[B4 2.3 NG] Potrzebna pomoc SWAP silnika
[B4 2.3 NG] Potrzebna pomoc SWAP silnika
Witam. potrzebuję pomocy. Chcę zmienić silnik z 2.3 10v NG na 2.3 20v 7A. Mam parę pytań odnośnie co muszę zmienić. Czy skrzynia pasuje? Jak jest z mocowaniem? Czy przewody takie jak układu chłodzącego, ogrzewania paliwa itp też muszę zmieniać. Czy pompka paliwa też jest do zmiany? Bardzo proszę o pomoc. A może już ktoś już to przerabiał, proszę o numer kontaktowy. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 sie 2010, 15:30 przez Łukaszrn, łącznie zmieniany 1 raz.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ETKĘ w dłoń i porównuj czym się różnią!
Na szybko: Układ chłodzenia możesz zostawić. Elektronika cała do przełożenia, skrzynia jest inna, sprzęgło jest inne, osprzęt silnika jest inny, poza chyba alternatorem, wspomaganie jest inne, hamulce są inne, ale to mozna zostawć z NG , jeśli dopasujesz pompę wspomagania kierownicy do jarzma, układ paliwowy jest inny... mocowanie silnika chyba coś mi się wydaje że jest to samo, ale poduchy silnika są razcej inne....
ale najszybciej to mówię - ETKA w dłoń i samemu porównuj!!!
Na szybko: Układ chłodzenia możesz zostawić. Elektronika cała do przełożenia, skrzynia jest inna, sprzęgło jest inne, osprzęt silnika jest inny, poza chyba alternatorem, wspomaganie jest inne, hamulce są inne, ale to mozna zostawć z NG , jeśli dopasujesz pompę wspomagania kierownicy do jarzma, układ paliwowy jest inny... mocowanie silnika chyba coś mi się wydaje że jest to samo, ale poduchy silnika są razcej inne....
ale najszybciej to mówię - ETKA w dłoń i samemu porównuj!!!
Primo pierwsze
- koło zamachowe można przerobić , zostawiając to z NG, chodzi o dyndka do czujnika (tokarz sobie poradzi)
- wspomaganie da rade przełożyć, przeróbka przewodu zasilającego do przekładni, zakują bez problemu ( pamiętaj że przy nowym musi zostać dławik), torche walki z zamocowaniem pompy ale do zrobienia
- przewody paliwowe można przedłużyć
- poduchy te same
- elektronika bez problemu do kompa idzie osobna wiązka tylko dobrze ułożyć
- pomka do zmiany
- koło zamachowe można przerobić , zostawiając to z NG, chodzi o dyndka do czujnika (tokarz sobie poradzi)
- wspomaganie da rade przełożyć, przeróbka przewodu zasilającego do przekładni, zakują bez problemu ( pamiętaj że przy nowym musi zostać dławik), torche walki z zamocowaniem pompy ale do zrobienia
- przewody paliwowe można przedłużyć
- poduchy te same
- elektronika bez problemu do kompa idzie osobna wiązka tylko dobrze ułożyć
- pomka do zmiany