[B3 1Z] Moja czarnulka, to już koniec :( / 66
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
W samochodzie zagościły elektryczne lusterka oraz wyciąłem grzyba z wygłuszenia podłogi w kabinie - pewnie wiele lat stała woda i zrobił się piękny organizm jednokomórkowy W miejsce ubytków zastosowałem wełnę mineralną owiniętą w folię. Jest cicho i nic nie drapie Wykładzina zostałą całą wyciągnięta i karcherem oczyszczona. Dwa dni roboty...
Niedłuugo jakieś zdjęcia.
Aaaa... i zrobiłem wkońcu porządek z obiciem boczków na drzwiach, drugie podejście i tym razem ostateczne. Wszystko się trzyma, że nie idzie oderwać a pomarszczenia ograniczone do absolutnego minimum.
Niedłuugo jakieś zdjęcia.
Aaaa... i zrobiłem wkońcu porządek z obiciem boczków na drzwiach, drugie podejście i tym razem ostateczne. Wszystko się trzyma, że nie idzie oderwać a pomarszczenia ograniczone do absolutnego minimum.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Powiedz jaki setup, aktualny czy mocny? Bo aktualny to dość żwawe autko, tuurbo dziura i spalanie poniżej 5l ON/100km. A mocny to 90konne TDI w golfie 3 zostają w tyle i spalanie 6-7l /100km. Gdyby tylko uszczelka pod głowicą była metalowa :roll: Bo ja jeszcze nie wiem gdzie kres możliwości tej pompy, a przecież jeszcze gov-moda nie zrobiłem i jeżdżę na skręconej dawce paliwa :mrgreen:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Jak znajdę czas, odpowiedni kąt wtrysku oraz ustawienia dawki i doładowaniapawelrybak15 pisze:A kiedy będzie filmik z jazdy na mocnym setupie ? <ok>
śmigacz
Jeździ, nic się nie dzieje. Trochę inny dźwięk silnika, inna charakterystyka mocy itp.
Przy odrobinie cierpliwości i stawień da się spokojnie osiągnąć spalanie na poziomie 5l/100km w cyklu mieszanym przy dynamicznej jeździe. Ćwiartka baku - 300km.
I musisz mieć sprawny termostat bo przy małych dawkach paliwa będziesz miał problem z niedogrzaniem.
Ojoj, u mnie 90*C łapie raz na ruski rok, muszę pójść do ASO po ori termostat. A na poprzedniej pompie na tym samym termostacie 90*C bez problemu łapał.