[80 b4 2.3 ng] spadajace obroty
- hakanos007
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
- Lokalizacja: gdańsk
wg mnie kolego zabierz auto od tego mechanika...mechaniczny wtrysk nie jest dla laików..a uwierz mi że popsuć jest coś bardzo łatwo a naprawić nie będzie mógł nikt!!!!!
[ Dodano: 2010-07-27, 22:29 ]
w obecnych czasach każy przyzwyczaił się do prostoty...podłączasz pod kompa i pyk pyk-wszystko jasne.W Ng to wygląda inaczej...musisz mieć sporo wiedzy na temat tego rozwiązania..miernik,oscyloskop..tabele i wykresy...i małymi kroczkami sprawdzać wszystko po kolei.Niestety nie jest to typowe auto w którym podasz "jeden objaw " i poznasz rozwiązanie..
[ Dodano: 2010-07-27, 22:29 ]
w obecnych czasach każy przyzwyczaił się do prostoty...podłączasz pod kompa i pyk pyk-wszystko jasne.W Ng to wygląda inaczej...musisz mieć sporo wiedzy na temat tego rozwiązania..miernik,oscyloskop..tabele i wykresy...i małymi kroczkami sprawdzać wszystko po kolei.Niestety nie jest to typowe auto w którym podasz "jeden objaw " i poznasz rozwiązanie..
- hakanos007
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
- Lokalizacja: gdańsk
Podłączę się do tematu.
Dziś byłem u gazownika żeby zdjął mikser, bo od prawie roku nie jeżdżę na LPG i bez sensu żeby dławił osiągi.
Niby wszystko miało pójść szybko i sprawnie, ale po złożeniu wszystkiego samochód nie odpala. Kilka razy zaskoczył na chwilę, ale nie trzyma wolnych obrotów. Szczelność była sprawdzana kilka razy, wszystko było rozkręcane i składane do znudzenia. Gumowy przewód, który idzie od przepływomierza od silniczka krokowego był dziś wymieniony.
Nie wiem w czym problem, samochód bardzo dobrze odpalał dopóki był mikser od gazu.
Co mogło zostać zepsute, że silnik nie odpala?
Nie mam zdjęcia swojego silnika więc posłużyłem się fotką użytkownika Bartek90:
Uploaded with ImageShack.us
Do czego prowadzi ten przewód zaznaczony na zdjęciu czerwonymi liniami?
U mnie tego nie ma...
Czy ktoś mógłby wrzucić dokładne zdjęcie tego obszaru zaznaczonego na zdjęciu czerwonym kołem z samochodu bez gazu?
Nie jestem pewien czy gazownik dobrze podłączył wszystkie przewody po zdjęciu miksera.
Dziś byłem u gazownika żeby zdjął mikser, bo od prawie roku nie jeżdżę na LPG i bez sensu żeby dławił osiągi.
Niby wszystko miało pójść szybko i sprawnie, ale po złożeniu wszystkiego samochód nie odpala. Kilka razy zaskoczył na chwilę, ale nie trzyma wolnych obrotów. Szczelność była sprawdzana kilka razy, wszystko było rozkręcane i składane do znudzenia. Gumowy przewód, który idzie od przepływomierza od silniczka krokowego był dziś wymieniony.
Nie wiem w czym problem, samochód bardzo dobrze odpalał dopóki był mikser od gazu.
Co mogło zostać zepsute, że silnik nie odpala?
Nie mam zdjęcia swojego silnika więc posłużyłem się fotką użytkownika Bartek90:
Uploaded with ImageShack.us
Do czego prowadzi ten przewód zaznaczony na zdjęciu czerwonymi liniami?
U mnie tego nie ma...
Czy ktoś mógłby wrzucić dokładne zdjęcie tego obszaru zaznaczonego na zdjęciu czerwonym kołem z samochodu bez gazu?
Nie jestem pewien czy gazownik dobrze podłączył wszystkie przewody po zdjęciu miksera.
- hakanos007
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
- Lokalizacja: gdańsk
Sam nie wiem czy jakiś mechanik już przy tej śrubie nie majstrował...
Hakanos, jest jakiś sposób żeby wyregulować tą śrubę jeżeli jest źle ustawiona?
Krystek, rura od odmy siedzi dobrze, zresztą wszystko było sprawdzane i szczelność jest ok.
Gdy samochód postał dwa dni w garażu odpalił za pierwszym razem na jakieś 3-4 sekundy, obroty wskoczyły na 3 tys, i mimo dodawania gazu zgasł.
Odczekałem pół godziny, odłączając na ten czas akumulator, znów zapalił na jakieś 3 sek. i zgasł.
Mam wymienione i sprawdzone niemal wszystko, jedyne co budzi zastrzeżenia to przepływomierz, ale powiedzcie mi czy niesprawny przepływomierz dawał by takie właśnie objawy?
Zauważyłem, że dekielek w przepływomierzu nie jest idealnie prosty i delikatnie się zacina przy otwieraniu, ale to już było przed zdjęciem miksera i samochód odpalał bez problemu (jedynie przy wyższych obrotach trochę się dławił).
Wiem, że gazownik też coś grzebał przy dekielku, może zupełnie go rozregulował, ale czy w tym może być przyczyna że fura nie chce zaskoczyć???
Jestem na etapie poszukiwań przepływomierza, ale sam już nie wiem czy wymiana rozwiąże ten problem.
Przykro gdy w samochód wkłada się tyle serca i pieniędzy a nie chce jeździć:(((
Hakanos, jest jakiś sposób żeby wyregulować tą śrubę jeżeli jest źle ustawiona?
Krystek, rura od odmy siedzi dobrze, zresztą wszystko było sprawdzane i szczelność jest ok.
Gdy samochód postał dwa dni w garażu odpalił za pierwszym razem na jakieś 3-4 sekundy, obroty wskoczyły na 3 tys, i mimo dodawania gazu zgasł.
Odczekałem pół godziny, odłączając na ten czas akumulator, znów zapalił na jakieś 3 sek. i zgasł.
Mam wymienione i sprawdzone niemal wszystko, jedyne co budzi zastrzeżenia to przepływomierz, ale powiedzcie mi czy niesprawny przepływomierz dawał by takie właśnie objawy?
Zauważyłem, że dekielek w przepływomierzu nie jest idealnie prosty i delikatnie się zacina przy otwieraniu, ale to już było przed zdjęciem miksera i samochód odpalał bez problemu (jedynie przy wyższych obrotach trochę się dławił).
Wiem, że gazownik też coś grzebał przy dekielku, może zupełnie go rozregulował, ale czy w tym może być przyczyna że fura nie chce zaskoczyć???
Jestem na etapie poszukiwań przepływomierza, ale sam już nie wiem czy wymiana rozwiąże ten problem.
Przykro gdy w samochód wkłada się tyle serca i pieniędzy a nie chce jeździć:(((
witam.panowie autko juz zrobione ale czy napewno?.jak sie okazało układ był nieszczelny.wczoraj gdy ruszałem zaksztusił sie i zgasł po kilku probach odpalenia nie udało sie uruchomic zostawiłem auto na parkingu dzis rano poszedłem go sprobowac odpalic zapalił za pierwszym razem byc moze rozszczelniło sie cos na nowo .moje pytanie do was chciałbym uszczelnic cały układ powiedzcie mi od czego zaczac dokładnie to chciałbym wymienic wszystkie weze itd na nowe (czy gdzies dostane takie rzeczy nie uzywane?).niedługo moj brat przyjedzie bede sprawdzał przepustnice,przeczyszcze silniczek krokowy i sprawdze szczelnosc kolektora.