[B4/ABT+LPG] Szybko łapie temperature
[B4/ABT+LPG] Szybko łapie temperature
Mam problem z szybkim nagrzewaniem sie silnika. Wymieniłem już uszczelke pod głowicą, termostat, sprawdziłem pompe wody ale jest ok, chłodnica też nie wydaje sie być zapchana, przewody też są drożne. Pozostaje chyba głowica ale słyszałem że w audicach są mocne. Może być jakaś inna przyczyna? Na dzień dzisiejszy nagrzewa sie do 90-95 stopni po przejechaniu 1km! i wtedy ucieka płyn z przewodów w miejscach dobrze dociśniętych opasek, a gdy odkręce korek od zbiorniczka to ucieka ze zbiorniczka. Ma nierówne obroty, podczas jazdy szarpie i traci moc i mam problem z odpaleniem. Co może być przyczyną?
Ostatnio zmieniony 13 sie 2010, 21:14 przez stempel87, łącznie zmieniany 1 raz.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Czy głowica była planowana przy wymianie uszczelki? A druga sprawa to czy termostat na bank jest sprawny? Wyjmij go i złóż wszystko bez niego. Sprawdź jak się będzie miała w tedy sytuacja.
Jak sprawdziłeś pompę wody...u mnie ona była winna a wyglądała dobrze...okazało się że łożysko już się zacierało więc może warto wymienić...
Jak sprawdziłeś pompę wody...u mnie ona była winna a wyglądała dobrze...okazało się że łożysko już się zacierało więc może warto wymienić...
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Skoro głowica nie była planowana to ktoś popełnił błąd i tak na prawdę zapłaciłeś za fuszerkę. Głowica przy każdym zdjęciu musi być splanowana. Musi być wyrównana względem nowej uszczelki i bloku silnika. U Ciebie mogło dojść do przegrzania głowicy...zmieniła się płaszczyzna a nowa uszczelka nie jest e wstanie zniwelować różnic i dalej masz efekty jakby wydmuchało uszczelkę... Jeśli robiłeś to w jakimś warsztacie to jedź z reklamacją.
A to że termostat nowy to wcale nie musi oznaczać, że dobry:P A jakieś dobrej firmy, czy coś w stylu ,,no name''? No i ta głowica:-( Hmm biednego nie stać na tanie rzeczy, więc szkoda oszczędzać coś koło 60 złotych za planowanie skoro później i tak trzeba będzie poprawiać. A wtedy ta sama praca wychodzi dwa razy drożej:-(
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
głowica powinna być sprawdzona i jeśli tego wymaga, to splanowana. zakładanie głowicy niesprawdzonej i niesplanowanej to ryzyko. jednocześnie nie można jednoznacznie powiedzieć w tym konkretnym przypadku, że to akurat jest powód przypadłości opisanej przez autora wątku. przesłanki mogą na to wskazywać, jednak nie można np. wykluczyć przegrzania silnika po naprawie wskutek nieprawidłowego odpowietrzenia układu chłodzeniaMIODEK pisze:bloku pisze:Skoro głowica nie była planowana to ktoś popełnił błąd i tak na prawdę zapłaciłeś za fuszerkę. Głowica przy każdym zdjęciu musi być splanowana.
I tutaj to można dyskutować.... przekopałem parę wątków na forum i różne opinie czytałem.
dodane:
jednocześnie może się okazać, że straszycie Kolegę głowicą, a przyczyna może być błaha, dlatego najpierw należałoby wszystko dokładnie sprawdzić. było wiele podobnych tematów na forum
- radziobiker
- Forum Audi 80
- Posty: 346
- Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
- Lokalizacja: Bożepole Małe
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW