Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 NG], nie ma mocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
gancek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 25 kwie 2008, 09:11
Lokalizacja: Morąg

[B3 NG], nie ma mocy

Post autor: gancek » 02 sie 2010, 11:17

witam. to mój "pierwszy raz" na tym forum więc wybaczcie błędy i ewentualne niedoskonałości.
posiadam Audi B3 z silnikiem od B4. poniżej dane silinka (skopiowałem z tabeli na stronie audi.
Silnik i skrzynia:
Oznaczenie NG
Pojemność [cm3] 2309
Typ / Rodzaj zasilania R5 / wtrysk wielopunktowy mechaniczny KE-Jetronic MFI-c
Moc [KM (kW) przy obr/ min] 133 (98) / 5500
Moment [Nm przy obr/ min] 186 / 4000
Średnica x skok tłoka [mm] 82,5 x 86,4
Stopień sprężania 10,0
Obciążenie jednostkowe mocy [kg/KM] 9,5 (9,8)
Liczba zaworów na cylinder 2
Ilość oleju z filtrem [l] b.d.
Liczba biegów w skrzyni manualnej 5
Liczba biegów w skrzyni automatycznej 4

na zimnym silniku chodzi i jedzie że aż miło, czuć że ma te 133 kucyki.. w miarę jak jadę słabnie moc, aż prawie do całkowitego zdławienia.. silnik chodzi wtedy głucho, nawet na "1" nie ma mocy. Wskaźnik temperatury raz pokazuje ile jest ale częsciej nie pokazuje. Silnik tylko benzynowy, problemy pojawiły się jak "specjaliści" wymontowali mi autoalarm, podobno sam wyłączał zapłon. Filtr paliwa wymieniałem rok temu. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź co i jak mogę sprawdzić. Jeśli jest ktoś z okolic Olsztyna i zna jakiegoś dobrego mechanika bardzo proszę o info.

Pozdrawiam, Gancek
Ostatnio zmieniony 11 mar 2011, 13:07 przez gancek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 02 sie 2010, 12:01

_uwaga

Sprawdź ciśnienie sprężanbia, dokładnie układ zasilania ciśnienie paliwa i szczelność doolotu. A może poprostyu cewka\moduł zapłonu szwankuje jak jest silnik mocno rozgrzany.

skrzysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:42
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: skrzysio » 02 sie 2010, 13:50

podobnie jak u mnie ale oczywiście może to byc cos innego.
Zdechła mi na A4, mocy brak, pod wyjazd z autostrady nie miała siły podjechać. Panowie z norauto w Gliwicach walczyli 4 godziny. Na VAG zero błędu, wymieniali wszystko(kable, świece, kopółke z palcem, filtr paliwa, sławetny 30) a problem był w zatkanym katalizatorze. Rozkrecił rurę przed katem i autko ożyło :) Młotek przecinak :) wybili środek z kata poskładali i dalej ogień do zakopca :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl