Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 16v] problem z gazem

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
b0l020
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 14 lip 2010, 22:12

[B3 2.0 16v] problem z gazem

Post autor: b0l020 » 08 sie 2010, 19:05

Witajcie.
Piszę z wielką prośbą do was ,ponieważ moje Audi bardzo dużo pali około 25 L na gazie i w dodatku czasami nie ma siły (strasznie się muli) a na benzynie jeździ bez problemów.
Spalanie benzyny jest prawidłowe tzn 8-9 L na 100.

Dodam ,że membrany w parowniku wyglądają jak nowe.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 08 sie 2010, 19:07

Gazownik => regulacja gazu :?: :roll:

b0l020
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 14 lip 2010, 22:12

...

Post autor: b0l020 » 08 sie 2010, 19:19

Zapomniałem dodać ,że regulacja gazu nic nie daje.

kaline1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kaline1984 » 08 sie 2010, 19:46

Dzięki za piwko :lol: . Ale jak tak szybko zdążyłeś obliczyć ile pali benzyny i LPG jeździłeś na pełnym baku i butli po 100km i tankowałeś.


Bo z mojego doświadczenia wynika ze masz strasznie małe spalanie u mnie trasa 10l miasto 13l i to jest raczej norma na benzynie gaz odpowiednio 12l i 15,5l

b0l020
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 14 lip 2010, 22:12

...

Post autor: b0l020 » 08 sie 2010, 22:10

8-9 to dawka która wychodzi w cyklu mieszanym ,ale może jednak przesadziłem;p.

artii320
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 09 sie 2010, 14:05

Post autor: artii320 » 09 sie 2010, 15:20

nie przesadzajcie w trasie mozna zejsc do 8l

kaline1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kaline1984 » 09 sie 2010, 19:43

Tak można do ósemki zejść ale prędkość kosmiczna 80km/h nie przekraczać

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 11 sie 2010, 11:49

Jaką masz instalacje?? Jeśli II gen to zrób tak:

Na rozgrzanym silniku podłącz się pod sondę lambda (jeśli masz).
Na benz u mnie pokazuje 0,36V na jałowym
Na gazie dobrze jak wskazuje 0,67-0,85 (Moje ACE dla Stag L+ posiada granice uboga-bogata na poziomie lambda 0,55)

Jeśli nie jest tak jak napisałem to przeprowadź regulacje parownika.
Kolejny etap to wkręcenie silnika na 3000 obr i regulacja składu na poziomie 0,60.

Wszystko zależy od tego jaka masz instalacje i jaki sterownik do gazu.

b0l020
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 14 lip 2010, 22:12

...

Post autor: b0l020 » 12 sie 2010, 08:10

Instalacja jest chyba I generacji przynajmniej mówił mi tak gazownik.

Awatar użytkownika
audicom1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 30 gru 2006, 14:46

Post autor: audicom1 » 12 sie 2010, 09:27

Ile lat ma instalacja bądź ile na niej przejechałeś? Może już z membran w parowniku dykta się zrobiła i wali gaz ile tylko może? Może okazać się że do wymiany albo regeneracji

b0l020
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 14 lip 2010, 22:12

...

Post autor: b0l020 » 12 sie 2010, 10:55

Membrany wyglądają na dobre a samochód na gazie ma przejechane jakieś 90tys.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 12 sie 2010, 11:35

A to 90 tysięcy na jednym reduktorze bez regeneracji ani wymiany?

Awatar użytkownika
audicom1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 30 gru 2006, 14:46

Post autor: audicom1 » 12 sie 2010, 13:05

Elastyczność membran po takim przebiegu może już być kiepawa. Wymień parownik. 300 - 400 zł niedługo Ci się zwróci

b0l020
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 14 lip 2010, 22:12

...

Post autor: b0l020 » 12 sie 2010, 19:13

Ja to audi kupiłem nie dawno ,więc nie wiem czy była wymieniana membrana ,ale myślę ,że tak ,ponieważ naprawdę jest w dobrym stanie.
Mam jeszcze jedno pytanko.
Chodzi mi mianowicie ,czy naprawdę tak bardzo często zdarzają się wystrzały gazu w 2.0 16v?.

kaline1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kaline1984 » 12 sie 2010, 20:23

Jak masz słabe swiece, kable, kopółke, palec, nieszczelny dolot, zle ustawione lpg, gazujesz na postoju to kwestia czasu. U mnie strzeliło np z powodu resztek gazu w butli(chciałe do końca wypalić)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl