witam Panstwa!
w mojej niuni ostatnio pojawily sie problemy z nastawnikiem, auto dziwnie czasem sie zachowuje po popuszczeniu gazu, troche faluja obroty i czasem czuc szarpanie przy przyspieszaniu
mechanik powiedzial, ze to nastawnik ktory jest juz zabrudzony
jednakze pojawilo sie to okolo ponad miesiac temu i odkad objawy sie pojawily nie poglebiaja sie a auto duzo jezdzi
moje pytanie do klubowiczow jest takie:
czy da sie okreslic ile auto moze jeszcze pojezdzic na tym nastawniku (mniej wiecej) czy macie moze doswiadczenia jakies w tej kwestii albo znajomego ktory mial taki problem i nic z tym nie zrobil a mimo to jezdzil dlugo i szczesliwie zaznaczam ze komfort jazdy az taki wazny dla mnie nie jest wolalbym uniknac tego wydatku mozliwie jak najdluzej
dziekuje z gory
[1.9 tdi 1z 94r] zabrudzony nastawnik potencjometryczny
- kermit1978
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 19 lip 2009, 14:12
- Lokalizacja: Zamość
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
dokładnie <ok> najlepiej filtr odkręcić bo kiepskie podejściejoandaw pisze:Pod filtrem oleju jest przykręcony jedną śrubką idzie do niego kabelek z góry.Jest taka kostka obok kostki od nastawnika z prawej i po kabelku lecisz w dół. Wykręć i usuń opiłki ja już 2 raz wykręcałem i znowu były.Ale czy u Was to pomoże nie wiem ale zawsze można spróbować.Daj znać czy pomogło
Dziś znowu sprawdzałem czujnik i coś mnie tkneło i odłączyłem go i wyciągłem cały razem z kablem i ty :shock: Kabel był w 3 miejscach zjarany brak izolacji jak autem ruszałem i było jeszcze zimne to nie szarpał jak się nagrzał to się zaczynało szarpanie.
Sprawdźcie sobie cały przewód czy jest cała izolacja <ok> Pozdrawiam.
Sprawdźcie sobie cały przewód czy jest cała izolacja <ok> Pozdrawiam.