Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 1,9MTDI 1Z] ]Niestandardowych problemów MTDI pompy

ODPOWIEDZ
Tobster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 29 gru 2009, 18:25
Lokalizacja: Thirsk, Anglia

[Audi 80 1,9MTDI 1Z] ]Niestandardowych problemów MTDI pompy

Post autor: Tobster » 11 sie 2010, 13:27

Mam problem z moją MTDI pompą wtryskową. Pompa została zbudowana poprzez wimianę części z pompy Audi VP-37 do pompy Bosch VE z Peugeot 306.

Facet który zrobił tą zamianę powiedział że mogę otrzymać nawet 130bhp, ale po zamątowaniu samochód nie osiąga nawet 70bhp.

Kiedy prubuje zwiększyć dopływ paliwa, zwiększają się obroty silnika, i długo trwa żeby obroty wróciły do normy i nie moge wyciągnąć więcej mocy.

Pompa ma węski boost pin.

Czy ktoś może mi powiedzieć w czym problem?

Dzięki
Ostatnio zmieniony 11 sie 2010, 20:51 przez Tobster, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 11 sie 2010, 18:22

I nie wiem, czy robię coś źle czy ten facet, który zbudował jej okradł mnie, może ktoś mi powiedzieć w czym jest problem?
of these ori.elementów does not produce an efficient pump mTDI, No. 306 bosch pump ,the PW I give you a pump that can be used without the combination, and normal atoms will travel
Tobster pisze:est problem, gdy próbuję zwiększyć maksymalną paliwa, wzrost obrotów biegu jałowego silnika, jak chce do uciekiniera, w tym stanie trwa długo obrotach się ustatkować, a nie mogę dostać więcej energii z ona.
You must undo the gas came down to normal rpm

Tobster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 29 gru 2009, 18:25
Lokalizacja: Thirsk, Anglia

Post autor: Tobster » 11 sie 2010, 20:51

Pierwsza wiadomość przetłumaczona.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 16 sie 2010, 13:04

jak dlugo schodzi z obrotow po zwiekszeniu dawki to winna moze byc sprezyna biegu jalowego

tygrysT3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 18 sie 2010, 21:29

Post autor: tygrysT3 » 18 sie 2010, 21:38

Ale co tam ten ktoś tobie wymienił w tej pompie. Pompy z 308 nie są za bogate i trzeba się napocić aby coś z nich wystrugać, równie dobrze mogłeś sobie wstawić od 1.6 TD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl