Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Przewody paliwowe TDI pękają

maximo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 03 wrz 2007, 19:32
Lokalizacja: z Polski

Post autor: maximo » 20 paź 2008, 23:38

Ja również mam problem z rdzewiejącymi przewodami paliwowymi pod podwoziem. Czy można je wywalić i zamiast nich zainstalować przewody z rurek miedzianych takich jak ta: http://moto.allegro.pl/item454421752_ru ... a_vat.html czy nie będzie problemów?
Nie wiem czy można gdzieś dostać nieużywane przewody paliwowe.

rczopik2 pisze:Jeżeli kolego marcinz masz taki problem to polecam dobrac przewody od gazu takiej samej średnicy bo orginały sa kurewsko drogie.

[ Dodano: 2007-10-09, 12:26 ]
Oczywiście na całym odcinku pod autem, do gazu są miedziane i temat korozji by zniknął.

maryjann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 236
Rejestracja: 12 kwie 2007, 13:22
Lokalizacja: Katowice

Post autor: maryjann » 19 lip 2010, 16:15

Witam, i kolejny raz na trasie mi pękł przewód już nie wiem co jest grane. Czy może to być powiązane z tym że mam zawieszenie gwintowane obniżone i jest strasznie twarde ? Tym razem po zrobieniu prze zemnie tych łączeń wytrzymały półtora roku ale wczoraj w Gdyni mi pękła jak wracałem do Katowic tą płatną autostrada lecz wymieniłem bo zawsze mam zapasowe, ale to chore by je zawsze mieć.

Awatar użytkownika
jaco124
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1212
Rejestracja: 14 kwie 2009, 19:26
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: jaco124 » 19 lip 2010, 16:56

od zawieszenia to napewno nie zalezy.. moze to wina wezy.. kupowales nowe czy jakies uzywki? i w którym miejscu pusciły.. pękły czy na objemkach puscily?

Awatar użytkownika
Slav
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 05 maja 2009, 20:21
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Slav » 19 lip 2010, 21:02

Podepnę się pod temat bo dzisiaj sam łatałem pęknięty przewód wycinając zardzewiały fragment i wstawiając wężyk gumowy. Czy ktoś wie jakie są średnice zewnętrzne tych dwóch przewodów? Jeden jest cieńszy od drugiego i czy jeden z nich jest powrotny? Chodzi mi o te dwa długie idące ze zbiornika.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 20 lip 2010, 11:43

z baku idą przewody 8mm, a między filtrem a pompą 6mm, powrotny między pompą a filtrem o ile się nie mylę to 3.5 albo 4mm <ok>

maryjann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 236
Rejestracja: 12 kwie 2007, 13:22
Lokalizacja: Katowice

Post autor: maryjann » 20 lip 2010, 17:04

jaco124 pisze:od zawieszenia to napewno nie zalezy.. moze to wina wezy.. kupowales nowe czy jakies uzywki? i w którym miejscu pusciły.. pękły czy na objemkach puscily?
Nie rozumiesz mnie. Chodzi mi o te co są na 1 stronie tego tematu nr. 18,19,20,21. One są metalowe od pompy do wtrysku i pękają przy samych końcówkach

dawid17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 20 mar 2010, 21:29
Lokalizacja: Zielenice

Post autor: dawid17 » 20 lip 2010, 22:37

Witam
spróbuj takiego sposobu ja tak zawsze robię i wszystko jest ok nic nie pęka, a właściwie jak zakładasz przewód to dokręć go tak bardzo delikatnie do pompy i do wtrysku ale tak aby nakrętka nie była luźna tylko już troszkę trzymała i wtedy postukaj kluczem w przewód może wtedy się ułoży i nie będzie się tak działo

Pozdrawiam

denis44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 12 lip 2007, 13:50
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: denis44 » 21 lip 2010, 08:24

a może daj je jakiemuś mechanikowi dokręcić co się na tym znam i robił to już nieraz.... Sam powinien też zauważyć jakiś problem jakby był....

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 lip 2010, 09:07

maryjann pisze:One są metalowe od pompy do wtrysku i pękają przy samych końcówkach
A że się tak zapytam ,ma kolega na przewodach takie zatrzaski z tworzywa :?: W ori muszą być bo są właśnie po to by nie pękały przewody . Jeden jest zaraz przy wyjściu z pompy i trzyma wszystkie cztery przewody ,następny jeden klips jest u góry i trzyma przewody na pierwszym i drugim wtrysku , drugi klips na trzecim i czwartym również u góry .Jeżeli kolega nie ma tych klipsów to przewody bedą wpadać w wibracje i pękać <ok> Co do dokręcania to nie ma ono nic do pękania przewodów ,ale ciągnąc na siłę też nie ma potrzeby .Dokręcamy żeby było szczelnie i nie ciekło ale z wyczuciem

maryjann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 236
Rejestracja: 12 kwie 2007, 13:22
Lokalizacja: Katowice

Post autor: maryjann » 24 lip 2010, 12:15

Witam tych klipsów plastikowych nie mam gdyż jak zakładałem nowe rurki to nie chciały się zaczepić gdyż były różne odległości, ale zrobiłem sobie takie sam metalowe blaszki pomiędzy nie górne i skręcone śrubami i jest o wiele lepiej bo tak jak pisze już ponad rok trzymały mam ich kilka założone a teraz dałem na końcówkach więc zobaczymy.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 lip 2010, 14:15

maryjann pisze:Witam tych klipsów plastikowych nie mam gdyż jak zakładałem nowe rurki to nie chciały się zaczepić gdyż były różne odległości, ale zrobiłem sobie takie sam metalowe blaszki pomiędzy nie górne i skręcone śrubami i jest o wiele lepiej bo tak jak pisze już ponad rok trzymały mam ich kilka założone a teraz dałem na końcówkach więc zobaczymy.
Wiedziałem że nie masz tak jak trzeba .Jak klipsy będą w miejscach w których są fabrycznie to nic nie ma prawa pękać .One nie są tam przypadkowo tylko właśnie po to by nie pękały przewody

maryjann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 236
Rejestracja: 12 kwie 2007, 13:22
Lokalizacja: Katowice

Post autor: maryjann » 24 lip 2010, 19:33

Na tym zdjęciu są połączone 3 klipsami a ja mam ich 4 i też w tych mniej więcej miejscach ale ok jeszcze popatrzę i porównam

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... efdae.html

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 16 wrz 2010, 12:23

Witam dziś zauważyłem że mam mokre przewody te metalowe od baku. Mam pytanie od baku idą gumowe i gdzieś na łączeniu ich z metalowymi cieknie. Nie wiem jak to wygląda będę grzebał w weekend. Mogę uciąć te stare metalowe gdzie zgniły :?: i nałożyć na to gumowe.
Na końcach zakładaliście opaski czy jak :?: Wyczytałem że średnica jednego jest 8 mm a ten drugi 6mm :?: Bo chciałbym kupić odpowiednie przewody czy mogą być takie czarne do paliwa widziałem to w sklepie w rolkach na metry mają :?: Za odpowiedzi dzięki ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 16 wrz 2010, 12:40

joandaw pisze: Mogę uciąć te stare metalowe gdzie zgniły :?: i nałożyć na to gumowe.
Zachaczysz o coś spodem i guma zejdzie. Nie lepiej i bezpieczniej pójść do sklepu i poprosić o miedziane przewody? Wyjdzie drożej ale solidniej i nie będziesz już musiał nigdy tam zaglądać.

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 16 wrz 2010, 12:54

A dostane miedziane większej średnicy bo przewody hamulcowe miedziane są mniejsze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl