Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B6 1.9 tdi] problem z hamulcami..?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

[B6 1.9 tdi] problem z hamulcami..?

Post autor: troll oslo » 06 lip 2010, 20:48

Witam.
mam problem mianowicie w drodze do polski przy przyhamowywaniu ze 150 nagle zaczelo trzesc kierownica... reszte droi przez szwecje jechalem ostrozniej wolniej z promu zaamówilem nowe klocki i tarcze na przód dzis wszystko zostalo zmienione zalozone wyczyszczone i ... dalej trzesie slychac takie jakby zabkowanie przy hamowaniu..
przy jezdzie nie trzepie kierownica wszystko ok przy przyspieszaniu ale hamowanie ...
trzesawka zamienilem opony na zimowki ojca nic zadnej zmiany, zamienilem moje przód na tyl nic wywazylem od nowa nic dalej telepie
rozebralem tyl wyczyscilem klocki szczeki .. telepie..
problem to brak servisu vw w tych okolicach a mechanicy nie maja pojecia ...
moze ktos sie spotkal z podobnym przypadkiem?
tarcze i klocki jakie mi zalozyli to nowki nie pamietam firmy ale brazowawe pudelko z bodajze koniczynka czy czyms zielonym na...
posprawdzane luzy na gumach lozyskach amorki wszystko ok...




prosil bym o pomoc gdyz na taka niespodzianke nie mam czasu....

Zwracaj proszę uwagę na pisownię.
Ostatnio zmieniony 07 lip 2010, 11:52 przez troll oslo, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 06 lip 2010, 23:19

Spotkałem się kiedyś z podobnym objawem. Przyczyna były luzy na prowadnicach zacisków hamulcowych. Nic innego nie przychodzi mi do głowy.

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 07 lip 2010, 00:30

Leszek pisze:luzy na prowadnicach zacisków hamulcowych
Jakie by nie były to mają być.
Jedynie na myśl przychodzi krzywizna tarcz.Stare przy gwałtownym hamowaniu gdzieś wygięło,nowe albo były niewłaściwie założone {mam na myśli nie wyczyszczone piasty) albo tez zaraz po zadzie dostały gwałtownym hamowaniem.Na nowych kompletach pisze aby starać się nie hamować gwałtownie przez co najmniej 200km.
Ale to tylko moje domniemania.

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 07 lip 2010, 11:22

PICEK1 pisze:Jakie by nie były to mają być.
Bez przesady. Luzy nie mają prawa być. Przynajmniej duże. Prowadnice muszę lekko chodzić ale nie mogą "bujać się" na boki. W skodzie kiedyś ten problem przerabiałem. Wytarte prowadnice miały luz i przy hamowaniu mocno kierownica drgała.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl