Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 S] Kod migowy 1-2-3-2. Nie mogę usunąć

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

[B3 1.8 S] Kod migowy 1-2-3-2. Nie mogę usunąć

Post autor: davideks » 20 lip 2010, 07:03

Problem jest taki: wywołując kody błędów w moim autku cały czas pokazuje ten kod 1-2-3-2 wydaje mi się że chodzi tutaj o nastawnik przepustnicy. Kupiłem nowy (zamiennik) zresetowałem , zrobiłem adaptacje a kod błędu pozostał. Jaka może być przyczyna i jak to naprawić. Oczywiście punkt oporu przepustnicy o nastawnik ustawiłem.

Ponownie wywołałem kody:
1111 - defekt sterownika
2342 - sonda lambda
2322 - czujnik temp. powietrza
2312 - czujnik płynu chłodzącego
2212 - czujnik ustawienia klapy przepustnicy
2413 - za ubogie spaliny
1232 - silnik biegu jałowego.

są to kody wywołane po jeździe na gazie. Po próbie na benzynie występuje:
2342 i 1111. Zrobię jeszcze kilka prób i napiszę dokładnie.

Pytanie brzmi od czego zacząć i czy za ilość tych błędów może odpowiadać sam sterownik bo większość rzeczy jest wymieniona tzn. sonda, czujnik płynu chłodzącego, nastawnik przepustnicy
Ostatnio zmieniony 22 lip 2010, 09:12 przez davideks, łącznie zmieniany 2 razy.

terranovy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 03 lip 2010, 15:41
Lokalizacja: wrocław

Post autor: terranovy » 20 lip 2010, 17:30

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic294008.html

[ Dodano: 2010-07-20, 22:38 ]
to jest mono jetronic ?
jesli tak to piszą


wylacz zaplon
zmostkuj kabelkiem styki czarny i brązowy w dolnych zagłebieniach zlącza
wlacz zaplon
po conajmniej 5 sek przerwac polączenie kabelkowe
to ma skasowac pamiec

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 22 lip 2010, 07:38

kasowanie nic nie daje. Po ponownej jeździe jest to samo. błąd 1-1-1-1 jest wykrywany jako ostatni nie wiem czy ma to jakieś znaczenie. to jest mono-monotronic.
Ostatnio zmieniony 22 lip 2010, 12:51 przez davideks, łącznie zmieniany 1 raz.

PanGie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 22 cze 2010, 08:16

Post autor: PanGie » 22 lip 2010, 07:58

1232 - silnik biegu jałowego. Czyli silniczek krokowy może to jego wina??

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 22 lip 2010, 09:02

właśnie o to chodzi że kupiłem nowy a błąd występuje.

terranovy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 03 lip 2010, 15:41
Lokalizacja: wrocław

Post autor: terranovy » 22 lip 2010, 09:15

no to trzeba kabele posprawdzac
a na koniec rosyjska metoda
odłaczyc akumolator - na 30 min
bląd moze zostac w pamieci a wszystko bedzie dzialac
może poskutkuje

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 22 lip 2010, 12:50

odłączenie aku nic nie daje. Jeśli chodzi o kabelki to pojęcia nie mam od czego zacząć. Macie jakieś propozycje, schematy, wartości itd.?

[ Dodano: 2010-07-30, 07:59 ]
Udało mi się znaleźć uszkodzony opornik w sterowniku przy pomocy zwykłego miernika. Wymieniłem na nowy. Błędy jakie pozostały to sonda , za ubogie spaliny, i defekt sterownika. Ogólnie praca silnika zmieniła się dosyć znacznie na lepsze. Podobno aby wymienić sterownik muszę znaleźć go w komplecie z immobilajzerem bo moje autko go posiada. mechanik powiedział mi że inaczej nic nie będzie działać, przypominam sobie jednak że kiedyś na próbę podmieniałem sterownik w związku z inną usterką i autko normalnie pracowało, i teraz nie wiem czy immo był w standardzie z samochodem czy został podłączony przez elektryka i stad ten występujący błąd 1-1-1-1?

[ Dodano: 2011-09-04, 09:07 ]
witam odgrzewam kotleta gdyż pojawił sie problem z odpalaniem na benie. Tylko rano pierwszy rozruch i to przez chwilę ok 5-10 min. Problem opisałem w innym temacie ale może jest on powiązany z kodami błędów jakie wystepują. Silnik pracuje nie równo , a próba dodania gazu kończy się dławieniem silnika przez co nie wkręca się na obroty.

1111 - defekt sterownika
2342 - sonda lambda
2413 - za ubogie spaliny

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl