[80 2,0 ABT + LPG] Po wciśnięciu gazu strzela. POMOCY!!!
[80 2,0 ABT + LPG] Po wciśnięciu gazu strzela. POMOCY!!!
Mam problem ze swoją B4, która okazała się trefnym zakupem. Co chwila coś jej dolega.
Na początku ciepła kiepsko odpalała ale po wymianie świec problem ustąpił. Wczoraj odpaliłem b4 zaczęła nierówno pracować (ciągle przerywała) po dodaniu gazu przerywanie było jeszcze mocniejsze, nie chciała wejść na wyższe obroty tak jakby nie pracowała na wszystkich cylindrach. Po 2 tys obr zaczęła strzelać kilka razy aż zgasła. Przy drugiej próbie ponownie strzeliła i wydobył się błysk spod maski. Ze względu na obecne częste opady deszczu pomyślałem że na przewodach mogło być przebicie. Dzisiaj wymieniłem przewody kopułkę i palec. Jest delikatna poprawa pracy silnika po odpaleniu pracuje równiej ale po dodaniu gazu nadal najpierw przerywa a później strzela.
Proszę Was o rady, bo już tracę coraz więcej pieniędzy i cierpliwość do tego samochodu!!! :evil:
Na początku ciepła kiepsko odpalała ale po wymianie świec problem ustąpił. Wczoraj odpaliłem b4 zaczęła nierówno pracować (ciągle przerywała) po dodaniu gazu przerywanie było jeszcze mocniejsze, nie chciała wejść na wyższe obroty tak jakby nie pracowała na wszystkich cylindrach. Po 2 tys obr zaczęła strzelać kilka razy aż zgasła. Przy drugiej próbie ponownie strzeliła i wydobył się błysk spod maski. Ze względu na obecne częste opady deszczu pomyślałem że na przewodach mogło być przebicie. Dzisiaj wymieniłem przewody kopułkę i palec. Jest delikatna poprawa pracy silnika po odpaleniu pracuje równiej ale po dodaniu gazu nadal najpierw przerywa a później strzela.
Proszę Was o rady, bo już tracę coraz więcej pieniędzy i cierpliwość do tego samochodu!!! :evil:
Instalacja była 2 tyg temu na przeglądzie. Wymiana filtra + regulacja. ktoś zbytnio nie dbał instalację, bo filterek był cały zapchany siwym popiołkiem.
A czy brak filtra przeciwpyłkowego ma jakieś znaczenie? Był cały popękany i mechanik mi go wywalił, bo uznał że jest niepotrzebny.
Z książki od instalki wynika że na lpg ma przekulane 120 tys ja nim dopiero zrobiłem około 2 tys.
A czy brak filtra przeciwpyłkowego ma jakieś znaczenie? Był cały popękany i mechanik mi go wywalił, bo uznał że jest niepotrzebny.
Z książki od instalki wynika że na lpg ma przekulane 120 tys ja nim dopiero zrobiłem około 2 tys.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Mikser jest w obu generacjach.
Jezeli na gazie jest to samo to zespol przepustnicy (monowtrysku) niema tu nic do gadania. Elektronika zawarta w module monowtrysku niema wplywu na prace na gazie (moze jedynie miec jakis wplyw na wolnych obrotach ale podczas dodawania gazu nie). Oczywiscie pod warunkiem ze jest to 1 generacja.
Czy czujnik temperatury silnika byl wymieniany ? Jezeli nie to najpierw odlacz od niego na chwile wtyczke i sprawdz czy cos sie zmieni, znajdziesz go przy glowicy na koncu weza wodnego prowadzącego z chlodnicy do glowicy silnika, niebieski punkt na zdjeciu w linku ponizej: http://picasaweb.google.pl/MysticTDI/A8 ... 9404786978
W momencie gdy go odlaczysz sterownik silnika nie bedzie bral pod uwage temperature silnika i przyjmie wartosci awaryjne usrednione.
Jezeli na gazie jest to samo to zespol przepustnicy (monowtrysku) niema tu nic do gadania. Elektronika zawarta w module monowtrysku niema wplywu na prace na gazie (moze jedynie miec jakis wplyw na wolnych obrotach ale podczas dodawania gazu nie). Oczywiscie pod warunkiem ze jest to 1 generacja.
Czy czujnik temperatury silnika byl wymieniany ? Jezeli nie to najpierw odlacz od niego na chwile wtyczke i sprawdz czy cos sie zmieni, znajdziesz go przy glowicy na koncu weza wodnego prowadzącego z chlodnicy do glowicy silnika, niebieski punkt na zdjeciu w linku ponizej: http://picasaweb.google.pl/MysticTDI/A8 ... 9404786978
W momencie gdy go odlaczysz sterownik silnika nie bedzie bral pod uwage temperature silnika i przyjmie wartosci awaryjne usrednione.
Ostatnio zmieniony 12 sie 2010, 00:43 przez PI7er, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Warto sprawdzić lampa stroboskopowa jak zachowuje się wyprzedzenie zapłonu podczas uchylania przepustnicy. Jeśli podczas dodawania gazu punkt wędruje na przyspieszenie a w chwili strzału cofa się na punkt "0" mimo otwartej przepustnicy to na pewno jest to potencjometr przepustnicy....takie objawy występują w digifant ...sprawdź nie zaszkodzi a pomoc może
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo