Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C4 2,3 AAR] problem po wymianie zegarów.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

[C4 2,3 AAR] problem po wymianie zegarów.

Post autor: PICEK1 » 25 lip 2010, 18:25

Witam kolegów i proszę o jakieś wskazówki.Zachciało mi się licznika z siedmioma zegarami.
Miałem cztery z cyfrowym timerkiem i analogowym wskazaniem przebiegu.Kupiłem z cyfrowymi kilometrami,wyświetlaczem temperatury bez komputera.Po przełożeniu jest oki z tym że miga kontrolka klocków i świeci ABS,na starych zegarach nie ma problemu.Auto nie łączy się z Vag,ma tylko kody migowe.
Na audimani coś mi tam podpowiedziano ale nie wytłumaczono że tak powiem-może ktoś wie jak to ogryźć?
Z góry dziękuję.

terranovy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 03 lip 2010, 15:41
Lokalizacja: wrocław

Post autor: terranovy » 25 lip 2010, 19:14

a masz kloczki z czujnikami zuzycia ?
a masz wyłącznik abs -u? moze go przełącz

szczerze to nie wiem czy mozna tak sobie przekladac zegary - czy sa w 100% kompatybilne

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 25 lip 2010, 20:03

Klocki z czujnikami.Włącznik ABS jest ale włączanie i wyłączanie nic nie zmienia w sensie wyświetlania na zegarach.
Wszystko w zegarach działa poza tym że świecą te dwie france.

terranovy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 03 lip 2010, 15:41
Lokalizacja: wrocław

Post autor: terranovy » 25 lip 2010, 22:51

znalazlem informacje o roznicach jest dostepna przez google
ale wklejenie linka - niemozliwe -regulamin

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 04 sie 2010, 00:42

Więc jest tak.Przełożony pin 13 czerwonej kostki w miejsce 19 które było wolne.
Autko odpalone a na liczniku bez zmian.Włącznik ABS-u wyłączył ABS i po czterech mrugnięciach znikła kontrolka hamulców.Pięknie.-aleeeeeeee
Po ponownym odpaleniu trzeba znowu pstryknąć ABS-em aby kontrolki zgasły :roll:
Silnik pracuje-wyciągam wtykę jednego klocka i włącza się kontrolka + trzy sygnały dźwiękowe.Niby oki.
Ale to coś nie hallo żeby za każdym odpaleniem wyłączać ABS :roll:

terranovy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 03 lip 2010, 15:41
Lokalizacja: wrocław

Post autor: terranovy » 04 sie 2010, 15:55

sprawdz klawisz abs-u
na dobra sprawe mi przypomniales ze tez go musze otworzyc
moze lekko przywiera i rozlacza abs

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 05 sie 2010, 00:16

Tutaj nie ma problemu bo wkładając poprzednie zegary wszystko gra.
Dzisiaj sprawdziłem i jest tak że pokazywanie kontrolki jest odwrotnością pracy ABS-u.Czyli jak świeci to jest a jak zgaśnie to nie ma.
Ale tak-uznajmy że przekładka pinów była trafna.Teraz niby trzeba zmienić biegunowość na wejściu kontrolki w zegarach.Jeśl sygnał do kontrolki jest "+" to przekażnikiem trzeba zrobić żeby był "-".Czyli zasilanie kontrolki trzeba wpiąć w cewkę przekażnika aby włączać go lub wyłączać.A przekażnik ma stykami podawać odpowiedni biegun który potrzeba,-z tym że na audimani był kiedyś schemat którego gdzieś wcięlo,-przydał by się bo ponoć mogą wystąpić przepięcia i należy gdzieś w tą rzeźbę wpiąć diody aby tego uniknąć i nie popalić zagarków.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl