Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[b4 2,3 NG] brak ssania , szarpanie na lpg

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
kriszwm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 16 cze 2010, 13:52
Lokalizacja: Koszalin

[b4 2,3 NG] brak ssania , szarpanie na lpg

Post autor: kriszwm » 29 lip 2010, 14:16

wyglada to tak jakby niemial ssania po odpaleniu i trzyma odrazu 900 a jak cieply 1100 zero plywania. na zimnym naciskajac pedal sie dlawi i nawet gasnie. teraz jeszcze na gazie przy 2000-3000 obr, dostaje odciecia paliwa jakby , szarpniecie jak przy zmianie na gaz (jak sie zapomni). filtr gazu by najpierw chyba przymulal a nie tak odrazu odcinki takie robil. czytam ze to moze rozdzielacz a przypominam sobie ze przy falowaniach (rozwiazane) dlubal mechanior przy rozdzielaczu. Proszę o podpowiedz co robic?

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 29 lip 2010, 15:28

Witam mam podobny problem z obrotami co ty i nie mogę go rozgryźć. Ciekawy jestem opinii innych forumowiczów.Sprawdź u siebie dolot czy przypadkiem nie jest gdzieś dziura.A co do tego że przerywa to może elektrozawór się wiesza? Zachowuje się tak na benzynie i gazie?

kriszwm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 16 cze 2010, 13:52
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kriszwm » 29 lip 2010, 15:52

sporadycznie na gazie tak szarpie , zauwarzylem ze wystepuje to przedewszystkim przy skrecaniu na 2 lub 3 biegu. na 1 przy ruszaniu czasami gasnie. irytujace. please help :/

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 29 lip 2010, 16:44

Myślę że u ciebie to przede wszystkim gazownia do regulacji i blaszka przepływomierza do sprawdzenia.Sprawdź jeszcze elektrozawór. Strzału przypadkiem nie było?

kriszwm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 16 cze 2010, 13:52
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kriszwm » 29 lip 2010, 17:09

nie strzalow niebylo. przepplywka byla ostatnio ogladana i nieby ok . pojade do gaziarza i sie odezwe.

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 29 lip 2010, 18:46

Pomijając niesprawności wynikające z eksploatacji NG na podciśnieniowej instalacji lpg (przemieszczona lub wygięta klapka spiętrzająca , nieszczelności dolotu , nieprecyzyjny skład mieszanki...) , zwróćcie uwagę na zmianę w przepustowości dolotu po zamontowaniu miksera.Jest zwężka(w postaci miksera) i reakcja na gaz z większym lub mniejszym wahaniem/opuznieniem będzie.Na pb też.

kriszwm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 16 cze 2010, 13:52
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kriszwm » 30 lip 2010, 12:49

instalacja wyregolowana i puki co bez szarpania i teraz widze ze ten przygasanie czy tez dlawienie sie ma miejsce przy skrecaniu , co za tym idzie chyba pompa wspomagania albo alternator. tal czy siak koszty ;/ czy moze wymiana starego oleju wspomagania pomoze?? :]

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 30 lip 2010, 16:13

kriszwm pisze:teraz widze ze ten przygasanie czy tez dlawienie sie ma miejsce przy skrecaniu ,
Czasem jest to kwestia zle zamontowanego reduktora.Powinien być zamontowany wzdłużnie.Lub nieszczelności w układzie vacum pompa-serwo.W ten układ jest podpięty dolot.Straty na podciśnienu.

kriszwm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 16 cze 2010, 13:52
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kriszwm » 30 lip 2010, 17:47

hm fakt vacum kojarze bo 2 razy juz wstawialem uzywki bo siadaly. parownik świerzy wzdłużnie zamontowany. ale postaram sie to posprawdzac.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl