Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 TDI 1Z] Problem z ustawieniem kąta wtrysku

ODPOWIEDZ
dawid17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 20 mar 2010, 21:29
Lokalizacja: Zielenice

[80 B4 TDI 1Z] Problem z ustawieniem kąta wtrysku

Post autor: dawid17 » 30 lip 2010, 14:53

Witam

mam problem ponieważ gdy chciałem sprawdzić kąt wtrysku to w vagu pokazuje mi ciągle zero a gdy odpiąłem wtrysk sterujący to na chwilę wskoczyło 165 a później znowu ciągle zero. Chciałem to sprawdzić ponieważ sinik zaczął szarpać na wolnych obrotach im cieplejszy tym bardziej szarpie. przestawianie pompy nic nie daje ciągle zero, słychać że dźwięk silnika się zmienia. Pasek mi nie przeskoczył bo znaki na kole zamachowym i na rozrządzie i pompie się zgadzają. Mam jeszcze jeden problem a mianowicie gdy silnik już się dobrze rozgrzeje to niekiedy (przeważnie po puszczeniu gazu) zaświeca się kontrolka od oleju tak na ok. 20 sekund, ale ciśnienie oleju nie spada jak się przy gazuje i ciśnienie się podniesie to ona nie gaśnie więc nie wiem co to może być. dodam że audi jest na BOSCHU i mam do dyspozycji tylko grupę 000, błędy jakie się pojawiły to: regulacja kąta wtrysku i błąd nastawnika, a i jeszcze jedno nastawnik był po regeneracji trochę mu pomogło ale nie wiele, muszę oddać na gwarancje do tego magika który go robił. Czy możliwe że ten kąt popsuł się od nastawnika bo kontrolka od oleju świeciła już wcześniej- myślałem że to czujnik położenia wału bo był taki błąd i jak go się odepnie to niema wolnych obrotów i świeci się kontrolka oleju, po wymianie się polepszyło ale nie do końca(mniej szarpie ale szarpie)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 30 lip 2010, 17:50

wtrysk sterujący padł.
miałem taki przypadek u klienta.

dawid17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 20 mar 2010, 21:29
Lokalizacja: Zielenice

Post autor: dawid17 » 30 lip 2010, 18:14

Ale czy to na pewno ten wtrysk bo już powoli nie wiem co robić z tym autem, czy to możliwe że też od tego wtryska szarpie na 4 i 5 biegu od 1900 do 2100 obrotów gdy się przyśpiesza?

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 30 lip 2010, 20:45

w tym przypadku który robiłem sam wtrysk był ok szwankował czujnik wzniosu iglicy choć samego błędu nie wywalało. objaw był taki że na wolnych obrotach trzepało troszkę silnikiem co przenosiło to na bude. jak sie zagrzał silnik a dojeżdzając do świateł to juz było uciążliwe bo w środku jak na galarecie.
jeśli sie boisz pchac w koszta to dogadaj sie z kims żeby podnienic 15 min roboty z przyrządem.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 31 lip 2010, 23:27

dawid17 pisze:Czy możliwe że ten kąt popsuł się od nastawnika
Nie ,to nie jest możliwe ,bo kąt statyczny ustawia się pompą wtryskową dając ją do silnika przyspieszamy lub od silnika opużniamy .Innej opcji nie ma .
dawid17 pisze:Ale czy to na pewno ten wtrysk bo już powoli nie wiem co robić z tym autem,
Tego nikt ci na pewno nie powie ,bo trzeba by być jasnowidzem ;-) musisz sam podmienić i będziesz wiedział
dawid17 pisze:czy to możliwe że też od tego wtryska szarpie na 4 i 5 biegu od 1900 do 2100 obrotów gdy się przyśpiesza?
Mozliwe

dawid17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 20 mar 2010, 21:29
Lokalizacja: Zielenice

Post autor: dawid17 » 06 sie 2010, 09:18

A jeszcze zapomniałem. Od czego może świecić ta kontrolka od oleju co ją opisałem w pierwszym poście?

dany
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 31 gru 2009, 17:53

Post autor: dany » 09 sie 2010, 21:13

ja tez miałem kiedyś problem z kątem u mnie po 2-tygodniowej walce doszedłem ze mam ułamany kabelek przy wtyczce wcześniej też miałem kąt 0 jak tylko zlutowałem kabelek pokazał sie kąt wtrysku.moja rada sprawdz przejście między wtykiem a ecu

[ Dodano: 2010-08-09, 21:18 ]
ps od braku kąta raczej nie szarpie bo u siebie jak odłącze wtrysk sterujący to nic nie szarpie tylko jest strasznie mułowaty ale wszystko idzie płynnie prędkość max to 120 km \h

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl