Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B2 90 2,0i JS] Problem z chłodzeniem silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 16 lip 2010, 20:13

bloku pisze:
krystek pisze:zeby wykluczyc uszczelke to spojrz na odpalonym silniku do zbiorniczka wyrownawczego czy nie leca babelki i czy przewody wodne nie robia sie twarde.pozdrawiam

To to wiem... Tyle tylko że powinny się pojawić już przy 80 a u mnie są powyżej 100...czyli w momencie gotowania się. Węże puchną co jest normalne jeśli się przegrzewa i gdy jest słaby obieg wody...i tak właśnie jest u mnie. Nie mam warunków ale dam chłopakom aby sprawdzili pompę wody...jak nie to zwalam głowicę i tyle.

mi moja b3 trymała normalnie temperaturę 100. a wiatrak się włonczał 105. treba sprawdzić termostat morze to jest nie tak..

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 06 sie 2010, 17:01

ale jest pewnosc ze korek jest ok nie dawno kupywalem nie pamietam kosztow dokladnie ale chyba cos 90 pare zł .Jest pewnosc ze jest ok a nie te toprany po 10 zł ze nakrecisz i plyn sika lub inne szopki wyprawia

Awatar użytkownika
jkruk77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 06 lip 2010, 23:41
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: jkruk77 » 07 sie 2010, 12:03

witam ponownie opisze dokładnie jaki mam objawy.
gdy jest chłodno to autko ( bez termostatu ) nie przekroczy 80 stopni
gdy jest na dworku dosyć ciepło ( bez termostatu ) strasznie sie grzeje po odpaleniu autka po kilku dosłownie minutach o/k 3 do 5 min. zaraz załącza się wentylator pod maską jak na grillu i twarde przewody ( gumowe ) z tym że w zbiorniczku jest cały czas ok. dodam że jest klima nie wiem czy w tych modelach tak musi być ale jest bardzo mały wiatraczek do takich dwóch potężnych chłodnic.
co może być ,już tyle sie o tym oczytałem że już nie wiem czy to pompa czy uszczelka głowicy czy projektant audi 80 b4 2.0 był na dużym kacu.
kto miał takie objawy lub sie spotkał z takim problemem proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 07 sie 2010, 12:57

jkruk77 pisze:. dodam że jest klima nie wiem czy w tych modelach tak musi być ale jest bardzo mały wiatraczek do takich dwóch potężnych chłodnic.
ABT z klimą miało dwa wentylatory chłodnicy. nie wiem dlaczego Ty masz jeden. Jeden to mogła mieć co najwyżej wersja bez klimy.
jkruk77 pisze:y jest na dworku dosyć ciepło ( bez termostatu ) strasznie sie grzeje po odpaleniu autka po kilku dosłownie minutach o/k 3 do 5 min. zaraz załącza się wentylator pod maską jak na grillu i twarde przewody ( gumowe ) z tym że w zbiorniczku jest cały czas ok.
jaką temperaturę chłodzenia pokazuje Ci na zegarach w momencie włączenia wentylatora?

Awatar użytkownika
jkruk77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 06 lip 2010, 23:41
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: jkruk77 » 07 sie 2010, 13:11

powiem tak że klima wydaje wydaje się orginalnie zamontowana bo przewody idą z orginalną wiązką tyle że jest nietypowy schowek bo przerabiany co powinien być orginalny pod maską są przekażniki ale powinny być pod deską więc nie wiem od niedawna nam audika

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 07 sie 2010, 13:13

jkruk77, sprawdź sobie kody wyposażenia auta i będziesz wiedział czy klima jest fabryczna czy dokładana. Było o tym na forum więc na pewno znajdziesz.

Wg tego, co napisałeś, to raczej masz dokładaną klimę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl