Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2,8 AAH] Brak smarowania na głowicach

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
szuszek83

[B4 2,8 AAH] Brak smarowania na głowicach

Post autor: szuszek83 » 23 lip 2010, 23:07

Wysłany: 2010-07-18, 20:37


mam taki problem
przez 2 dni zapalila mi sie info na kompie od oleju, ale tylko jak auto jechalo pod gore lub z gory, zapalio sie moze z 3 razy, na 3 dzien odezwaly sie szklanki w obydwu glowicach, nie ma cisnienia oleju na czujnikach oleju, silnik byl w remoncie jakies 1,5 tys km temu, wszystko ladnie chodzilo, remontowane bylo: obydwie glowice w calosci tj wymiana prowadnic, zaworow, itp, wymienione piercienie na tlokach, panewki korbowodowe, a oleju wogole nie bral przez ten okres, panewki wsyztskie na swoich miejsciach sa, zamierzam brac sie za sprawdzenie pompy oleju, ale jeszcze mam takie pytanie, czy czujniki sa umieszczone na dordze: pompa - filtr, czy filtr - wały? bo jak wykrecilem czujniki to krecac silnikiem, a nie odpalajac go nie bylo wogole cisnienia, tzn ani powietrza ani olej nie pryskal, a powinien? moze jakies sygestieco do pompy?

czy mial ktos moze problem z czyms takim jak zabierak napedu pompy oleju w tym silniku? jest taki problem ze mechanik wskazuje ze to jest spraca calej winy, ze zaczal sie obracal razem z pompa oleju, czy jest to wogole mozliwe?
Ostatnio zmieniony 26 lip 2010, 08:33 przez szuszek83, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 24 lip 2010, 11:54

Przy składaniu pewnie mechanik nie dokręcił smoga, teraz się poluzował i nie zaciąga oleju.

szuszek83

Post autor: szuszek83 » 25 lip 2010, 22:03

rozebrany caly dol, pompa olejowa sprawdzona, cisnienie jest, a nie daje oleju na 2 glowice, panewki korobowe i od walu sprawdzone, a jak caykaja popychacze tak cykaja, ewidetnie brak smarowania na zaworach obu glowic, ma ktos jakies sugestje? na mierniku cisnienia pokazalo na zimnym silniku 5 barow, ponad 2000 obr juz bylo 7 barow, na cieplym nie bylem w stanie zmierzyc, zeby nic nie spierdz.... sie... mechanikowi rece opadaja..

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 26 lip 2010, 13:22

A wymieniałeś zaworki olejowe w głowicach to one poszczają olej na popychacze.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3820
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 26 lip 2010, 15:11

zaworki w głowicach na 100%

szuszek83

Post autor: szuszek83 » 26 lip 2010, 21:37

wlasnie zakonczona praca, dokladnie zaworki byly zapchane, ale jednoczesnie na dwie glowice, jakis zbieg okolicznosci:/ auto cyka pieknie, dzieki chlopaki:)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3820
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 26 lip 2010, 21:50

ciesz się, że zrobiłeś to wczas, bo za chwilę byś wałki miał do roboty.

szuszek83

Post autor: szuszek83 » 27 lip 2010, 12:00

to nie ja zaworki w glowicach, tylko zaworki zwrotne ktore sie mieszcze pod kolektorem pod pokrywka dokladnie w gornej czesci bloku silnika, tam sa rozdzielane kanaly na dwie glowice, to one sie zapchaly, ale to tak dla informacji..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl