Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK LPG] Problem z pompą paliwa.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Markis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 26 lip 2010, 20:11

[B4 2.0 ABK LPG] Problem z pompą paliwa.

Post autor: Markis » 26 lip 2010, 23:47

Witam
Mam problem z pompa paliwa mianowice, miesiac temu siadła, zakupilem nową i po 2 tygodniach przestała chodzić w cyklu ciągłym, mianowice raz się załącza a raz nie. Nie wiem czy jest to problem z napięciem czy z pompą. Proszę o pomoc. Dodam jeszcze, że z gazu odpala na dotyk.

Ps. Jadąc na benzynie samochód dostaje muła przy ostrym dodaniu gazu jeśli pompa załączy.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 lip 2010, 00:00

Nie masz jakiegoś odcięcia pompy antykradzieżowego albo do pracy na LPG?
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa > http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 1e1ca7a75b
Podłącz zasilanie pompie na krótko i zobacz czy będzie się wyłączać.
Zmieniałeś filtr paliwa?

Markis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 26 lip 2010, 20:11

Post autor: Markis » 27 lip 2010, 00:16

Filtr był wymieniany na 100%, dzisiaj rano podłącze pompe na krótko i sprawdze. Jak sprawdzić ten przekażnik. Z góry dzięki za pomoc.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 lip 2010, 00:27

Markis pisze:Jak sprawdzić ten przekażnik.
1. Wyjmujesz przekaźnik
2. Zdejmujesz z niego pokrywkę
3. Oglądasz i czyścisz styki

Dobrze by było sprawdzić czy się załącza wkładając go do gniazdo bez pokrywki i włączając zapłon.

Jareczek191
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
Lokalizacja: Chelm

Post autor: Jareczek191 » 27 lip 2010, 18:40

zdejmij pokrywę tego przekaznika o ile się nie mylę to przekaznik numer 208. mailem z nim problem . iskrzył mi. i ręka zewrzyj go bez zapłonu. jezlei usluszysz popmpe to jest ok. tak mi sie wydaje. od razy wtryski zaczyna ci pracować

Markis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 26 lip 2010, 20:11

Post autor: Markis » 11 sie 2010, 20:47

Jak się okazało niestety uszkodzeniu uległa pompa i już sobie z tym poradziłem. Jednak mam ten sam problem co ze wczesniejsza pompa jak jeszcze chodziła, mianowicie samochod na benzynie dostaje strasznego zamuła tzn tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki paliwa. Wyglada to tak, że przy przyśpieszaniu samochód się dławi po czym go puszcza i za chwile to samo. Prosze o pomoc:)

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 11 sie 2010, 20:56

sprawdz czy przewod paliwowy przy filtrze nie jest zagiety gdzies

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 02 lis 2010, 14:45

W ogóle ile masz paliwa w zbiorniku ( tak z ręką na sercu)?

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 02 lis 2010, 17:52

jacekku pisze:W ogóle ile masz paliwa w zbiorniku ( tak z ręką na sercu)?
dobre pytanie <ok>
kiedyś kolega mówił że mu coś nie chce iść na bęzynie.
ja się domyślałem co morze być bo jak miał Vento to dziadował z paliwem,
i wlewał po 2 litry z banieczki. mówię mu dawaj paliwo, wlałem 5 litrów
od razu zaczeła pompka inaczej chodzić i palił na benzynie.
ale już pompka była na wykończeniu i wyła jakby się miała wykończyć..
tak to jest jak się dziaduje i jeżdzi na rezerwie bo nima pinindzy.....
u mnie pół baku to przynajmniej musi być.

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 03 lis 2010, 15:24

Już jedną pompkę zajeżdziłem co prawda nie miałem sucho ale zazwyczaj na rezerwie. To mnie nauczyło i teraz jak poziom zbliża się do 1/4 jade dotankować.

Markis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 26 lip 2010, 20:11

Post autor: Markis » 03 lis 2010, 20:09

Już sobie poradziłem z problem.
1. Pompa paliwa sie spaliła
2. Był uszkodzony czujnik temperatury co dawało efekt strasznego zamulania samochodu i złą dawke paliwa
3. Gdy miałem problem w zbiorniku miałem około pół zbiornika
4. Dzięki wszystkim za pomoc:D
5. Proszę o zamknięcie tematu.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl