Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 abk] powoli spadające obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
walus501
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 09 maja 2010, 15:18

[b4 abk] powoli spadające obroty

Post autor: walus501 » 08 sie 2010, 16:36

Witam. u mnie w autku cos powoli spadają obroty.
co to może być??


Na przyszłość proszę stosować tagi zgodne z regulaminem.
Ostatnio zmieniony 09 sie 2010, 16:01 przez walus501, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 08 sie 2010, 16:46

2E w audi ?

losiak59
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 21 lut 2010, 13:57

Post autor: losiak59 » 08 sie 2010, 17:41

2.0 E tj. silnik ABK ( 2.0 8V 115KM )

[ Dodano: 2010-08-08, 17:43 ]
walus501, Może mógłbyś jakoś lepiej opisaać ten problem?
Przy jakich okolicznościach to sie dzieje i jak to wygląda ;>

A może dzieje się to tylko przy jeździe na gazie albo tylko przy benzynie?

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 08 sie 2010, 18:51

U mnie tak było po jeździe na gazie i gdy sonda dawała sygnał na komputer a powinna być masa:-( Elektryk malarz artysta chyba to robił:P ale do rzeczy u mnie pomogła adaptacja komputera i skasowanie błędów:D

walus501
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 09 maja 2010, 15:18

Post autor: walus501 » 08 sie 2010, 23:30

z dnia na dzień tak sie zrobiło.
np jade chce wyhamować przed skrzyżowaniem wciskam sprzegło a na obrotomierzu np 2500 obrotów i nie spada.
przy zmianie biegów tez nie spada.
na lpg i pb tak samo

kloku80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:03
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kloku80 » 09 sie 2010, 09:47

a gaz nie strzelił

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 09 sie 2010, 10:00

Na 95% będzie to wina lewego powietrza... Przerabiałem ten temat tyle że przy silniku ABT :-P

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 09 sie 2010, 10:46

Co do lewego powietrza to może być. Choć ja 3 dni temu robiłem głowice i uszczelki nowe pod kolektory a i tak u mnie czasami trzyma coś koło 2 tys:-( pytanie ma ktoś jakiś patent jak przykręcić tą gumę od wtrysku?? bo co pare dni musze wszystkie sruby dociągnąć:( dodam że gwiny w dolocie są ok po prostu drgania robią swoje. Wkleić to na coś w rodzaju kleju??

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 09 sie 2010, 11:37

Key100l, myślę że można by to było osadzić na silikonie. Jest taki specjalny, który nie rozpuszcza się przy kontakcie z benzyną... Mnie też czeka wymiana tej gumy i pewnie na dniach będę się z tym bawił :-P

artii320
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 09 sie 2010, 14:05

Post autor: artii320 » 09 sie 2010, 15:12

lewego powietrze

walus501
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 09 maja 2010, 15:18

Post autor: walus501 » 09 sie 2010, 15:38

juz problem rozwiazany.
to była wina czujnika temperatury.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl