz chyba będę się na nim doktoryzował
[ Dodano: 2010-07-02, 17:26 ]
A pytanko
resistor pack- to są rezystory wtrysku na podszybiu a co to jest knocksensor ?
[ Dodano: 2010-07-02, 17:26 ]
A pytanko
resistor pack- to są rezystory wtrysku na podszybiu a co to jest knocksensor ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jakbyś mógł to sprawdź dokładnie jakiego koloru jest ten kabel bo na żadnych schematach nie mogę znaleźć takiego (schematy mam od innych wersji silnikowych niż 7A).tomaszkister pisze:Mój problem polega na tym iż mam uciety jakiś kabel przy zegarach(szaro niebieski w niebieskiej kostce jak dobrze pamiętam) jak go podłączam to auto gaśnie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 19 maja 2010, 22:34
Dziś dokładnie sprawdziłem jest to biało niebieski przewód z tego co wyczytałem idzie on do
Differential locks
cruise control
park/neutral shift lock control unit
i to on robi zwarcie...a czemu?
Pobawiłem się dzisiaj i próbowałem wymigać sobie kody ale za chiny ludowe nie mogę...
Żeby nie było próbowałem też w golfie II mojego brata i tam udało się bez problemu z 1 razem.
I teraz się zastanawiam czy coś jest nie tak w aucie
na czarnej kostce jest + i - wiec oki
a na brązowej mam dwa przewody na jednym jest - a na drugim nic nie ma...
może jakieś rady?
Differential locks
cruise control
park/neutral shift lock control unit
i to on robi zwarcie...a czemu?
Pobawiłem się dzisiaj i próbowałem wymigać sobie kody ale za chiny ludowe nie mogę...
Żeby nie było próbowałem też w golfie II mojego brata i tam udało się bez problemu z 1 razem.
I teraz się zastanawiam czy coś jest nie tak w aucie
na czarnej kostce jest + i - wiec oki
a na brązowej mam dwa przewody na jednym jest - a na drugim nic nie ma...
może jakieś rady?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 19 maja 2010, 22:34
Powiem Ci że mam go uciętego zaraz przy kostce od zegarów jak go podpinam to auto gaśnie. nie wiem czy może mieć to coś wspólnego ale blokada mostu nie wyłącza się wraz ze wzrostem prędkości a tak chyba ma seria... jak jak go zepnę to jest do puki sam go sobie nie wyłączę. Dla mnie baja bo można polatać ze spiętym mostem przy większych prędkościach ale może z to ma coś do rzeczy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 19 maja 2010, 22:34