Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

B4 problem z kością i stacyjką?

ODPOWIEDZ
Mohendzo Daro
Forum Audi 80
Forum Audi 80

B4 problem z kością i stacyjką?

Post autor: Mohendzo Daro » 04 sie 2010, 22:57

Szanowni Klubowicze,

stało się, moje autko odmówiło mi posłuszeństwa, mam jednak nadzieje, że to nic bardzo poważnego. Na wstępie pragnę zaznaczyć, że auto mam od 2 miesięcy i jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o samochody. Ad rem, otóż zaczęło się od tego, że zostawiłem auto na światłach na noc. Rano oczywiście akumulator zdechł. Zadzwoniłem więc po taksiarza żeby przyjechał i mnie podładował. Auto nie chciało ruszać na kablach podłączonych do taksówki, rozrusznik pracował, ale miał ciągle za mało mocy. Wydawało mi się, że jest coraz lepiej, ale taksiarzowi się spieszyło więc podpiął mnie na hol i kazał wrzucić dwójkę. Po tym zabiegu auto nie ruszyło, a nawet pojawił się nowy problem. Nie da się przekręcić kluczyka w stacyjce tak aby zapalił. Zatrzymuje się po przekręceniu ok 40-50 stopni, coś jest jakby zablokowane. Po chwili kombinowania przy stacyjce zauważyłem, że po wyjęciu kluczyka kontrolki dalej się świecą, potem nawet zaczął wariować licznik obrotomierza. Taksiarz zainkasował 50 zł i sobie pojechał, a ja zostałem z problemem. Dzisiaj zamontowałem stary akumulator, na nim działa radio i światła czyli elektronika nie padła zupełnie.