Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT]Pasek Klinowy i Wielorowkowy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
marcinGD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 338
Rejestracja: 17 cze 2009, 23:02
Lokalizacja: GDAŃSK

[B4 ABT]Pasek Klinowy i Wielorowkowy

Post autor: marcinGD » 29 lip 2010, 13:10

Witam!
Jakie najlepiej wrzucić owe paski? Zna ktoś nr. katalogowe poszczególnych pasków?
<piwo>

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 29 lip 2010, 15:35

Najlepsze to CONTI rozmiar to 13A0800 na wspomaganie a na alternator 4PK855

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 29 lip 2010, 19:54

Gates też są dobre paski.

Awatar użytkownika
ciechan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 lut 2010, 08:09
Lokalizacja: M-c Podlaski/Lublin
Kontakt:

Post autor: ciechan » 29 lip 2010, 20:19

Każdy dobry pasek, który nie parcieje i nie pęka :-D

[ Dodano: 2010-07-29, 20:21 ]
grze, a propos Gates, taki miałem założony na rozrządzie i powiem Ci, że wyglądał świetnie po 10.000, ale po zdjęciu okazał się mało elastyczny (twardy)

Awatar użytkownika
marcinGD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 338
Rejestracja: 17 cze 2009, 23:02
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: marcinGD » 01 sie 2010, 23:38

Dobra tą kwestie mamy za sobą a napiszcie mi jak zabrać się za zdjęcie starych pasków i założenie nowych. Kroczek po kroczku z które śrubki się zabrać? Będę to robił pierwszy raz więc jak najbardziej szczegółowe wytłumaczenie będzie jak najbardziej przydatne <piwo>

alg

Post autor: alg » 02 sie 2010, 02:24

Witam
jeśli ABT jest podobnie jak w ABK to tylko pompa wspomagania jest kłopotliwa bez kanału. Są tam cztery śruby do zluzowania , dwie tylne są słabo widoczne i kiepsko dostępne. Jeśli masz klime to (z tego co pamiętam,bo dawno robiłem) trzeba wymontować wspornik przedni wraz z jego poduszką. Dobrze jest oznaczyć położenie poduszki bo ma regulację. reszta idzie sama :).
A i jeszcze jedno, jeśli masz mocno starą pompę wody to nie zdziw się jak zacznie lać po założeniu nowego paska. sam tak miałem, sklepikarz powiedział, że zawsze mu się tak sprzedają ... :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl