[B4 1Z 19 TDI] Chłodnica
[B4 1Z 19 TDI] Chłodnica
Witam panów problem z chłodnica,cieknie prawdopodobnie pusciła na szwie prawy górny róg czy da się jakoś temu za radzić czy sa jakies uszczelniacze w płynie
Witam
Niegdyś widziałem w sklepach motoryzacyjnych lub na stacjach paliwowych takie małe pudełeczka z takim proszkiem, to się wsypywało do zbiorniczka wyrównawczego lub prosto do chłodnicy zależy co kto ma, i to ma zakleić tą nieszczelność, nie wiem jak to się teraz sprawdza bo dawno nie próbowałem ale jakiś czas temu to średnio działało
Pozdrawiam
Niegdyś widziałem w sklepach motoryzacyjnych lub na stacjach paliwowych takie małe pudełeczka z takim proszkiem, to się wsypywało do zbiorniczka wyrównawczego lub prosto do chłodnicy zależy co kto ma, i to ma zakleić tą nieszczelność, nie wiem jak to się teraz sprawdza bo dawno nie próbowałem ale jakiś czas temu to średnio działało
Pozdrawiam
[B4 1Z 19 TDI] Chłodnica
No dzięki za wskazówki a czy chłodnicę się trudno zmienia może jakieś fotostory albo wskazówki :oops:
[B4 1Z 19 TDI] Chłodnica
A czy taki preparacik do uszczelniania nie zamula w jakis sposóm bloku i nie działa to jakos źle na silnik??? I gdzie sie spuszcza p\łyn czy jest jakis zaworek na chłodnicy??? :oops:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
nie lejcie uszczelniaczy jeśli chcecie pojeździć trochę dłużej
uszczelniacze poza tym, że uszczelnią chłodnice (ale tylko małe wycieki) to zamulą cały układ i "uszczelnią głowicę"
po *km zacznie się grzać bo nie będzie dobrego obiegu a później może się "przegrzać"
jeśli cieknie to tylko wymieniamy- koszta nie są przeciez tak duże
uszczelniacze poza tym, że uszczelnią chłodnice (ale tylko małe wycieki) to zamulą cały układ i "uszczelnią głowicę"
po *km zacznie się grzać bo nie będzie dobrego obiegu a później może się "przegrzać"
jeśli cieknie to tylko wymieniamy- koszta nie są przeciez tak duże
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
:shock: Uzywałem w kilku autach i nic takiego nigdy nie miało miejscakrzysiek_b pisze:nie lejcie uszczelniaczy jeśli chcecie pojeździć trochę dłużej
uszczelniacze poza tym, że uszczelnią chłodnice (ale tylko małe wycieki) to zamulą cały układ i "uszczelnią głowicę"
po *km zacznie się grzać bo nie będzie dobrego obiegu a później może się "przegrzać"
proszę was nie stosujcie tego rodzaju środków by uszczelnić np chłodnice po pierwsze zamulają -tworzą twardy osad który ogranicza właściwości chłodnicy, nagrzewnicy o kanałach w silniku nie wspomnę poprostu masakra polecam rozebrać sobie silnik po zastosowaniu takiego specyfiku widok jest szokujący i potem po jakimś czasie zaczynają się problemy z przegrzewaniem silnika, blokowaniem się termostatu problemem z ogrzewaniem itd poprostu szkoda gadać, dobre środki uszczelniające kosztują około 60-90zł te środki uszczelniajace jak wielu producentów podaje w swoich ulotkach zastosowanie środka jest pomocą doraźną np na dojazd do domu i po zastosowaniu tego środka zalecają wymianę uszkodzonego elementu i zrobienie płukania silnika by oczyścić kanały wodne a przecież nową chłodnicę wmiare dobrą można kupić już za 120zł fakt china ale 3 lata wytrzymuje lub lepsza jakościowo np. z polcar-u za 140-160 zależy od producenta, valeo za 240zł.
Ale każdy robi jak uważa.
Ale każdy robi jak uważa.