Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61

Prezentacja w/w innych samochodów Audi.
Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 04 lip 2010, 17:07

FranoF1 pisze:Puszczasz cały syf w atmosferę :?:
Z kominów w elektrowni też puszczają :-P
FranoF1 pisze:Zrób OCT
Spoko, jeśli testy wypadną pomyślnie to będzie - zresztą mam go już gotowego. Niestety nie dostałem w tym dniu odpowiedniego węża, będę musiał poszukać gdzieś u gazowników, a chciałem wreszcie rozpocząć testy, dlatego to chwilowe rozwiązanie jest takie druciarskie. Aczkolwiek jak na razie po zrobieniu 50km peszel jest czyściutki, żadnych śladów oleju czego zresztą się spodziewałem bo po kilku tyś od czyszczenia przepustnicy były tam tylko minimalne ślady oleju.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 04 lip 2010, 17:11

To daj kilka razy po garach, to się zdziwisz ile syfu wyleci <rotfl2>
Z kominów w elektrowni też puszczają
Niestety ;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 04 lip 2010, 17:14

FranoF1 pisze:To daj kilka razy po garach, to się zdziwisz ile syfu wyleci <rotfl2>
Na razie czekam na jakąś dłuższą trasę w upale :-P To będzie najlepszy test :lol:

A co do dymu. Jechałem ostatnio za oplem astrą w benzynie. Olej palił chyba litrami bo z tyłu miał taką zasłonę siwego dymu że auta prawie nie było widać. :-P

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 04 lip 2010, 18:37

Rafał dzięki za linka do twojego tematu :-D właśnie jak zauważyłeś kombinuje z lepszym dotlenieniem i ochłodzeniem silnika na lato a o odmach za bardzo nie wiedziałem o co kaman.W V-ce są 2 więc wpadł mi taki pomysł:
Posiadam z starej coupety zbiorniczek płynu wspomagania i on ma 2 kroćce-jakby podpiąć odmy i odwrócić zbiorniczek,wyciąć otwór odpowietrzający na górze czy zadziałało by to jak Oil Catch Tank :?: (musiałem rozszerzyć skrót dla nie wtajemiczonych :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 04 lip 2010, 18:42

shellah pisze:Posiadam z starej coupety zbiorniczek płynu wspomagania i on ma 2 kroćce-jakby podpiąć odmy i odwrócić zbiorniczek,wyciąć otwór odpowietrzający na górze czy zadziałało by to jak Oil Catch Tank
Dokładnie. To co ewentualnie odma wypluje zbierze się na dole a gazy uciekną sobie górą. Zadziała to dokładnie tak jak ma działać.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 04 lip 2010, 18:50

no to super :-D a i estetycznie będzie wyglądać jak seria :-) a na dole w razie czego odkręcam korek i syf do ścieków :lol:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 04 lip 2010, 19:22

Ja swojego CTO mam już gotowego z dobry rok (gdzieś tam wcześniej wrzucałem fotki), ale jakoś nigdy nie ma czasu żeby się za to zabrać. A pod maską mam tak dużo miejsca że głowie się teraz gdzie to zamontować.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 04 lip 2010, 23:50

Labiel pisze:że głowie się teraz gdzie to zamontować.
przy ABS-ie masz dużo miejsca :-P

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 04 lip 2010, 23:54

No tam jest niby trochę miejsca, ale mogę zasłonić ten parownik od gazu, a wtedy będę miał ciężkie dojście do tego filtra przy zaworze. No ale w sumie go wymienia się raz na 20tyś więc jakoś można to ewentualnie przeżyć. Trzeba byłoby tylko zrobić jakieś rozsądne mocowanie i ewentualnie jakąś maskownicę czy coś żeby to wszystko zakryć.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 05 lip 2010, 00:31

jakąś prowadnicę na kształt |_| otwarta z góry a po środku śrubka na podkładkach i do zbiornika.W razie wymiany luzujesz śrubkę i wszystko wyciągasz do góry ;-) taki patent :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 05 lip 2010, 00:44

Coś się pomyśli jak będzie wolna chwila. :lol: Bo pomysłu na pewno nie zaniecham.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 05 lip 2010, 00:58

Ja mam tak zamontowany OCT https://audi80.pl/16-td-ramoja-czarn ... 07,240.htm
Na zdjęciach jeszcze wersja beta, nie pomalowana ani nic. Może się komuś przyda sposób montażu i zaadaptuje do własnych potrzeb.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 05 lip 2010, 01:57

trepek, w swoich obserwacjach piszesz:
trepek pisze: - nieco lepsza elastyczność
Ja na wolnej odmie zrobiłem już 100km i w sumie też zauważyłem nieco większą elastyczność. Nieco lepiej reaguje na gaz przy niskich obrotach. Szczególnie przy dużym pałowaniu kiedy pod maską wszystko się kotłuje. Pojeżdżę trochę więcej to pewnie dojdą kolejne spostrzeżenia.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 05 lip 2010, 09:53

Elastyczność jest lepsza, bo silnik nie dławi się oparami znad zaworów. Raz, że są one bardzo ciepłe, dwa że uboższe w tlen od powietrza atmosferycznego.
Ja zrobiłem już z OCT kilka tyś. km.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 05 lip 2010, 09:59

Też myślę nad założeniem zbiorniczka, tylko ciągle rozkminiam patrząc na zdjęcia Franka kwestie jego podłączenia :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl