[B3 80 JN 1.8] Obrotomierz
[B3 80 JN 1.8] Obrotomierz
Witam mam pytanie czy wie moze ktos gdzie jest podlaczony obrotomierz ?? bo mi nie dzial a licznik mam ok sprawdzalem zimne luty i sa ok nie dzial mi rownierz polowe kontrolek
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
a jest jeszcze cos co nazywają dodatkowa skrzynka.....
jedno takiecoś jat za zegarami - nieco ponizej - wtyczkoladnia taka
i czarne zlacze 10 stykowe podlaczone w dodatkowej skrzynce brzekażnikow. z tym złaczem obrotomierz ma cisik wspolnego na pinie6 kabel braz/czar pisalem ci na gg
jak podlaczenie innych zegarow nic nie dalo
to gdzies cos na bank rozpiete jest
porownac dowolne b3 ze soba ktoredy co biegnie
juz mi sie pomysła skonczyly
a nie mam jescze jeden - wstaw zew orotek a tu daj zegarek - ciekawy problem
cos musi byc rozwarte mysle
jedno takiecoś jat za zegarami - nieco ponizej - wtyczkoladnia taka
i czarne zlacze 10 stykowe podlaczone w dodatkowej skrzynce brzekażnikow. z tym złaczem obrotomierz ma cisik wspolnego na pinie6 kabel braz/czar pisalem ci na gg
jak podlaczenie innych zegarow nic nie dalo
to gdzies cos na bank rozpiete jest
porownac dowolne b3 ze soba ktoredy co biegnie
juz mi sie pomysła skonczyly
a nie mam jescze jeden - wstaw zew orotek a tu daj zegarek - ciekawy problem
cos musi byc rozwarte mysle
mówisz tam gdzie jest ten przekaźnik co piszcz jak zostawisz światła włączone tam idą 3/4 wtyczki jak się nie mylę czarna brązowa żółta i jeszcze jakaś i dzisiaj sprawdzałem je miernikiem ale ku..... nie ma na nich zasilania wogole , jak dobrze pamiętam to na kilku kablach tylko było ;/
Mi się już tez kończą pomysły na to, nie wiem co jest ,a w przekładanie instalacji nie będę się bawił bo się całkiem bym chyba zaje..... jak bym miał to robić ....
Jeszcze zobaczę jutro bo mam polowe kabli wolnych w tym zwoju całym i nie wiem o co tam chodzi tam jest parę z prądem ale są wolne nie widzę do nich wtyczek ,
Jeszcze jedno powiedzcie mi czy ze stacyjki jest tablica zasilana i jakimi kablami ???? bo dzisiaj tam jakieś wolne znalazłem kolo niej ale nie wiem od czego one są i jak dobrze pamiętam był na jednym prąd ale nie wiem gdzie one idą ????
Mi się już tez kończą pomysły na to, nie wiem co jest ,a w przekładanie instalacji nie będę się bawił bo się całkiem bym chyba zaje..... jak bym miał to robić ....
Jeszcze zobaczę jutro bo mam polowe kabli wolnych w tym zwoju całym i nie wiem o co tam chodzi tam jest parę z prądem ale są wolne nie widzę do nich wtyczek ,
Jeszcze jedno powiedzcie mi czy ze stacyjki jest tablica zasilana i jakimi kablami ???? bo dzisiaj tam jakieś wolne znalazłem kolo niej ale nie wiem od czego one są i jak dobrze pamiętam był na jednym prąd ale nie wiem gdzie one idą ????
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
No musiało do tego dojść, więc zajrzałem w schematy i tak:
Prąd zasilający między innymi obrotomierz i kontrolki dochodzi pinem 16 kostki T26A (kostka niebieska) po drodze nie idzie przez te kostki o których wspomniał terranovy. Tylko leci do skrzynki bezpieczników do pinu 15 w kostce C (przez całą drogę ma on kolor czarno-niebieski), ten pin jest połączony z bezpiecznikiem nr. 12 a on z "szyną 15" czyli plus po włączeniu zapłonu który dostaję się na tą szynę pinem 15 w kostce I skrzynki bezpieczników ze stacyjki. Ale jakby kostka stacyjki siadła to byś nie odpalił.
Ale tak patrzę że jakby nie dochodziło zasilanie do T26A/16 to by nic nie działało (szybkościomierz, wskaźnik paliwa i temperatury też).
Prąd zasilający między innymi obrotomierz i kontrolki dochodzi pinem 16 kostki T26A (kostka niebieska) po drodze nie idzie przez te kostki o których wspomniał terranovy. Tylko leci do skrzynki bezpieczników do pinu 15 w kostce C (przez całą drogę ma on kolor czarno-niebieski), ten pin jest połączony z bezpiecznikiem nr. 12 a on z "szyną 15" czyli plus po włączeniu zapłonu który dostaję się na tą szynę pinem 15 w kostce I skrzynki bezpieczników ze stacyjki. Ale jakby kostka stacyjki siadła to byś nie odpalił.
Ale tak patrzę że jakby nie dochodziło zasilanie do T26A/16 to by nic nie działało (szybkościomierz, wskaźnik paliwa i temperatury też).
to już nie wiem a działa mi tylko właśnie temp wody wskaźnik paliwa i migacze awaryjne oświetlenie tablicy tez jest to już nie wiem sam teraz ;/ ale ciekawi mnie co to sa za kable kolo stacyjki jutro je zobaczę ;/ a co do stacyjki to ona działa ze tylko jak odpalam to muszę mocno kluczyk docisnąć w stronę kierownicy bo tak to nie odpalę ;/ a jak przekręcę kluczyk to prąd idzie bo słyszę elektor zawór na butli gazowej
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ale jakbyś nie miał plusa na czarno-żółtym to nie miałbyś świateł mijania, drogowych, dmuchawy, wycieraczek...
A jakby nie było plusa na czarny to by silni nie chodził. Więcej tam plusów kostka stacyjki nie podaje nigdzie indziej.
Zobacz czy jest masa na przewodach brązowych obu kostek liczników albo lepiej sprawdź czy jest na pinie 21 niebieskiej kostki oraz 8 żółtej.
A co do problemów ze stacyjką to pewnie jest już wycugana kostka stacyjki albo ułamała się płetwa w bębenku stacyjki.
A jakby nie było plusa na czarny to by silni nie chodził. Więcej tam plusów kostka stacyjki nie podaje nigdzie indziej.
Zobacz czy jest masa na przewodach brązowych obu kostek liczników albo lepiej sprawdź czy jest na pinie 21 niebieskiej kostki oraz 8 żółtej.
A co do problemów ze stacyjką to pewnie jest już wycugana kostka stacyjki albo ułamała się płetwa w bębenku stacyjki.