[B4 ABC] Kąt pochylenia koła i śruba do regulacji
[B4 ABC] Kąt pochylenia koła i śruba do regulacji
Koledzy takie mam pytanko jak każdy wie przednia kolumna przytwierdzona jest do zwrotnicy dwiema śrubami (przynajmniej w B4 z '94).
Moje pytanie brzmi czy obie są na mimośrodzie czy tylko jedna?
Skoro tylko jedna to gdzie trzeba ją umiejscawiać - od góry czy od dołu?
Pytam bo być może pozamieniałem je miejscami i będąc na geometrii koleś nie potrafił jej ustawić - ale temu to wierzcie mi poświęcę następny wątek.
Moje pytanie brzmi czy obie są na mimośrodzie czy tylko jedna?
Skoro tylko jedna to gdzie trzeba ją umiejscawiać - od góry czy od dołu?
Pytam bo być może pozamieniałem je miejscami i będąc na geometrii koleś nie potrafił jej ustawić - ale temu to wierzcie mi poświęcę następny wątek.
szejk_1 pisze:bo wypiłowywania otorów w mc.personie by można było ustawić kąt pochylenia nie polecam
szejk_1 pisze:z powodu bezpieczeństwa, znajomy miał rozpiłowane wlaśnie te otwory, górny nie wytrzymał koło się położyło i zaliczył rów,dobrze że tylko tak się zkończyło
Takich rzeczy nigdzie nie robią ! Mówię o mechanikach którzy nie odstawiają wiochy. Ja się za coś takie nie wezmę i nie podpiszę się pod tym.Kolczat pisze:szejk_1, wiesz takie rzeczy trzeba robic z glowa, ale sam bym tego tak nie zrobil ;p
Wypiłowanie dziur w Mcphersonie to ingerencja w konstrukcje nośną danego koła.
Ciekawe czy ktokolwiek się podpisze pod tak wykonaną robotą ??
A później widać takie jeżdzące trumny co 4 ślady zostawiają... wiem tyle na bezpieczeństwie nikt jeszcze nie zaoszczędził ...
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
widmo, nie bierz tak tego do siebie, wiadomo ze to jest niebezpieczne, tak samo jak obnizanie auta, zakladanie naciagu albo przecinanie tylniej belki a pozniej spawania w celu uzyskania negatywu z tylu, jak rowniez wiele wiele innych rzeczy sprzyjajacych dobremu wygladowi... wszystko to jest dla psycholi, ktorym jestem i ja, chcesz jezdzij seria, wazne zeby dbac o swoje auto, reszta to wlasna inwencja tworcza... ja dzis bylem na zbieznosci i mocowanie sworznia wahacza nie daje duzego pola manewru na prostowanie czy negowanie katu kola, a jakos trzeba sa sobie radzic jezeli sie nie da... bo co? adaptacja macpersona z auta gdzie regulacja wystepuje? to dopiero rzezba, mowie wiele rzeczy jest dla ludzi ale takie rzeczy jak pilowanie mocowania zwrotnicy to juz troche szalenstwo...