[b4 abc 2.6 lpg]Problem z połączenim z VAG
[b4 abc 2.6 lpg]Problem z połączenim z VAG
witam wszystkich....przepraszam że zakładam taki temat ale nie znalazłem podobnego...może żle szukam ale nigdy tego nie robiłem....nie moge podłączyc sie pod kompa....brak łącznosci z komputerem....co może byc przyczyna....byłem u dwóch gości i zaden sie nie połączył,,,, co może byc grane?
Pamiętaj proszę aby oprócz tag-a opisać w temacie problem .
Pamiętaj proszę aby oprócz tag-a opisać w temacie problem .
Ostatnio zmieniony 13 lip 2010, 17:14 przez trycha007, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Łączysz się przy użyciu VAG-COMa?
Ja na najtańszym kablu jaki można kupić łączę się ze swoim ABC 93' gdy ustawie parametry jak w tym poście: https://audi80.pl/-28v6-aah-vag-prob ... htm#359904 użytkownika oCOUPANT. Ale to tylko do połączenia z ECU silnika.
Z ABSem łączy się normalnie.
[ Dodano: 2010-07-13, 14:44 ]
Mogę bez problemu odczytać i skasować błędy. W blokach pomiarowych ładnie pokazuje ale do puki nie przegazuje się powyżej 2000obr./min. wtedy się zacina i znów zaczyna działać gdy obroty spadną poniżej 2kRMP. Gdzieś wyczytałem że problem z połączeniem może być wynikiem wylania się kondensatorów w ECU, wtedy zakłócenia na linii nie są tak dobrze tłumione i są problemy. Wymiana ich może pomóc.
Ja na najtańszym kablu jaki można kupić łączę się ze swoim ABC 93' gdy ustawie parametry jak w tym poście: https://audi80.pl/-28v6-aah-vag-prob ... htm#359904 użytkownika oCOUPANT. Ale to tylko do połączenia z ECU silnika.
Z ABSem łączy się normalnie.
[ Dodano: 2010-07-13, 14:44 ]
Mogę bez problemu odczytać i skasować błędy. W blokach pomiarowych ładnie pokazuje ale do puki nie przegazuje się powyżej 2000obr./min. wtedy się zacina i znów zaczyna działać gdy obroty spadną poniżej 2kRMP. Gdzieś wyczytałem że problem z połączeniem może być wynikiem wylania się kondensatorów w ECU, wtedy zakłócenia na linii nie są tak dobrze tłumione i są problemy. Wymiana ich może pomóc.
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 13 lip 2010, 23:25
Witam ja tez mam problem z połączeniem sie przez mój interfejs byc może nie jest taki jak trzeba oto on http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 49790.html przy prubie połączenia wyskakują nastepujące komunikaty http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... bdb84.html i następny http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b8902.html program mam napewno dobry VAG 311-2 pełna wersja dodam jeszcze ze sprawdzałem na dwóch samochodach które posiadam Audi B4 1.9 TDI rok 92 i Passat B4 1.9 TDI rok 94
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tutaj są problemy bo pewnie masz silnika na przepływówce Boscha. NA AKP http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=73731 jest wątek w którym niektórym niektórzy pisali że udawało odczytywać błędy.... Ale chyba nie da się zajrzeć w bloki pomiarowe ani zrobić LOGów. Spróbuj połączyć się np. z ABSem albo poduszkami żeby sprawdzić czy ten kabel działa.beczwóreczka pisze:Audi B4 1.9 TDI rok 92
Mam identyczny interfejs + przejściówka (czyli najtańsze g...) łączył się z:
VW Passat 97' 1.8T AEB
VW Polo 02' 1.2
VW Golf 1.6
Audi 80 2.6 ABC (z silnikiem po zmianie parametrów w VAGCOM)
Nie da się tym kablem zgrać wsadu liczników (kombinowanie z immo, "korekta" przebiegu) albo skasować crash data z poduszek ani zgrać wsadu ich sterownika. Teraz żałuję że nie wiozłem kabla pod vagcommandera którym teoretycznie da się zrobić te rzeczy a kosztuje 140-150zł.
Jeszcze polecam poczytać wątki na forum passata: http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=27. Tam piszą do zwykłej diagnostyki brać najtańszy kabel albo droższego commandera bo on dopiero ma większe możliwości.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 13 lip 2010, 23:25
przepływka czyli przepływomierz powietrza tak ? to ja mam taki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a9f ... e8725.html ale dlaczego nie łączy się w passacie niemożliwe ze przerwane kabelki akurat w dwóch autach,w tak razie gdyby tak bylo trzeba się podpinac bespośrednio pod gniazdo komputera w auciealdi pisze:Tutaj są problemy bo pewnie masz silnika na przepływówce Boscha. NA AKPbeczwóreczka pisze:Audi B4 1.9 TDI rok 92
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 13 lip 2010, 23:25
kolego pare postów wczesniej dodałem linki jakie komunikaty mi sie pojawiają mianowicie COM port status OK czyli połączenie laptop-interfejs jest dobre natomiast przy próbie połaczenia obojętne z którym blokiem z VAG-a pojawia sie Interface status =5 a powinno byc =0 Interface not ready,Possible Reasonsaldi pisze:Ja wcześniej pisałem spróbuj się połączyć z ABSem w obu autach, jeśli się nie uda to posprawdzaj ustawienia portu w Windowsie.