Jak w temacie, problem z w/w wskaźnikami. Jak kupiłem auto to pokazywały bzdury wymieniłem stabilizator i ożyło paliwo, wymieniłem jeszcze szary czujnik z pod maski(mam ABK) i przez jakiś czas było OK. Ale dziś trochę wariowały - rano odpaliłem i nie wskazywały zaniżone wartości, później miałem chwilowy postój z wyłączeniem silnika na jakieś 10 minut i po włączeniu już wskazywały dobrze. A teraz jechałem i kompletnie nic...wskazówki leżą.
I teraz pytanie czy stabilizator coś nie łączy(wrzuciłem ten odwrócony zamiennik) czy coś w wiązce nie łączy?
[B4 coupe] nie działa wskaźnik temperatury i paliwa
Już co nieco udało mi się ustalić co i jak. Otóż właśnie stabilizator(seria 7810) trochę za luźno siedział w tych pinach ale po podgięciu nóżek i ponownym wsadzeniu temperatura działa a wskazania paliwa się chwieją. Tzn. odpalam samochód i wskazówka przesuwa się na 1\4 baku i po paruset metrach spada na połowę rezerwy. Problem musi tkwić w samym liczniku bo zamieniłem się z kolegą na liczniki i na jego liczniku wszystko ok. Poziom paliwa nie skacze, a na jego liczniku okazuje wyższy stan niż na moim. Czyli podsumowując mój licznik ma tendencję do wahania wskazań poziomu paliwa i trochę w/g mnie zaniża poziom...
W czy może tkwić problem?
W czy może tkwić problem?
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
kolego miałem podobny problem z tymi wskaźnikami wymieniłem tyn właśnie stabilizator tylko że nie na nowy zamiennik tylko na stary oryginał z licznika ze złomu i wszystko działa.
Z tym poziomem paliwa to się nie przejmuj bo ten akurat zegar możesz sam ustawić tzn. wyregulować rezerwę było już na forum gdzieś opisane jak to dokładnie zrobić, kolega w swoim może mieć inaczej ustawioną rezerwę niż ty u siebie
Z tym poziomem paliwa to się nie przejmuj bo ten akurat zegar możesz sam ustawić tzn. wyregulować rezerwę było już na forum gdzieś opisane jak to dokładnie zrobić, kolega w swoim może mieć inaczej ustawioną rezerwę niż ty u siebie
moze stabilizator zamiennik jest wadliwy
ale normalnie bedzie dzialal jest mocniejszy od fabrycznego 1-1,5 A w zal od wersji
a 700 -ka ma 0,2A
ale mozna podpiac miernik i go sprawdzic
wlot 12v od prawej, wylot 9,7-10,25 z lewej wzgledem środka (dot 700-ki)
zamiennik - jak pisales ma nogi 1i3 zamienione - wiec go odwracamy d...stroną
i mierzymy tak samo
wartosci mozna sprawdzic w necie w/g oznaczenia
[ Dodano: 2010-07-20, 09:39 ]
wskaźnik paliwa to zwykły voltomierz - dostaje zasilanie ze stabilizatora by mógł dokonać pomiaru
mierzoną wartościa jest dla niego rezystor nastawny - czyjnik poziomu paliwa - szukaj go u góry zbiornika - rezystor zmienia wartosc względem masy
jesli mowisz , ze na zegarach obcych było ok no to problem w Twoich zegarach
złącze wielopinowe
ścierzki na laminacie
zasilanie wskaznika
sam wskaznik
trzeba sprawdzac....
ale normalnie bedzie dzialal jest mocniejszy od fabrycznego 1-1,5 A w zal od wersji
a 700 -ka ma 0,2A
ale mozna podpiac miernik i go sprawdzic
wlot 12v od prawej, wylot 9,7-10,25 z lewej wzgledem środka (dot 700-ki)
zamiennik - jak pisales ma nogi 1i3 zamienione - wiec go odwracamy d...stroną
i mierzymy tak samo
wartosci mozna sprawdzic w necie w/g oznaczenia
[ Dodano: 2010-07-20, 09:39 ]
wskaźnik paliwa to zwykły voltomierz - dostaje zasilanie ze stabilizatora by mógł dokonać pomiaru
mierzoną wartościa jest dla niego rezystor nastawny - czyjnik poziomu paliwa - szukaj go u góry zbiornika - rezystor zmienia wartosc względem masy
jesli mowisz , ze na zegarach obcych było ok no to problem w Twoich zegarach
złącze wielopinowe
ścierzki na laminacie
zasilanie wskaznika
sam wskaznik
trzeba sprawdzac....