[b4 1z avant] 22litry 280 km pół na pół trasa miasto
[b4 1z avant] 22litry 280 km pół na pół trasa miasto
Nie szaleje normalnie 20-30 sekund turbina chłodzona, 10 sekund grzeje przed startem.
Trasa max 110.
Co powinienem teraz zrobić znaleźć mechanika, który diagnozuje vagiem, czy coś mogę sam pogrzebać ??
Trasa max 110.
Co powinienem teraz zrobić znaleźć mechanika, który diagnozuje vagiem, czy coś mogę sam pogrzebać ??
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Więc tak po pierwsze nie mam obrotomierza, więc przypuszczam prędkość obrotów, a po drugie żona gazowałaLabiel pisze:Prawie 8 litrów na 100km. Trochę dużo. Auto kopci?
Sprawa wygląda tak na wolnych obrotach nic nie kopci, 2000-2500 tyle o ile ledwo widać 3500-4000 mała chmurka była, która za chwilę zniknęła. Dodam że ma tłumik z benzyny.
Przejechałem nim 700 km od zakupu i poziom oleju jest ten sam, jeśli to ma jakieś znaczenie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Może cisnęła jak benzyniakabobx pisze:Więc tak po pierwsze nie mam obrotomierza, więc przypuszczam prędkość obrotów, a po drugie żona gazowała
Tłumik raczej nie ma tu nic do rzeczy choć tłumiki (szczególnie końcowe )są obliczane pod dany silnik i nie powinno się zakładać od benzyny do diesla i odwrotnie .Dawkę paliwa na vagu trzeba sprawdzić bo może ktoś dorzucił do pieca Po mieście ok.8 l może wypić a jak masz klimę i używasz to tym bardziejbobx pisze:Dodam że ma tłumik z benzyny.
[ Dodano: 2010-07-06, 19:49 ]
To bez sensu jak nie ganiasz po 150 przez dłuższy czasbobx pisze:Nie szaleje normalnie 20-30 sekund turbina chłodzona,
No klimę używam, to znaczy jak przelece 2km- 3km po mieście to nie chłodzić , czy tylko parę sekund ??MUNIOR pisze:Może cisnęła jak benzyniakabobx pisze:Więc tak po pierwsze nie mam obrotomierza, więc przypuszczam prędkość obrotów, a po drugie żona gazowałaTłumik raczej nie ma tu nic do rzeczy choć tłumiki (szczególnie końcowe )są obliczane pod dany silnik i nie powinno się zakładać od benzyny do diesla i odwrotnie .Dawkę paliwa na vagu trzeba sprawdzić bo może ktoś dorzucił do pieca Po mieście ok.8 l może wypić a jak masz klimę i używasz to tym bardziejbobx pisze:Dodam że ma tłumik z benzyny.
[ Dodano: 2010-07-06, 19:49 ]To bez sensu jak nie ganiasz po 150 przez dłuższy czasbobx pisze:Nie szaleje normalnie 20-30 sekund turbina chłodzona,
Klima to około 1litr więcej na 100 tak ??
Czyli prawię 7 w mieście jak przesadzałem z pozostawieniem silnika na postoju to
może w normie?? Czytałem na tym forum, że z klima po mieście klubowiczom palą max 6.5, a ja naprawdę nie mam ciężkiej nogi
[ Dodano: 2010-07-06, 20:00 ]
Grześku mieszkam w Przemyślu może pomożesz ??peyo32 pisze:logi dynamiczne trzeba zrobić.
Dogadamy się
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Rafał dobrze gada. Jeżdżąc z obrotami poniżej 2000 silnik spali tyle, jakbyś cały czas miał powyżej 3000.
Przegoń samochód po trasie gdzieś, niech się mu wszystko w środku "przepali". Biegnąc z zatkaną jedną dziurką od nosa szybciej się zmęczysz, nie ma się co dziwić, że zamulone silniki więcej palą.
Nie bój się wysokich obrotów, jeśli coś się ma wysrać to się wysra, jeśli nie przy gonieniu samochodu to za 200km przy wyjeżdżaniu z garażu.
Przegoń samochód po trasie gdzieś, niech się mu wszystko w środku "przepali". Biegnąc z zatkaną jedną dziurką od nosa szybciej się zmęczysz, nie ma się co dziwić, że zamulone silniki więcej palą.
Nie bój się wysokich obrotów, jeśli coś się ma wysrać to się wysra, jeśli nie przy gonieniu samochodu to za 200km przy wyjeżdżaniu z garażu.
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
nie za wiele żeby wyciągać jakieś średnie spalanie wystarczy kiepskiej jakości paliwo i już mamy taki wynik do tego to twój pierwszy diesel nowy zakup trzeba na początek wyczuć auto. Moja sugestia pojeździj jeszcze trochę tankuj dobre paliwo jeżeli takie wynik się powtórzą zaczął bym od logówbobx pisze:Przejechałem nim 700 km od zakupu i poziom oleju jest ten sam, jeśli to ma jakieś znaczenie
Dzięki wszystkimMUNIOR pisze:Tak ,tak ...a świstak siedzi i zawija Fabryka podaje po mieście 6,5 l ale bez klimy i trzeba wziąść poprawkę na to że dotyczy to nowego auta . Średnie zużycie 7 -7,5 l z właczoną klimą normalka i nie ma co kombinowaćbobx pisze:Czytałem na tym forum, że z klima po mieście klubowiczom palą max 6.5,
Paliwo leje na BP
Faktycznie pośmigam jeszcze trochę i zobaczę jak to faktycznie będzie z tym spalaniem
No i go trochę pogonię :mrgreen:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
A u mnie po czymś takim był cud Średnie spalanie zazwyczaj miałem w okolicy 6,5l. Czasem jak dużo jeździłem tylko po mieście to dochodził do 7l. W końcu trafiła mi się trasa gdzie wreszcie mogłem go przepędzić. 50km po autostradzie i z licznika nie schodziło 150-160km/h a momentami było i więcej. Jakie też później było moje zdziwienie gdy spalanie z pierwszego zbiornika wyszło mi 5,8l :shock: 2, 3, 4 zbiornika tak samo. A zawsze tankowałem go pod korek, prowadziłem bardzo dokładne statystyki jeśli chodzi o spalanie więc wyniki były dość dokładne. Po za tym silnik lepiej reagował na gaz i pracował ciszej <ok>MUNIOR pisze:Nie spodziewaj się po tym cudów
to fakt silnik lepiej chodzi po jakimś przedmuchaniu raz na jakiś czas na autostradzie....
I nie wierz za bardzo w opowieści o 6,5 po mieście z klimą:) Zależy też jakie trasy w tym mieście robisz, czy na zimnym czy ciepłym silniku.... No i pytanie jak sprawdzałeś to spalanie - czy tankowałeś do pełna dwa razy czy sugerowałeś się wskaźnikiem, bo jak wskaźnikiem to w ogóle nie ma o czym pisać:)
I nie wierz za bardzo w opowieści o 6,5 po mieście z klimą:) Zależy też jakie trasy w tym mieście robisz, czy na zimnym czy ciepłym silniku.... No i pytanie jak sprawdzałeś to spalanie - czy tankowałeś do pełna dwa razy czy sugerowałeś się wskaźnikiem, bo jak wskaźnikiem to w ogóle nie ma o czym pisać:)