Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] analiza logow

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 01 kwie 2008, 10:20

Chyba dzisiaj jestem załapałem zwieche :oops: to chyba po nieprzespanej nocy ,masz racje kolego

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 01 kwie 2008, 10:23

WOJTEK26 pisze:Chyba dzisiaj jestem załapałem zwieche :oops: to chyba po nieprzespanej nocy ,masz racje kolego
<ok> <ok>

irass1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 21 cze 2007, 12:35
Imię: Irek
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: irass1 » 04 kwie 2008, 09:37

Witam ponownie

wyczyściłem przepływomierz :lol:
kąta wtrysku nie ruszałem narazie

prosze o analize logów :

statyczne BS


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Statyczne

Obrazek Obrazek Obrazek

Dynamiczne

Obrazek Obrazek Obrazek

pakan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 18 mar 2008, 15:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pakan » 04 kwie 2008, 09:59

Jak czyściłeś przepływomierz bo jutro ja to będę robił, a wiedzę po minie, że Ci się udało (jakie środki chemiczne).

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 04 kwie 2008, 10:21

irass1 pisze:Witam ponownie

wyczyściłem przepływomierz :lol:
kąta wtrysku nie ruszałem narazie

prosze o analize logów :

statyczne BS


[url=http://images23.fotosik.pl/188/3f620184c21d7692m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images24.fotosik.pl/189/65ee26f36b88c43dm.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images30.fotosik.pl/189/b7af46e00d3b9c62m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images31.fotosik.pl/204/8eb4f2d030c675e9m.jpg]Obrazek[/URL]


Statyczne

[url=http://images32.fotosik.pl/203/4c5174e34c4d0a13m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images31.fotosik.pl/204/12059adb7ede99bfm.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images34.fotosik.pl/204/7a4c6e531301d2e0m.jpg]Obrazek[/URL]

Dynamiczne

[url=http://images23.fotosik.pl/188/00c7fa9799f792fem.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images34.fotosik.pl/204/94e990b485292f94m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images31.fotosik.pl/204/41968dc99a2fd8c6m.jpg]Obrazek[/URL]
No na moje oko jest lepiej - przepływka juz nie obcina szprycy - powinno pomoc na jakis czas - pamietaj o regularnej wymianie filtra powietrza.
Koniecznie doprowadz do porzadku kąt wtrysku :!:

Pozdrawiam

irass1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 21 cze 2007, 12:35
Imię: Irek
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: irass1 » 04 kwie 2008, 10:24

(przepływka pierburg)
odrywasz tę siateszke "gęstą" z wlotu ,od strony filtra i czyścisz ten pierwszy czujnik i środkowy rozpuszczalnikiem nitro i wacikami do uszu ja potem jeszcze wypłukałem go całego w nitro .
Tylko delikatnie zczuciem z czujnikami bo moą pęknąć !!!

[ Dodano: 2008-04-04, 10:28 ]
PRZEMIK _ DZIĘKI
MAM PYTANKO A KOREKTY NIE ZA DOBRE CHYBA

smigle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 21 sie 2007, 12:39
Lokalizacja: Wilno

Post autor: smigle » 04 sie 2010, 01:01

Bede wdzieczny za analizę logów (1z, pierburg)
statyczne:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
dynamiczne:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

pakan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 18 mar 2008, 15:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pakan » 06 sie 2010, 16:28

A coś ci się dzieje z autem niepokojącego, ba na logach nic złego nie widać. Może grupa 4 statycznie, ale to tak to wszytko w normie.

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 10 sie 2010, 13:30

smigle pisze:Bede wdzieczny za analizę logów (1z, pierburg)
Oprócz lekko niedogrzanego motoru i zaslepionego EGR... z logów nic zlego nie wynika.

smigle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 21 sie 2007, 12:39
Lokalizacja: Wilno

Post autor: smigle » 17 sie 2010, 21:20

Dzięki za odpowiedzi, wybaczcie za długie milczenie.
Pokazywał mi się od czasu do czasu błąd nr 527 z opisem: "Czujnik temp.w przewodzie dolotowym-G72 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY", ale po wyczyszczeniu styków przestał się pokazywać.

Korzystając z poradnika podstawowych procedur diagnostycznych stwierdziłem, że turbina i lmm nie są w porządku, ponieważ:
Logi dynamiczne
Grupa 011: wartości w pozycjach 2 i 3 nie są tożsame.
Grupa 000: wartość pozycji 10 wychodzi poza wymagany zakres (225-255)
Grupa 003: wartości w pozycjach 2 i 3 nie są tożsame.
Grupa 008: przy obrotach do 2 tys. wartość poz. 4 jest niższa od wartości poz. 3.
Grupa 010: wartość pozycji 1 wychodzi poza wymagany zakres (750-850)
Logi statyczne
Grupa 011: wartość pozycji 4 waha się w zakresie 92,6-93

Jest to sprzeczne z Waszymi spostrzeżeniami, więc proszę o wyjaśnienie

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 23 sie 2010, 16:11

A ja twierdze, ze zarówno turbina jak i LMM w tym samochodzie są dobre... i wydaje mi się ze mam racje ;-)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 23 sie 2010, 18:35

przemik, też wydaje mi się że masz całkowitą rację, przyrządy mierzą prawidłowo tylko trochę kiepsko utrzymuje się ilość tego co mierzą

albo szwankuje N75 albo delikatnie się przycina sztanga w turbinie (rzadki przypadek), ewentualnie do wymiany wężyki przy N75

smigle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 21 sie 2007, 12:39
Lokalizacja: Wilno

Post autor: smigle » 25 sie 2010, 10:12

przemik, ja nie wątpię w to, że Ty masz rację, tylko napisałem jakie parametry nie są zgodne z parametrami znajdującymi się w poradniku podstawowych procedur diagnostycznych. Czy tak nieznaczne odchylenia parametrów są w porządku?

UKI_XX, czyli na początek radzisz wymienić wężyki przy n75? może mógłbyś napisać, z czego sądzisz, że kiepsko utrzymuje się ilość tego, co mierzą przyrządy?

Macie może jakąś literaturę dotyczącą analizy logów? Będę wdzięczny za udostępnienie

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 25 sie 2010, 10:22

wszystko widać w gr. 011, w pozycji "Actual" po tym jak turbo się rozkręci jest sporo więcej jak w "Specified" potem następuje wyrównanie i ponownie przeładowanie, więc najprościej zacząć od wężyków (najtańsze) ale najprawdopodobniej zaczyna się przycinać N75 i jego będzie trzeba wymienić
smigle pisze:Macie może jakąś literaturę dotyczącą analizy logów? Będę wdzięczny za udostępnienie
literatura jest napisana w ten sposób żeby zwykły człowiek nie mógł z niej skorzystać, wymieniał wszystko po kolei (nie ważne czy dobre czy zepsute) następnie doszedł do wniosku że się nie zna i zaprowadził do warsztatu i zostawił jeszcze więcej $$ bo "mechanicy" też znajdą sprawny element do wymiany

smigle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 21 sie 2007, 12:39
Lokalizacja: Wilno

Post autor: smigle » 25 sie 2010, 16:21

UKI_XX, dzięki za wyjaśnienie. Wymienię wężyki i ponownie zrobię logi.

A co do literatury, to jeśli masz, to proszę podesłać na maila. Dzięki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl