Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK LPG] Nie odpala...

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
daniellw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Lokalizacja: Warszawa

[B4 2.0 ABK LPG] Nie odpala...

Post autor: daniellw » 03 sie 2010, 11:40

Silnik w moim aucie za nic nie chce zapalić. Dzień wcześniej miałem podobny problem, ale spróbowałem "na popych". Początkowo się nie udało, ale gdy po tej akcji spróbowałem odpalić kluczykiem, to jakimś cudem zapalił i potem pracował na trasie bez zarzutu. Na drugi dzień zapalił, choć po kilku sekundach kręcenia. Przejechałem jakieś 2 kilometry, zgasiłem silnik czekając na kogoś, i kiedy po 5 minutach chciałem zapalić - już mi się nie udało. Próby uruchomienia na popych nic nie dały, choć silnik po tym wyrażał jakby większe chęci.. Co zrobić, w czym może tkwić przyczyna?

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 03 sie 2010, 11:51

Jeśli na zimnym odpala, a na ciepłym nie, to może się zalewa. sprawdź niebieski czujnik temperatury płynu chłodzącego.

daniellw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: daniellw » 03 sie 2010, 13:16

Tyle że teraz na zimnym też nie odpala.

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 03 sie 2010, 15:02

Na początek sprawdź czy dzieje się tak samo kiedy jeździsz na benzynie i na gazie czy może kiedy zgasisz auto na LPG to nie idzie odpalić na PB?

daniellw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: daniellw » 04 sie 2010, 10:18

Nie moge teraz tego sprawdzić, bo nie moge go zapalić ;p ale samochód gasiłem na LPG. Zapalić nie idzie w żadnej opcji.

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 04 sie 2010, 10:27

Jest iskra?
Jeśli nie masz iskry, na kablu WN wychodzącym prosto z cewki to znaczy że może być uszkodzony czujnik halla. Sprawdź czy na środkowym pinie pojawia się napięcie w stosunku do + na akumulatorze, powinno pojawiać się cyklicznie +12V cztery razy na obrót wału.
W trakcie całej diagnozy wyłącz instalację LPG.

daniellw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: daniellw » 05 sie 2010, 13:27

Dzięki HeavenQueen.. ale niezbyt znam się na eletryce, toteż wolałem wezwać elektromachera, ten stwierdził że nie ma iskry i po kilku chwilach i przepięciach jakichs kabelków samochód odpalił, stwierdzając że komputer się zawiesił. Samochód odpalił bez problemu. Tak więc problem rozwiązany, dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 05 sie 2010, 14:31

U mnie było podobnie kiedyś. W marcu tego roku auto zdechło, podejrzewałem halla (i słusznie), wymieniłem cewkę, hall został stary, coś poruszałem i ożyło. Jeździłem tak dobre 8 Mm z perspektywą że mi gdzieś w trasie padnie, ale szczęście że zdechło pod domem. Pierwszy raz cieszyłem się że mi się auto zepsuło. Tym razem hall zdechł na amen. Wymieniłem i nie boje się śmigać po europie.
Co to zawieszenia się komputera to pierwsze słyszę :|
Pewnie raczej coś nie łączyło.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl