Witam, mam pewne pytanie dotyczące siłownika podciśnieniowego automatycznej regulacji zapłonu przy rozdzielaczu, od tego siłownika idzie rurka i cały problem polega na tym że u mnie jej drugi koniec leżał sobie luźno na silniku aż został stopiony i zatkany otwór, więc mam pytanie gdzie ta rurka powinna być podpięta ? Na zdjęciu jest zaznaczone o którą rurkę chodzi :-|
[1.8 PM + LPG] Siłownik podciśnieniowy i gasnące auto
[1.8 PM + LPG] Siłownik podciśnieniowy i gasnące auto
Ostatnio zmieniony 22 lip 2010, 09:22 przez koczera1, łącznie zmieniany 1 raz.
Specjalistą nie jestem, ale do tego cylinderka, mam podłączony tylko jeden wężyk ( od wtrysku ??) a dwa otwory jeden w prawo jeden na dół są wolne na ten dolny idzie wężyk z podciśnienia, a ten wychodzący w prawo ma być wolny ? coś jest chyba poknocone bo silnik lubi sobie zgasnąć jak go nagle puszcze na wolne obroty :cry:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
ten prawy musi byc wolny, sprawdzales gume pod wtryskiem przy kolektorze ssacym moze tam ciagnie lewe powietrze , sprawdz moze jeszcze czy po przekreceniu zaplonu gdy dodajesz gazu pedalem slychac z pod maski pstrykniecie wlasnie tego zaworu co steruje podciesnieniem do aparatu zaplonowego, ale bardziej szukal bym miejsca gdzie ciagnie lewe powetrze z takich objawow jak mowisz