U mnie nie słychać pstryknięcia dlatego że czujnik nie jest zrobiony na przekaźnikach (piszę o tym od chłodnicy).Mobilek pisze:Na początek sprawdź czy podczas tak wysokiej temperatury na slniku, masz proporcjonalne ogrzewanie i czy podczas pracy silnika na jałowym biegu, nagrzewnica na czwartym biegu jest w stanie obniżyć temperaturę w silniku. Jeżeli rzecz ma się tak jak tu opisałem to masz do wymiany termostat, jeżeli nie to sprawdź czujnik w chłodnicy (zagotuj w garnku wodę wsadź do niej metalową część czujnika i powinieneś usłyszeć "pstryknięcie" po, którym sprawdź przejśćie na pinach) jeżeli okaże się że czujnik jest sprawny, to wynika z tego że oszukuje czujnk temperatury pokazując wyższą temperaturę niż jest faktycznie. Założyłem że sprawdziłeś już bezpiecznik nr 5 i przekaźnik wentylatora, (w skrzynce na podszybiu drugi od lewej) jeżeli sprawdzisz wszystko tak jak tu opisałem i nie będzie efektu c.d.n.Fighter001 pisze:nie zalacza jaka moze byc tego przyczyna?
Kontrolka od płynu zapala się podczas braku płynu w zbiorniczku lub za wysokiej temp. płynu (wykrywa ją szary czujnik 3 pinowy, ma krańcówke na jednym pinie). Mi np. trafił się taki czujnik który zapalał kontrolkę już przy 70 stopniach...