Mam audi 2.3 20V 90 i od niedawna zaczeły sie szarpania silnikiem auto ma sekwencyjny gaz załozony niecały rok temu.. szarpniecia na gazie sa jak jade np.1biegiem bez gazu i go wciskam do konca wtedy samochód szarpnie tak ze 3 razy i potem dobrze ciagnie..na benzynie jest troche lepiej lub jak jade na 5 biegu i równo trzymam obroty to tez czuc szarpniecia...co moze byc przyczyna?? czy to wina swiec??
zmieniałem je jak kupiłem auto to niecały rok temu na gazie na tych swiecach zrobiłem gdzies 11.000tys.sa to chyba ngk. przewody nie maja przebicia.. co moze byc???
[90 2.3 quattro 7A] Szarpanie silnikiem
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Twoje auto wymaga kompleksowej diagnostyki najpierw na benzynie, a potem można kombinować co się dzieje.
Tak, powody mogą być bardzo różne, od świec, przez dziurę w dolocie, przez przepływomierz, a na knocksensorach kończąc.
Obawiam się, że w internecie niewiele znajdziesz, pozostaje Tobie udać się do kogoś obeznanego. Z jakich okolic jestes?
Tak, powody mogą być bardzo różne, od świec, przez dziurę w dolocie, przez przepływomierz, a na knocksensorach kończąc.
Obawiam się, że w internecie niewiele znajdziesz, pozostaje Tobie udać się do kogoś obeznanego. Z jakich okolic jestes?
koledzy mam audi 2.0 jednopunktowy w trysk z gazem sekwencja. mam podobny problem jak kolega tylko ze mi na wszystkich biegach szarpie czy to benzyna czy gaz na wolnych obrotach tez jest rzucanie silnikiem. wyczyscilem swiece kable sprawdzilem i dalej to samo jest???? pomocy bo chyba tak sie w....k ze sprzedam ten samochod.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 108
- Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:01
- Lokalizacja: Białystok
Kolego GORALEK07 .Pierwsze słysze o sekwencij w jednopunkcje a miałem go 3 lata ale moze takie sa..Sprawdz zapłon tak jak pisze kolega i szczelność kolektora ssącego .Namacalnie to zapal silnik i złap za obudowe filtra poruszaj w lewo i w prawo jak obroty szaleja to do wymiany gumowa podstawa wtrysku, lub zdemontuj wtrysk i sprawdz stan tej podstawy