[80 b4] potrzebny opis i schemat stacyjki
[80 b4] potrzebny opis i schemat stacyjki
Witam. Potrzebuję opis i schemat stacyjki do prawidłowego podłączenia alarmu w mojej 80-tce. Pomóżcie.
Cześć barti06, spróbuj tutaj poszukać może uda ci się coś podglądnąć. https://audi80.pl/najczesciej-zadawa ... t+stacyjka
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tutaj masz schemat kostki stacyjki:
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig05.pdf
Czarny - plus po zapłonie
czarno-żółty - też plus po zapłonie ale odłączany podczas pracy rozrusznika
czerwono-czarny - rozrusznik
[ Dodano: 2010-08-10, 21:13 ]
Jeszcze tutaj komuś opisywałem jak podłączyć alarm z odcięciem: https://audi80.pl/b3-b4opis-instalac ... htm#443541
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig05.pdf
Czarny - plus po zapłonie
czarno-żółty - też plus po zapłonie ale odłączany podczas pracy rozrusznika
czerwono-czarny - rozrusznik
[ Dodano: 2010-08-10, 21:13 ]
Jeszcze tutaj komuś opisywałem jak podłączyć alarm z odcięciem: https://audi80.pl/b3-b4opis-instalac ... htm#443541
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Nie machnąłeś się o jedną pozycję tzn. zapłon? Najlepiej wrzuć tu instrukcję bo popatrzyłem w tych co mam na dysku to sobie tak producenci nazywają dwa końce kabla po przecięciu przewodu rozrusznika, ten idący ze stacyjki: START a drugi koniec: ZAPŁON, jak w tej instrukcji: http://img62.imageshack.us/i/img043g.jpg/barti06 pisze:ACC, ON, ZAPŁON, START
To tak na czarno-żółtym masz ACC
ON na czarnym
a start na czerwono-czarnym
Tak z ciekawości to co za urządzenie podłączasz, alarm czy odpalane z pilota?
Koledzy chcę zamontować odpalanie z pilota ale nie wiem dokładnie który kabel gdzie podłączyć. Na schemacie modułu odpalania są opisane przewody:
12V
ACC
IGN 1
IGN 2
START
12V to stały +, START to rozumiem że wyjście na rozrusznik, ACC plus po zapłonie odłączany podczas pracy rozrusznika, ale o co chodzi z tymi dwoma IGN ?
Jeśli ktoś wie pod który kabel w B4 trzeba się podłączyć czy przeciąć to proszę o odpowiedź.
12V
ACC
IGN 1
IGN 2
START
12V to stały +, START to rozumiem że wyjście na rozrusznik, ACC plus po zapłonie odłączany podczas pracy rozrusznika, ale o co chodzi z tymi dwoma IGN ?
Jeśli ktoś wie pod który kabel w B4 trzeba się podłączyć czy przeciąć to proszę o odpowiedź.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Mógłbyś dać instrukcje? Albo napisać jak się nazywa ten moduł?
masz opis kabli stacyjki
czerwono-czarny - wyjście rozrusznika
czarny - zasilanie stałe (tu podłącz IGN)
czarno - żółty linia X (tu podłącz ACC)
Pewnie masz dwa IGN jakby trzeba było podać plus na zapłon w dwóch miejscach. W audi 80 masz jedno więc najlepiej podłącz oba dal lepszego zasilania
Tutaj nie musisz nic przecinać bo przecinanie jest do zabezpieczania antykradzieżowego. Przy module odpalania podłączasz się bez przecinania.Karol_90 pisze:Jeśli ktoś wie pod który kabel w B4 trzeba się podłączyć czy przeciąć to proszę o odpowiedź.
masz opis kabli stacyjki
czerwono-czarny - wyjście rozrusznika
czarny - zasilanie stałe (tu podłącz IGN)
czarno - żółty linia X (tu podłącz ACC)
Pewnie masz dwa IGN jakby trzeba było podać plus na zapłon w dwóch miejscach. W audi 80 masz jedno więc najlepiej podłącz oba dal lepszego zasilania
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Koledzy pomóżcie.
Ostatnio byłem zmuszony wymienić nagrzewnicę w mojej B4, co wiązało się ze zdjęciem deski, zegarów itp itd.
Operacja przebiegła oczywiście pomyślnie. W końcu jest ciepło
Ale, oczywiście jak zwykle musi być jakieś ale...
Poskładałem wszystko jak należy, ale niestety na zegarach nie pojawia się napięcie.
Tak jakby w ogóle do zegarów nie dochodził prąd bo po przekręceniu stacyjki nie działa ani podświetlenie, ani nie świecą kontrolki ani nie działają zegary (prędkościomierz, poziom paliwa i temp. silnika, zegarek za to działa jak należy (jego zasilanie jest stałe)). Nie działa grzanie świec, a lampka podświetlająca wnętrze nie gaśnie po przekręceniu stacyjki. Auto normalnie odpala i jeździ.
Domyślam się, że poluzował się jakiś przewód odpowiedzialny za podanie "plusa" po stacyjce.
Możecie pomóc który to może być kabelek? Znacznie ułatwi mi to szukanie przyczyny.
Z góry dzięki.
Ostatnio byłem zmuszony wymienić nagrzewnicę w mojej B4, co wiązało się ze zdjęciem deski, zegarów itp itd.
Operacja przebiegła oczywiście pomyślnie. W końcu jest ciepło
Ale, oczywiście jak zwykle musi być jakieś ale...
Poskładałem wszystko jak należy, ale niestety na zegarach nie pojawia się napięcie.
Tak jakby w ogóle do zegarów nie dochodził prąd bo po przekręceniu stacyjki nie działa ani podświetlenie, ani nie świecą kontrolki ani nie działają zegary (prędkościomierz, poziom paliwa i temp. silnika, zegarek za to działa jak należy (jego zasilanie jest stałe)). Nie działa grzanie świec, a lampka podświetlająca wnętrze nie gaśnie po przekręceniu stacyjki. Auto normalnie odpala i jeździ.
Domyślam się, że poluzował się jakiś przewód odpowiedzialny za podanie "plusa" po stacyjce.
Możecie pomóc który to może być kabelek? Znacznie ułatwi mi to szukanie przyczyny.
Z góry dzięki.