Witam!
Mialem okazje byc na hamowni dzisiaj i wykonano test na moim samochodziku....
Niestety okazalo sie ze w ciagu 20lat moj powóz stracil okolo 20KM....
Zapytany na miejscu tunner wyjasnil ze w sumie nie jest źle ale falowania w zakresie 3-5 K obr/min moga znaczyc ze jakis czujnik etc... szwankuje ...
Silnik 2.3 NG bez zadnego tuningu...
Przebieg 104.000
Porsze o jakiekolwiek rady fachowców w co zajrzec co zrobic ... Jakiekolwiek sugestie wskazane!.
Z góry dziekuje... mAnS
[b3 2.3 NG] Ciekawostka - Test z hamowni - problem
[b3 2.3 NG] Ciekawostka - Test z hamowni - problem
Ostatnio zmieniony 02 cze 2011, 14:57 przez mAnS, łącznie zmieniany 1 raz.
Przedewszystkim to podpiać VAGa i zczytac bledy abo kody błyskowe a potem myslec co dalej.
I tak jak na wolnossaka to nie jest zły ten wykres, tym bardziej mechaniczny wtrysk, jesi juz cos szwankuje to po wykresie obstawiałl bym przepływomierz albo czujnik temperatury, ewentualnie brudny filtr powietrza co tez sie czesto zdarza i sa takie objawy.
PS- Co to za hamownia, inercyjna czy obciązeniowa :?:
I tak jak na wolnossaka to nie jest zły ten wykres, tym bardziej mechaniczny wtrysk, jesi juz cos szwankuje to po wykresie obstawiałl bym przepływomierz albo czujnik temperatury, ewentualnie brudny filtr powietrza co tez sie czesto zdarza i sa takie objawy.
PS- Co to za hamownia, inercyjna czy obciązeniowa :?:
To hamownia inercyjna, jednoosiowa... ponizej link do ichniejszego opisu:
http://www.passwordjdm.pl/viewtopic.php?p=36750
Adres w Gdyni na wyjezdzie na Małe Trójmiasto...
Co do samochodu mój mechanik obstawia problem z aparatem zapłonowym ...a właściwie z regulacją....
Mam sie pojawić next week.
http://www.passwordjdm.pl/viewtopic.php?p=36750
Adres w Gdyni na wyjezdzie na Małe Trójmiasto...
Co do samochodu mój mechanik obstawia problem z aparatem zapłonowym ...a właściwie z regulacją....
Mam sie pojawić next week.