Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.6 ADA] Drganie kierownicy przy hamowaniu

poulek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 23 mar 2008, 08:29

[80 B4 1.6 ADA] Drganie kierownicy przy hamowaniu

Post autor: poulek » 26 cze 2010, 13:38

Drodzy koledzy wymieniałem z przodu 3 pary tarcz i dalej mam drganie kierownicy juz niewiem co to moze byc , jest to tylko i wyłacznie przy hamowaniu. Nie mam luzu nigdzie na wahaczach ani nicw tym stylu czy miał ktos podobny problem???

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 26 cze 2010, 13:58

Może być coś z piastami nie tak. Kumpel miał tak samo w hondzie. Wymieniał tarcze z przodu 3 razy i za każdym razem było to samo. Miał na szczęście trochę części od angola to wymieniliśmy całe piasty z przodu i problem znikł. Ale wysypało mu się łożysko w jednej z piast i był zmuszony przełożyć z jedną starą piastę. Po jakimś czasie znowu zaczęło mu być z tej strony z której wymieniał piastę na starą.

Awatar użytkownika
kamilek89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 528
Rejestracja: 04 lip 2009, 08:58
Lokalizacja: ŁUBNO/ RZE

Post autor: kamilek89 » 27 cze 2010, 18:36

a w jakim stanie stanie są łożyska?? może jest luz?? ale napewno byś go wyczuł na kole. a przednia belka zawieszenia jest prosta??

Awatar użytkownika
kochan1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 19 lip 2009, 18:29
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: kochan1984 » 27 cze 2010, 18:46

Zobacz przeguby! U mnie tak był 2 komplety tarcz wymienione tuleje wymienione felgi wymienione kilka razy zbieżność wyważanie itd. Przegub gdzieś dostał i wymieniłem tylko osłonę po roku zaczął walić i zmieniłem ( wcześniej już się poddałem i drgania były) i od tej pory drgania ustały.

poulek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 23 mar 2008, 08:29

Post autor: poulek » 29 cze 2010, 23:08

włsnie ja tuleje na wahaczach wymieniłem , ale wąłsnie jak koledzy tyutaj pisze an forum jest wyczuwalna chyba naprawde krzywa tarcza bo jak sie ad na luz i pedał do połowy to tak hamuje z takimi momentami przerwy jakby tarcza miała bicie.Ale czy to mozliwe 3 pary tarcz wymienionych an ostatnich pojezdzięłm miesiac i sie nie działo nic i teraz znwu drga czy mogłby mi ktos w tej sprawie pomoc?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 cze 2010, 12:23

Labiel pisze:Wymieniał tarcze z przodu 3 razy
Pytanie zasadnicze :a na jakie tarcze kolega poulek, wymieniał?bo jak na jakieś lipne to i za 5 razem będzie tak samo .Z tańszych i sprawdzonych polecam mikody ,nie polecam czegoś takiego jak raccer czy jakoś tak ,nowe ,nie zahamowane nawet raz gwałtownie i biły praktycznie od razu .Dziadostwo straszne :evil:

[ Dodano: 2010-06-30, 12:27 ]
poulek pisze:ostatnich pojezdzięłm miesiac i sie nie działo nic i teraz znwu drga
to tylko potwierdza że to ewidentnie wina tarcz

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 cze 2010, 23:43

MUNIOR, w przypadku kumpla to było tak. Jak kupił auto to wszystko było ok. Ale po pewnym czasie tarcze zaczęły mu bić. A że nie były już w dobrym stanie to wymienił na jakieś lipne. Chyba toprana. Więc nie zdziwiłem się że zaczęły mu bić. Potem kupił jakiegoś anglika i przełożył sobie od niego tarcze. Przez pewien czas było dobrze, ale znów zaczęło mu być. No ok, te tarcze też mogły być lipne. Później auto miało stłuczkę więc przez pewien czas jeździł innym sprowadzonym autem. Tam hamulce działały świetnie. W końcu naprawił swoje wozidło więc przełożył tarcze od tego sprowadzonego. I znów to samo, czyli przez pewien czas ok a potem znów bicie. W końcu przełożyliśmy całe piasty od tego Niemca - tarcze pozostały te co były. I o dziwo spokój, dopóki nie był zmuszony przełożyć jednej swojej starej piasty. Wtedy znów w jednym kole pojawiło się bicie. Do dziś nie wiemy w czym dokładnie leżał problem, ale na pewno było to związane z piastami.

poulek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 23 mar 2008, 08:29

Post autor: poulek » 01 lip 2010, 15:15

koledzy ja tarcz nie miałem lipnych były to TRW czyli nie takie złe , juz niemam pojecia co moze byc do kogo pojade to mowi ze tarcze ale nie bede kasy ładował cały czas w tarcze bo to bez rezultatu

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 lip 2010, 16:31

poulek pisze:koledzy ja tarcz nie miałem lipnych były to TRW czyli nie takie złe ,
A jak kolega hamuje :?: że się tak zapytam ,w sensie ostro i gwałtownie z dużych szybkości czy w miarę normalnie ;-) ,bo jak ta pierwsza wersja to wychodzi że tarcze TRW jednak nie podołały zadaniu :-/

poulek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 23 mar 2008, 08:29

Post autor: poulek » 02 lip 2010, 14:31

oczywiscie ze normalnie hamuje wiec nic siez nimi nie powinno dziać samochodem jezdzięłm 3 lata i nic sie nie działo dopiero teraz zaczałem tak wymieniac i nie moge konca dojsc

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 02 lip 2010, 15:01

Witam,

Czytając Twój post jedynie mogę domniemać że problem nie leży w tarczach. Nie chce mi się wierzyć że tarcze w ciągu miesiąca powyginają się tym bardziej że kolega pisze o normalnym hamowaniu nawet jeśli nie są renomowanej firmy.
Sprawdź czy są luzy na łożyskach z przodu.

poulek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 23 mar 2008, 08:29

Post autor: poulek » 02 lip 2010, 20:06

własnie kolego sprawdzałem i niema luzów na łozyskach z przodu wiec nie mam pojecia co to moze byc

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 02 lip 2010, 20:16

poulek pisze:własnie kolego sprawdzałem i niema luzów na łozyskach z przodu wiec nie mam pojecia co to moze byc
U kolegi też sprawdzałem to ze 3 razy i całość wydawała się ok, a jednak coś z piastami było nie tak skoro jedne tarcze biły a po wymianie piast te same tarcze były ok.

poulek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 23 mar 2008, 08:29

Post autor: poulek » 02 lip 2010, 20:43

to co kolego twierdzisz ze piasty mogą byc nie tak ?? bo zakładajac 3 pary tarcz i cały czas drga czyli cos nie tak

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 02 lip 2010, 20:45

poulek pisze:to co kolego twierdzisz ze piasty mogą byc nie tak ?? bo zakładajac 3 pary tarcz i cały czas drga czyli cos nie tak
Tego nie powiem ci w 100% ale masz identyczny problem jak miał mój kumpel co opisywałem wcześniej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl