[80 B3 1.8 89r benz RU]twarde węże
[80 B3 1.8 89r benz RU]twarde węże
witam ponownie no ja nadal z wężami a mianowicie czy po przejechaniu powiedzmy 50 km i ostawieniu autka na 2 godz węże powinny być nadal twarde ( nie tak jak drewno ale mocno twarde) ?bo nadal mi cieknie z chłodnicy gdzieś ale jest takie ciśnienie że sie nie dziwie że w wiekowej chłodnicy znajdzie sobie miejsce mimo że wsypałem proszek oczywiście byłem u mechanika auto chodziło na wolnych ale oczywiście u niego ani kropla nie wyciekła ale myśle dlatego że otwierał ciągle korek płyn szedł do góry a jak włączył sie wentylator to opadał i zamykał korek i w ten sposób węże były miekie ,wszystkie przewody są ciepłe chłodnica tez już wymiękam teraz jak zeszłem po tych 2 godz odkręciłem korek ty syczało powietrze i ciągneło 0,5 litra płynu mechanik mówił że uszczelka jest ok w oleju nic niema w zbiorniczku terz bąbelki nie leca dostałem 1 korek od polo starego to samo kupiłem nowy niby z tymi samymi odznaczeniami pdróba oczywiście ale znowu gwint przeskakuje czytałem o jakiś zapadkach w korkach co mozna nacisnąć i i sie odblokowuje ale u mnie niemam żadnych zapadek widać jakąś dużą sprężynę w środku ale to wszystko ,czy jest ktoś co poradzi oprócz wymiany chłodnicy albo korka z ASO
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
no właśnie siłe żeby utworzyć ciśnienie to ma bo węże są twarde teraz nie dolałem płynu czyli w zbiorniku było go bardzo mało nie zakręciłem mocno korka czyli delikatnie go dokręciłem i po przejechaniu 50 km na korku pojawiło sie trochę szlamu szarego i teraz zgłupiałem do reszty i nie wiem o co biega w tym