Witam, kupiłem 80 sprowadzane z Austrii, olej nieznany
zrobiłem 5tys i nic nie kapało
Wymieniłem olej nie wiem czy dobry czy zmienić na lepszy mam
Mobil Super S turbo diesel 10w-40
Wyciek jest z pod uszczelki pokrywy zaworów
Więc kupiłem nową, wziąłem najdroższą
otwieram patrzę nowa uszczelka,myślę no nic jak już kupiłem to wymienię
wymieniłem wszystkie
skręciłem odpaliłem auto 30 min chodziło, patrzę zaczęło znowu wyciekać:/
pomyślałem że może źle założyłem, rozkręciłem założyłem i dalej to samo
co zrobić??
Nie wiem czy czasami za dużo oleju nie nalałem, chociaż bagnet wskazuje ze niby dobrze
ale trochę dziwnie wygląda bagnet jutro zrobię foto jak to wygląda czy tak ma być
bo wygląda to tak że nie można go wcisnąć do końca i niby bagnet pokazuje stan a jeśli on nie dochodzi do końca to jest ponad stan
[B4 1.9 TD AAZ] Wyciek oleju
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Do AAZ -ta wchodzi nie całe 4 litry i jest full na miarce .Ja zawsze wlewałem 3,5-3,7 litra ,jak wlałeś wiecej niż 4 litry to masz ponad stan .Ale nawet gdybyś przelał to to że cieknie ci spod pokrywy zaworów nie ma nic do tego .Po prostu z dokręcaniem pokrywy trzeba uważać żeby nie przesadzić ,bo sie odkształca...wtedy niestety pozostaje zabawa z uszczelką i silikonemGrego pisze:Nie wiem czy czasami za dużo oleju nie nalałem, chociaż bagnet wskazuje ze niby dobrze
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
No niestety, tak to jest z tymi pokrywami zaworów. Konstruktorzy się nie postarali i często pokrywy ulegają "przekręceniu". Metalowo gumowa uszczelka plus silikon i powinno załatwić sprawę.
Swoją drogą zastanawiam się, czemu w niektórych samochodach z rodziny VAG pokrywy zaworów były duraluminiowe, które za nic na swiecie nie dało sie przekręcić a czemu w innych stosowali metalowe paście?
Swoją drogą zastanawiam się, czemu w niektórych samochodach z rodziny VAG pokrywy zaworów były duraluminiowe, które za nic na swiecie nie dało sie przekręcić a czemu w innych stosowali metalowe paście?