[80 B4 1.9 TDI]Podmiana zaworu N-75
Panowie, a co myslicie, zeby załozyc zawor od nowszej generacji silnoków 1.9 tdi od audi a6 c5 ? moj zawor(tak mysle, ze to on) jak wrzucam rano na zapłon, zanim odpale aby podgrzac swiece to słychac własnie takowe cykanie od jakis 2-3 miesiecy. czy czas na wymiane? -mowicie, ze w b4 jest takowy zawor sterujacy otwieraniem i zamykaniem klapy od obiegu powietrza w aucie, gdzie on moze sie znajdowac w a6 c4?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ano ja myśle że w nowszych modelach turbina jest sterowana podciśnieniem i raczej na pewno taki zawór nie będzie działał tak jak n75 .Nowy ori n75 Pierburga kosztuje ok.130zł .Co do cykania to jedne cykają inne nie i cykanie wcale nie oznacza że czas na wymianę .A w b4 jest bardzo podobny jak nie taki sam zawór od zamykania klapy obiegu wewnętrznego ale tylko w autach z klimąMongolski pisze:Panowie, a co myslicie, zeby załozyc zawor od nowszej generacji silnoków 1.9 tdi od audi a6 c5 ? moj zawor(tak mysle, ze to on) jak wrzucam rano na zapłon, zanim odpale aby podgrzac swiece to słychac własnie takowe cykanie od jakis 2-3 miesiecy. czy czas na wymiane? -mowicie, ze w b4 jest takowy zawor sterujacy otwieraniem i zamykaniem klapy od obiegu powietrza w aucie, gdzie on moze sie znajdowac w a6 c4?
raczej tak w b4 masz tutaj, pod deska rozdzielcza w okolicach nóg pasażera tylko musisz odkrecic plastik i zdjac raczej schowek...Mongolski pisze:dzis dla pewnosci sprawdziłem i to cyka pompa wtryskowa. przynajmniej dzwiek wydobywa sie z tamtych okolic. Czy auta z klimatronikiem posiadaja takowy zawór?
[ Dodano: 2010-08-05, 13:00 ]
ja mam w jednym samochodzie wlozony od a4 smiga ładnie tylko ma inna wtyczke okrąglą,MUNIOR pisze:Ano ja myśle że w nowszych modelach turbina jest sterowana podciśnieniem i raczej na pewno taki zawór nie będzie działał tak jak n75 .Nowy ori n75 Pierburga kosztuje ok.130zł .Co do cykania to jedne cykają inne nie i cykanie wcale nie oznacza że czas na wymianę .A w b4 jest bardzo podobny jak nie taki sam zawór od zamykania klapy obiegu wewnętrznego ale tylko w autach z klimąMongolski pisze:Panowie, a co myslicie, zeby załozyc zawor od nowszej generacji silnoków 1.9 tdi od audi a6 c5 ? moj zawor(tak mysle, ze to on) jak wrzucam rano na zapłon, zanim odpale aby podgrzac swiece to słychac własnie takowe cykanie od jakis 2-3 miesiecy. czy czas na wymiane? -mowicie, ze w b4 jest takowy zawor sterujacy otwieraniem i zamykaniem klapy od obiegu powietrza w aucie, gdzie on moze sie znajdowac w a6 c4?
kiedys cykał naon stop, teraz juz nie cyka dziwne ;/
koszt takich zaworkow nowych to ok 130-200zł
pamietaj jesli wiesz ze to jest padniete to kup albo orginalny uzywany od sharana, passata b4, audi b4 lub nowy orginalny, nigdy nie kupuj zamienników
koszt uzywanego to 40-80zł
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zgadza się ale marka auta nie ma tu znaczenia tylko metoda regulacji ciśnienia doładowania .N75 pasuje od wszystkich aut ze stajni audi vw z silnikiem 1.9 tdi gdzie była zwykła turbina .Dokładnie taki sam n75 jest też w starszych modelach BMW z silnikami tds ,jak się nie mylęlevis1991 pisze:ja mam w jednym samochodzie wlozony od a4 smiga ładnie tylko ma inna wtyczke okrąglą,
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 14 sty 2007, 19:12
- Lokalizacja: Olecko