Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 89r benz RU]twarde węże

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
adam247

[80 B3 1.8 89r benz RU]twarde węże

Post autor: adam247 » 15 lip 2010, 19:04

witam ponownie no ja nadal z wężami a mianowicie czy po przejechaniu powiedzmy 50 km i ostawieniu autka na 2 godz węże powinny być nadal twarde ( nie tak jak drewno ale mocno twarde) ?bo nadal mi cieknie z chłodnicy gdzieś ale jest takie ciśnienie że sie nie dziwie że w wiekowej chłodnicy znajdzie sobie miejsce mimo że wsypałem proszek oczywiście byłem u mechanika auto chodziło na wolnych ale oczywiście u niego ani kropla nie wyciekła ale myśle dlatego że otwierał ciągle korek płyn szedł do góry a jak włączył sie wentylator to opadał i zamykał korek i w ten sposób węże były miekie ,wszystkie przewody są ciepłe chłodnica tez już wymiękam teraz jak zeszłem po tych 2 godz odkręciłem korek ty syczało powietrze i ciągneło 0,5 litra płynu mechanik mówił że uszczelka jest ok w oleju nic niema w zbiorniczku terz bąbelki nie leca dostałem 1 korek od polo starego to samo kupiłem nowy niby z tymi samymi odznaczeniami pdróba oczywiście ale znowu gwint przeskakuje czytałem o jakiś zapadkach w korkach co mozna nacisnąć i i sie odblokowuje ale u mnie niemam żadnych zapadek widać jakąś dużą sprężynę w środku ale to wszystko ,czy jest ktoś co poradzi oprócz wymiany chłodnicy albo korka z ASO

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 15 lip 2010, 19:15

Poiwedz mi jak mechanik sprawdził uszczelke pod głowicą skoro stwierdził że jest ok ?

adam247

Post autor: adam247 » 15 lip 2010, 20:01

no nie sprawdzał mówił ze silnik ładnie chodzi równo itd po za tym żadnych innych niepokojących objawów nie ma

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 15 lip 2010, 21:16

Skoro płyn Ci wyrzuca z układu i węże masz twarde to uszczelka pod głowicą, możesz jeszcze termostat sprawdzić ale ja obstawiam uszczelkę, a bez ściągnięcia głowice nie da się inaczej sprawdzić.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 16 lip 2010, 07:09

Witam. Ja bym jednak obstawiał korek. Może masz znajomego, który ma Audi 80 to podmień się z nim na jakiś czas i się okaże

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 16 lip 2010, 08:00

Dokładnie jak pisze Przemo80b3, sprawdź korek czy zaworek działa poprawnie. Jeśli nie to poszukałbym jeszcze przyczyny w pompie wody - te same objawy miałem i okazało się że mimo dobrych łopatek łożysko pompy się zacierało i nie miała siły utworzyć właściwego ciśnienia.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 17 lip 2010, 12:02

dokładnie, Kolego zawsze zaczynaj sprawdzanie od prostych, banalnych rzeczy, dopiero wtedy przechodź dalej :mrgreen:

adam247

Post autor: adam247 » 18 lip 2010, 15:13

no właśnie siłe żeby utworzyć ciśnienie to ma bo węże są twarde teraz nie dolałem płynu czyli w zbiorniku było go bardzo mało nie zakręciłem mocno korka czyli delikatnie go dokręciłem i po przejechaniu 50 km na korku pojawiło sie trochę szlamu szarego i teraz zgłupiałem do reszty i nie wiem o co biega w tym

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl