[B4 2.0 ABK] obniżenie,wymiana sprężyn przód
[B4 2.0 ABK] obniżenie,wymiana sprężyn przód
witam chciałem sobie obniżyć delikatnie przód bo dla mnie wygląda jakbym w bagażniku woził zwłoki. mam oryginalne sprężyny i amortyzatory.
jakie mam założyć sprężyny i czy muszę wymieniać amory?
jakie mam założyć sprężyny i czy muszę wymieniać amory?
generalnie najlepiej w komplecie wymieniac
duzo zalezy od amortyzatora
moze tyl sprawdz - skoro usiadł....
raczej ze wzledu na inna dlugosc i zakres przacy lepiej zrobic to kompleksowo
pamietaj ze po wymienie przodu bedziesz mial inna charakterystyke zawieszenia
przod bedzie twardszy a tyl sie moze zacząc wozic
zawsze zwłoki możesz wreszcie zakopac , albo dolozyc inne na przód
duzo zalezy od amortyzatora
moze tyl sprawdz - skoro usiadł....
raczej ze wzledu na inna dlugosc i zakres przacy lepiej zrobic to kompleksowo
pamietaj ze po wymienie przodu bedziesz mial inna charakterystyke zawieszenia
przod bedzie twardszy a tyl sie moze zacząc wozic
zawsze zwłoki możesz wreszcie zakopac , albo dolozyc inne na przód
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ja wymieniałem same sprężyny na -30mm. Amorki zostały standardowe, z tym że u mnie są olejowo-gazowe. Z tego co czytałem (są oczywiście różne opinie), przy olejowo-gazowych można sobie pozwolić na standardowe amorki przy glebie do -40mm. Auto poszło w dół - komfort jazdy w zasadzie się nie zmienił. No może ciutkę tylko auto jest twardsze, ale ciężko zauważyć tą różnicę.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Hehe. Oryginalnie masz 0,00 -40mm oznacza że sprężyny obniżają zawieszenie o 40mm względem seryjnego zawieszenia. Ja aktualnie mam u siebie przód i tył po -30mm ale powoli rozglądam się za -40mm na przód to -30mm to troszkę mało. I tak autko poszło znacząco w dół w porównaniu z serią ale "w miarę picia pragnienie coraz większe"mati86 pisze:a oryginalnie jakie mam?
A tak na marginesie. Nie jest czasem u Ciebie tak że to nie przód stanowi problem tylko "zarwany" tył?
Ja mam sprezyny 60/40 przy oryginalnych amorkach czyli przód 6 centów niżej tyl 4 centy i po jakiś 20 tysiącach km mam po 80% amorków na przodzie a po ile miały % jak zakładałem spręzyny to nie wiem ale nowe nie były i na 100% mam olejowe amorki. Powiem tak jak masz kase to kup amorki sportowe a jak nie masz teraz to kup póżniej
A co do obniżenia auta to lepiej obnizyc cale bo pozniej stwierdzisz ze tyl Ci pieje a poza tym zle sie jezdzi jak przod masz nisko a tyl wysoko. Ja najpierw zalozylem sobie na przodzie -6centow to tyl mi latal ale jak tyl obnizylem to jest bajka :mrgreen: . Ale z checia obizylbym cale auto jeszcze 2 centy nizej :mrgreen:
A co do obniżenia auta to lepiej obnizyc cale bo pozniej stwierdzisz ze tyl Ci pieje a poza tym zle sie jezdzi jak przod masz nisko a tyl wysoko. Ja najpierw zalozylem sobie na przodzie -6centow to tyl mi latal ale jak tyl obnizylem to jest bajka :mrgreen: . Ale z checia obizylbym cale auto jeszcze 2 centy nizej :mrgreen:
Labiel pisze:Hehe. Oryginalnie masz 0,00 -40mm oznacza że sprężyny obniżają zawieszenie o 40mm względem seryjnego zawieszenia. Ja aktualnie mam u siebie przód i tył po -30mm ale powoli rozglądam się za -40mm na przód to -30mm to troszkę mało. I tak autko poszło znacząco w dół w porównaniu z serią ale "w miarę picia pragnienie coraz większe"mati86 pisze:a oryginalnie jakie mam?
A tak na marginesie. Nie jest czasem u Ciebie tak że to nie przód stanowi problem tylko "zarwany" tył?
raczej to nie zarwany tył bo nie wpada koło poniżej rantu.
jak znajdziesz te -40 to kupię od ciebie -30..
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Koło nie musi wpadać, ale wystarczy że amorki z tyłu będą już słabe i momentalnie tył bardziej ci siedzi. Szczerze to już wiele razy widziałem właśnie takie B4. Tył nieco przysiadał i momentalnie przodek szedł do góry jak bym się kilka kanoldów w bagażniku miało.mati86 pisze:raczej to nie zarwany tył bo nie wpada koło poniżej rantu.