Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 B5 1Z] Błędy klimatronika

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Brylantoos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 maja 2007, 10:31
Lokalizacja: Kraków

[A4 B5 1Z] Błędy klimatronika

Post autor: Brylantoos » 02 sie 2010, 19:17

Witam!!Wiem ze autko troche inne ale w koncu to tez rodzina.Zresztą niegdyś posiadając 80-tkę często tu bywałem.Niestety na stronie A4-Klub odpowiedzi sie nie doczekalem.
Mianowicie chodzi o klimatronik,po podpieciu pod VAG wyszły następujace błędy :

799 Czujnik temperatury cieczy chlodzącej-G110
przerwa lub zwarcie do plusa
779 Czujnik temperatury zewnętrznej-G17
przerwa lub zwarcie do plusa
1274 Silnik sterujący klapy przepływu powietrza-V71
zablokowany lub brak napięcia
1273 Silnik dmuchawy-V2
różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY

Moze mi podpowiecie od czego zacząć poszukiwania usterek.Dodam ze klimatronik na oko chodzi ładnie,chłodzi az miło.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 02 sie 2010, 20:16 przez Brylantoos, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 02 sie 2010, 20:52

Brylantoos pisze:799 Czujnik temperatury cieczy chlodzącej-G110
przerwa lub zwarcie do plusa
proste sprawdź wtyczkę od czujnika mogły zaśniedzieć przewody-przeczyść,skasuj i zobacz czy ponowi się.
Brylantoos pisze:779 Czujnik temperatury zewnętrznej-G17
przerwa lub zwarcie do plusa
miałem tak u siebie i czujnik mi już padał-zdiagnozowałem to po wyświetlaczu temp zewnętrznej bo kłamał niemiłosiernie-ale może być tak samo jak problem u góry ;-)
Brylantoos pisze:1274 Silnik sterujący klapy przepływu powietrza-V71
zablokowany lub brak napięcia
padnięty silniczek klapy jak nazwa mówi ale niestety nie powiem ci której
Brylantoos pisze:1273 Silnik dmuchawy-V2
różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY
jeśli chodzi o ten to głównej klapy zaraz za wentylatorem ;-)

Awatar użytkownika
Brylantoos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 maja 2007, 10:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Brylantoos » 02 sie 2010, 21:02

shellah wielkie dzieki.Podpowiesz jeszcze gdzie moge zlokalizować te czujniki G110 i G17.Pozdro

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 02 sie 2010, 21:23

nie wiem jak w a4 jest ale myślę że tak samo jak w 80 czy coupe i czujnik temp zewnetrznej jest stojąc z przodu auta z prawj strony w kratce w zderzaku.
jesli chodzi o czujnik temp cieczy to nie bardzo w ETCE mogę znaleźć :-/

Awatar użytkownika
Brylantoos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 maja 2007, 10:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Brylantoos » 02 sie 2010, 21:31

Bede bardzo wdzieczny bo niby chłodzi ale denerwuje mnie ze coś tam nie dokonca gra.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 02 sie 2010, 21:45

a nabijałeś klimę ostatnim czasem?

Awatar użytkownika
Brylantoos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 maja 2007, 10:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Brylantoos » 02 sie 2010, 21:49

hmmm... no nie bo tydzien temu kupiłem auto.w sumie nie pytałem nawet kiedy była nabijana bo skupiłem sie na silniku.Czyli proponujesz najpierw nabić klime czynnikiem??

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 02 sie 2010, 22:00

no radziłbym zwłaszcza przy takiej pogodzie jaką mamy a następnie pokasować błędy i zobaczyć jaki rezultat przyniesie ;-)

Awatar użytkownika
Brylantoos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 maja 2007, 10:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Brylantoos » 02 sie 2010, 22:22

nom racja,fakt chłodzi troche mniej niz w moim poprzednim samochodzie ale napewno działa bo słychac ze sprężarka sie załancza i leci chłodne powietrze.Ale jutro podjade i nabije dla spokoju.
Ale mam jeszcze zastrzezenie do tego błedu czujnika temp. zew. bo pokazuje mi w tym momencie ze na zewnatrz jest 26,5 a na termometrze na oknie mam 24.Minimalne przekłamanie alee podłoże tez daje wiecej ciepła.Wkoncu była dziś palma cły dzień.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 04 sie 2010, 10:36

W TDI klimatyzacja info o temp. silnika bierze z czujnika temp, do ECU, jezeli chodzi o silniczek klapy to spróbuj na poczatek zrobic adaptacje silniczków moze pomoże jezeli nie to zostaje wyjecie i przeczyszczenie.

Awatar użytkownika
Brylantoos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 maja 2007, 10:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Brylantoos » 04 sie 2010, 19:12

wczoraj nabiłem i odgrzybiłem klime.Niestety po podłączeniu pod vaga dalej to samo,te same błędy,po skasowaniu wyłażą znowu.Mam prośbe mógł by mi ktos zrobić zdjecie silnika i wskazac mniej wiecej gdzie owe czujniki sie znajdują??Wiem ze wymagam rozwiazania na tacy ale wszystko jest tak zabudowane ze nie ogaraniam co gdzie jest.
WOJTEK26 adaptacje mam zrobic przez Vag??

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 06 sie 2010, 10:22

Czujnik temp do silnika jest w króćcu idacym do chłodnicy z głowicy jest tam czujnik 4-pinowy ( czujnik podwójny do ECU i na wskaźnik) czujnik temp zew. jest miedzy zderzakiem a chłodnica z lewej strony włozony do mocowania przy zderzaku. Zrób adaptacje silników Vagiem i zobacz czy pomoze jezeli nie to zostaje Ci wyjecie silniczków i przeczyszczenie.

Awatar użytkownika
Brylantoos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 maja 2007, 10:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Brylantoos » 14 sie 2010, 12:36

Zdiagnozowałem ze niestety mam dziurawą nagrzewnice klimatyzacji.Przez nią uciek prawie cały czynnik.Teraz jestem na kupnie jakiejs sprawnej uzywki.
Kolejnym problemem jest to ze od paru dni nie moge sie VAGiem skomunikowac z klimatronikiem.Wszystkie inne adresy (airbag,abs,silnik itp) łaczy sie bez problemu.Kiedy łacze sie z klimatronikiem to wyskakuja jakies bohomazy i pisze ze czas połącznia przekroczony.
Jakies pomysły??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i tapicerka”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl