Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4] Problem z instalacją siłownika centralnego zamka

ODPOWIEDZ
RayvenPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 13 kwie 2010, 12:43

[80 B4] Problem z instalacją siłownika centralnego zamka

Post autor: RayvenPL » 31 lip 2010, 23:47

Witam.
Mam 80 B4 1.9 TD z 93' r. z elektrycznym centralnym. Sprowadzony więc nie wiem czy był na elektryce od początku czy poprzedni właściciel przerabiał z pneumatyka. Od pewnego czasu siłownik w prawych przednich głośno wiszczał, ale zamykał i otwierał. Potem tylko zamykał. A teraz zdechł. Jestem laikiem jeśli chodzi o podzespoły więc zdjąłem dekiel z drzwi, wyjąłem siłownik i pojechałem do sklepu. Miał być "taki sam i działać" - cytuję pracownika sklepu.... I d..a, nie działa. Podpinałem na ... wiele .... sposobów.

Szczegóły: w drzwiach jest wiązka: czarny, fioletowy, brązowy, niebieski, czerwony. Do nich, zgodnie, był podpięty zepsuty siłownik (ma takie same kolory kabli). Rozebrałem go (ten stary) i widzę że czerwony i niebieski idą do silniczka a reszta do jakiegoś ustrojstwa (przełącznika, włącznika?). Nowy natomiast też ma pięć kabli, ale powtarzają się tylko czarny, brązowy i niebieski. Pozostałe dwa to biały i zielony. Podpinałem toto w kilku kombinacjach i albo nie działał, albo chodził jako master i reagował tylko na ten zamek a od strony kierowcy to mogłem sobie nafiukać, albo, jak wpiąłem go za pierwszym razem zgodnie z przebiegiem kabli wzorując się na starym - działał odwrotnie... wszystkie otwierały on zamykał.

Da się to podpiąć czy mam podskoczyć do sprzedawcy i urwać mu newralgiczną część ciała?

Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Pozdrawiam

skrzysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:42
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: skrzysio » 01 sie 2010, 09:57

kolego mały opis siłownika który zapewne kupiłeś może Ci pomoze