Coś by się znalazłokrzysiek_b pisze:muszę skombinować klucz dynamometryczny
masz może?
[B4 TDI 1Z 92 Bosch] Problem z kątem wtrysku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
Kolego nie kombinuj bo masz walnięty wtrysk sterujący.
Właśnie dzisiaj skończył się problem kąt wtrysku trzyma się w granicach a silnik odżył i zachowuje się jak prawie nówka.
A to właśnie przez ten cholerny wtrysk męczyłem się przez pół roku ale teraz jestem w niebo wzięty <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> :mrgreen:
Właśnie dzisiaj skończył się problem kąt wtrysku trzyma się w granicach a silnik odżył i zachowuje się jak prawie nówka.
A to właśnie przez ten cholerny wtrysk męczyłem się przez pół roku ale teraz jestem w niebo wzięty <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
jetta1911 pisze:Kolego nie kombinuj bo masz walnięty wtrysk sterujący.
Właśnie dzisiaj skończył się problem kąt wtrysku trzyma się w granicach a silnik odżył i zachowuje się jak prawie nówka.
A to właśnie przez ten cholerny wtrysk męczyłem się przez pół roku ale teraz jestem w niebo wzięty <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> :mrgreen:
a czym to się u Ciebie objawiało?
Obiały były następujące:
1 wiecznie zmieniał się kąt wtrysku ale nie zawsze(potrafił się zmienić w najmniej oczekiwanym momencie) Może jeździć nawet tydzień i nić się nie dzieje pod kompem nie zmienia
2 dziwna praca silnika.A po jakimś czasie zaczyna pukać.
3 co jakiś czas potrafił szarpnąć silnikiem na niskich obrotach ale nie zawsze.
1 wiecznie zmieniał się kąt wtrysku ale nie zawsze(potrafił się zmienić w najmniej oczekiwanym momencie) Może jeździć nawet tydzień i nić się nie dzieje pod kompem nie zmienia
2 dziwna praca silnika.A po jakimś czasie zaczyna pukać.
3 co jakiś czas potrafił szarpnąć silnikiem na niskich obrotach ale nie zawsze.
jetta1911, a twoim zdaniem to co widać na zdjęciu to jest kombinowanie? Koło rozrządu jest ewidentnie wyklepane a co za tym idzie jest przestawiony rozrząd. Mogło się to skończyć remontem silnika! Jeśli byłby jakiś problem z wtryskiem sterującym to po pierwsze byłby jakiś błąd a po drugie silnik pracowałby w trybie awaryjnym a żadne z tych sytuacji nie ma miejsca u kolegi krzysiek_b.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie byłbym tego taki pewien ,u mnie nie było ani żadnych błędów ani trybu awaryjnego .A sterujący powodował przerywanie silnika na stałych obrotach.Nie ufałbym tak ślepo w to że każda niesprawność będzie zaraz zapisana w pamięci kompa jako błądptaak pisze:Jeśli byłby jakiś problem z wtryskiem sterującym to po pierwsze byłby jakiś błąd a po drugie silnik pracowałby w trybie awaryjnym
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
Sprawa wyjaśniona.
po poprawnym zamontowaniu koła auto nie chciało pracować na normalnych ustawieniach. By pracował rozrząd musiał być przesunięty na pompie o jeden ząb (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara). Chciałem już wszystko wymieniać aż znalazłem ułamany jeden przewód przy pompie. Jak jest wtyczka na 3 przewody to środkowy nie łączył. Jak połączyłem wszystko jak należy to auto pali od strzała i nareszcie pracuje na książkowym kącie ok 60 i prawidłowym ustawieniu rozrządu. Wcześniej pracował tylko na kącie ok 200 jak pisałem wcześniej.
Generalnie po zrobieniu koła, tej wtyczki i ustawieniu porządnie rozrządu wszystko jest w najlepszym porządku.
Auto zrobiło się żwawsze i w środku jest bardziej cicho
po poprawnym zamontowaniu koła auto nie chciało pracować na normalnych ustawieniach. By pracował rozrząd musiał być przesunięty na pompie o jeden ząb (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara). Chciałem już wszystko wymieniać aż znalazłem ułamany jeden przewód przy pompie. Jak jest wtyczka na 3 przewody to środkowy nie łączył. Jak połączyłem wszystko jak należy to auto pali od strzała i nareszcie pracuje na książkowym kącie ok 60 i prawidłowym ustawieniu rozrządu. Wcześniej pracował tylko na kącie ok 200 jak pisałem wcześniej.
Generalnie po zrobieniu koła, tej wtyczki i ustawieniu porządnie rozrządu wszystko jest w najlepszym porządku.
Auto zrobiło się żwawsze i w środku jest bardziej cicho