Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B5 AFN] Nie odpala

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[B5 AFN] Nie odpala

Post autor: goldi j51 » 09 lip 2010, 20:54

Witam sytuacja wygląda w ten sposób rano po wyjściu z pracy musiałem bardzo długo kręcić żeby silnik odpalił po przejechaniu doi domu postał parę godzin i sytuacja ta sama z tym że teraz wogóle nie odpala
sprawdziłem następujące rzeczy
1 zawór N109 jak pisze kolega wyjąłem z niego zawór otwierający paliwo bez zaworu dalej autko nie zapala (napięcie na zawór sprawdziłem dochodzi i nawet osobne napięcie podawałem i nic )
2 poluzowałem rurki od wtrysków paliwo sie leje
3 dodam że tankuje tylko na shell i filtr paliwa zmieniam przed każdą zimą
4 sprawdzam ustawienie rozrządu ustawiłem punkt zero na kole zamachowym i włożyłem pręt o średnicy 15 mm w koło otworu od pompy wtryskowe co jeszcze mam sprawdzić przy ustawieniu rozrządu żeby było wiadomo że pasek nie przeskoczył
5 Czy czujnik położenia wału ma wpływ na odpalanie autka
6 na vagu nie ma żadnych błędów
proszę o pomoc co mam jeszcze sprawdzić do tej pory przez prawie dwa lata żadnych problemów z autem dzięki za każdą pomoc

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 09 lip 2010, 20:57

immo? :-/ czujnik położenia wału raczej nie bo jak miałem kabel przerwany od niego to miał wysokie obroty ale odpalał normalnie <ok> a może coś z ECU?

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 09 lip 2010, 21:23

sprawdź rozrząd, jak paliwo na wtryski idzie a nie trybi to najprawdopodobniej przeskoczył rozrząd na kole pompy wtryskowej o kilka ząbków i dlatego nie odpala

może coś podlazło pod pasek i rano przeskoczył o ząbek (stąd słabo palił) a potem więcej i już nie zatrybi

a nie zauważyłeś zmiany w pracy silnika na jałowych obrotach i w osiągach :?:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 09 lip 2010, 23:47

Czy: silnik nie pracuje ciszej, mniej się grzeje, zrobił się nieco ospały? To by mogło wskazywać na baaardzo późny kąt wtrysku przez co są problemy z odpalaniem.
Aha, rzecz najważniejsza - puszcza białego (lub jakiegoś innego koloru) dyma po odpaleniu?

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 10 lip 2010, 14:51

Koledzy problem został rozwiązany po sprawdzeniu rozrządu jest ok okazało sie że jednak z wtrysków leci za słabo paliwo po podaniu osobno paliwa na wtryski omijając filtr paliwa autko odpaliło.Po zdemontowaniu filtra paliwa okazało się że jest pusty czyli układ się zapowietrzył zmiana filtra paliwa i przewodów rozwiązała sprawę mam nadzieję dzięki za pomoc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl