Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 2,0 ABT + LPG] Po wciśnięciu gazu strzela. POMOCY!!!

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 12 sie 2010, 19:32

Harry27 pisze:Z tego co pisze PI7er, po odłączeniu miał chodzić lepiej...
Nie, mogl ale nie musial. Tak jak napisalem po odlaczeniu komputer przyjmuje wartosci srednie, wolne obroty beda wieksze/mniejsze ale powinien rowniez chodzic prawie prawidlowo (normalnie sie wkrecac).

Jak mozesz to nagraj dzwiek/filmik silnika jak chodzi na wolnych obrotach i zmiany jakie sie dzieja przy dodaniu gazu.

Harry27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:16
Lokalizacja: Strzałkowo/Słupca

Post autor: Harry27 » 12 sie 2010, 21:59

OK jutro nagram filmik. Jestem ciekawy co mi jutro na to powie elektryk. Sam raczej nie ogarnę tego problemu.

[ Dodano: 2010-10-10, 23:25 ]
Przyczyną były nieodpowiednie świece. Założyłem takie jak polecane na forum dla ABT BUR6ET i problem znikł... Jednak wysokie spalanie gazu (ok. 13,5 l) pozostało...

tomasz1367
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 29 mar 2009, 11:25

Post autor: tomasz1367 » 31 paź 2010, 17:51

Witam panowie podłącze się do tematu ponieważ mi też przy dodawaniu gazu nie chce wejść na obroty i po chwili delikatnie strzela i gaśnie ale jeśli wcisnę pedał gazu stopniowo to pomału wchodzi na obroty, tak dzieje się tylko na gazie. Instalacja 2 gen. Co to może być bo pomału tracę cierpliwość. Pomocy Proszę.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 01 lis 2010, 06:22

tomasz1367 pisze:Witam panowie podłącze się do tematu ponieważ mi też przy dodawaniu gazu nie chce wejść na obroty i po chwili delikatnie strzela i gaśnie ale jeśli wcisnę pedał gazu stopniowo to pomału wchodzi na obroty, tak dzieje się tylko na gazie. Instalacja 2 gen. Co to może być bo pomału tracę cierpliwość. Pomocy Proszę.
Witam. A w jakim stanie jest układ WN : kable, świece, kopułka, rozdzielacz ? Zacząłbym od tego, jeżeli to będzie ok to można szukać dalej. :-D

tomasz1367
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 29 mar 2009, 11:25

Post autor: tomasz1367 » 01 lis 2010, 08:11

Kable świece itd jest ok niedawno było wszystko wymieniane, dodam że na benzynie jest ok. Sonda lambda też jest nowa była wymieniana w maju. Może to będzie parownik?

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 02 lis 2010, 06:28

Bardzo możliwe, że gdy szybko wciśniesz pedał gazu to parownik nie zdąży podać odpowiedniej ilości gazu i temu się dusi. A gdy wciskasz pedał stopniowo to jest ok. A ile km ma nalatane parownik ? Może wystarczy tylko podjechać do gazownika na instalację ?

Harry27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:16
Lokalizacja: Strzałkowo/Słupca

Post autor: Harry27 » 02 lis 2010, 18:25

Sprawdź też podstawę wtrysku bo od strzelania mogła pęknąć ta guma i chwytać lewe powietrze. U mnie natomiast znów wystąpił nowy problem.

Teraz po wciśnięciu gazu na benzynie nieraz się dusi czasem od razu gaśnie. Czasem odpali ładnie i wszystko chodzi ok. Również podczas przyspieszania silnik jakby sie jąka. Trzymam równo gaz a on się zachowuje jakbym go puścił na moment a poźniej znów przyspiesza. Na gazie jest to problem mniej odczuwalny.
Wzrosło też spalanie na 14-15 lpg

Czy to wina padającej sondy???

tomasz1367
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 29 mar 2009, 11:25

Post autor: tomasz1367 » 02 lis 2010, 19:00

Przemo parownik ma najechane 50000km i tak właśnie jest jak mówisz jak stopniowo to jest ok a jak szybko to jest zonk. A jesłi chodzi o sondę Harry to jak miałem padniętą to takie miałem objawy jak piszesz.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 03 lis 2010, 06:32

tomasz1367 pisze:Przemo parownik ma najechane 50000km i tak właśnie jest jak mówisz jak stopniowo to jest ok a jak szybko to jest zonk. A jesłi chodzi o sondę Harry to jak miałem padniętą to takie miałem objawy jak piszesz.
To dużo, przeważnie po 60 000 km parownik nadaje się do wymiany, bądź regeneracji. Sprawdź tak jak Kolega wyżej wspomniał podstawę wtrysku, ale ja jednak obstawiam parownik ;-)

[ Dodano: 2010-11-03, 06:33 ]
A na PB nie ma takich objawów :?:

kniapa22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 26 lip 2009, 18:16
Lokalizacja: kępice

Post autor: kniapa22 » 02 mar 2012, 13:24

Witam miałem ten sam problem wymieniłem świece i super wszystko jest ok NKG BUR6ET tak jak polecali :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl