Witam mam takie zapytanie do wszystkich czy ktoś zakładał metalową uszczelkę pod głowicę do silnika ABK.Będe niedługo robił u siebie głowicę i ową uszczelkę zakupiłem,podobno jakaś markowa.Ale troche mnie kolega zbił z tropu bo powiedział ,że muszę mieć bardzo dokładnie zplanowaną głowicę bo w innym przypadku będzie wyciek z pod głowicy.Proszę o jakieś wskazówki może ktoś z was robił coś takiego?.
Z góry dziękuję.
[80 B4 2.0E ABK 115KM] Metalowa uszczelka pod głowicę.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Można głowicę splanować albo splanować, zależy jak się kto przyłoży. To, że na tym polega, nie zawsze niesie ze sobą idealnie gładką powierzchnię styku.krisiun1 pisze:Kolego cinu77, planowanie właśnie na tym polega żeby wyrównać wszystkie nierówności w miejscu styku głowicy z uszczelką.Poza tym nie spotkałem się jak dotąd z uszczelką zrobioną z innego materiału niż metal, z jakiego stopu nie byłaby zrobiona.
No i wydaje mi się, że jak kolega cinu77 chce "robić głowicę", to wliczył w to od razu planowanie, bo to podstawa jest. teoretycznie po splanowaniu powinno być okej.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ja nie traktowałbym planowania jako podstawy. Nie traktujcie tego jak rzecz nieodzowną przy ściąganiu głowicy. To jest jedynie wariant ostateczny w przypadku gdyby głowica była krzywa i chcielibyśmy ją ratować. Nie rozumiem dlaczego wiele osób oddaje głowicę do planowania przed wcześniejszym sprawdzeniem czy ona tego wymaga? Ja oddałbym głowicę do sprawdzenia na jej szczelność i czy jest prosta. Jeśli wszystko będzie ok, to w żadnym wypadku nie oddawałbym jej do planowania.Adaś Lee pisze:chce "robić głowicę", to wliczył w to od razu planowanie, bo to podstawa jest.