[80B3 1.6 TD RA 1988r] Wymiana rurek paliwowych.
[80B3 1.6 TD RA 1988r] Wymiana rurek paliwowych.
Przymierzam się do wymiany przewodów paliwowych biegnących pod podwoziem. Wiem, że ten 8mm to podawczy, a 6mm to powrotny. Czy istnieje ryzyko, że po usunięciu starych rurek zapowietrzę układ paliwowy? Jak postępować przy wymianie? I jak po wszystkim ewentualnie odpowietrzyć układ paliwowy. I jeszcze jedno, zamierzam stare rurki odciąć w rejonie skrzyni biegów (w komorze silnika), i połączyć z nowymi rurkami gumowymi wężykami na zaciski. Co mylicie :?:
kolego przerabiałem ten temat w zeszłym roku...
wymieniałem 2 razy na gumowe i nadal była lipa bo za każdym razem jak je wymnieniałem to po wzruszeniu ciekły w innym miescu
(na cłej długości podwozia szlag je trafił)
skonczyło się na tym że wsadziłem miedziane(8mm zasilanie i 6mm powrót)...żeby było zabawniej kupuje się je na kg :mrgreen:
wymieniłem cały spód i połączyłem koło skrzyni gumowymi węzykami+obejmy..
jeśli chodzi o zapowietrzenie układu to nic takiego nie miało miejsca ale ja mam silnik 1Z a nie wiem jak jest u Ciebie, myślę ze też będzie ok
P.S.najgoresze było to każdorazowe spuszczanie paliwa
wymieniałem 2 razy na gumowe i nadal była lipa bo za każdym razem jak je wymnieniałem to po wzruszeniu ciekły w innym miescu
(na cłej długości podwozia szlag je trafił)
skonczyło się na tym że wsadziłem miedziane(8mm zasilanie i 6mm powrót)...żeby było zabawniej kupuje się je na kg :mrgreen:
wymieniłem cały spód i połączyłem koło skrzyni gumowymi węzykami+obejmy..
jeśli chodzi o zapowietrzenie układu to nic takiego nie miało miejsca ale ja mam silnik 1Z a nie wiem jak jest u Ciebie, myślę ze też będzie ok
P.S.najgoresze było to każdorazowe spuszczanie paliwa
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO