[B4 1Z] analiza logow
No na moje oko jest lepiej - przepływka juz nie obcina szprycy - powinno pomoc na jakis czas - pamietaj o regularnej wymianie filtra powietrza.irass1 pisze:Witam ponownie
wyczyściłem przepływomierz :lol:
kąta wtrysku nie ruszałem narazie
prosze o analize logów :
statyczne BS
[url=http://images23.fotosik.pl/188/3f620184c21d7692m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images24.fotosik.pl/189/65ee26f36b88c43dm.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images30.fotosik.pl/189/b7af46e00d3b9c62m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images31.fotosik.pl/204/8eb4f2d030c675e9m.jpg]Obrazek[/URL]
Statyczne
[url=http://images32.fotosik.pl/203/4c5174e34c4d0a13m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images31.fotosik.pl/204/12059adb7ede99bfm.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images34.fotosik.pl/204/7a4c6e531301d2e0m.jpg]Obrazek[/URL]
Dynamiczne
[url=http://images23.fotosik.pl/188/00c7fa9799f792fem.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images34.fotosik.pl/204/94e990b485292f94m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images31.fotosik.pl/204/41968dc99a2fd8c6m.jpg]Obrazek[/URL]
Koniecznie doprowadz do porzadku kąt wtrysku :!:
Pozdrawiam
(przepływka pierburg)
odrywasz tę siateszke "gęstą" z wlotu ,od strony filtra i czyścisz ten pierwszy czujnik i środkowy rozpuszczalnikiem nitro i wacikami do uszu ja potem jeszcze wypłukałem go całego w nitro .
Tylko delikatnie zczuciem z czujnikami bo moą pęknąć !!!
[ Dodano: 2008-04-04, 10:28 ]
PRZEMIK _ DZIĘKI
MAM PYTANKO A KOREKTY NIE ZA DOBRE CHYBA
odrywasz tę siateszke "gęstą" z wlotu ,od strony filtra i czyścisz ten pierwszy czujnik i środkowy rozpuszczalnikiem nitro i wacikami do uszu ja potem jeszcze wypłukałem go całego w nitro .
Tylko delikatnie zczuciem z czujnikami bo moą pęknąć !!!
[ Dodano: 2008-04-04, 10:28 ]
PRZEMIK _ DZIĘKI
MAM PYTANKO A KOREKTY NIE ZA DOBRE CHYBA
Dzięki za odpowiedzi, wybaczcie za długie milczenie.
Pokazywał mi się od czasu do czasu błąd nr 527 z opisem: "Czujnik temp.w przewodzie dolotowym-G72 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY", ale po wyczyszczeniu styków przestał się pokazywać.
Korzystając z poradnika podstawowych procedur diagnostycznych stwierdziłem, że turbina i lmm nie są w porządku, ponieważ:
Logi dynamiczne
Grupa 011: wartości w pozycjach 2 i 3 nie są tożsame.
Grupa 000: wartość pozycji 10 wychodzi poza wymagany zakres (225-255)
Grupa 003: wartości w pozycjach 2 i 3 nie są tożsame.
Grupa 008: przy obrotach do 2 tys. wartość poz. 4 jest niższa od wartości poz. 3.
Grupa 010: wartość pozycji 1 wychodzi poza wymagany zakres (750-850)
Logi statyczne
Grupa 011: wartość pozycji 4 waha się w zakresie 92,6-93
Jest to sprzeczne z Waszymi spostrzeżeniami, więc proszę o wyjaśnienie
Pokazywał mi się od czasu do czasu błąd nr 527 z opisem: "Czujnik temp.w przewodzie dolotowym-G72 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY", ale po wyczyszczeniu styków przestał się pokazywać.
Korzystając z poradnika podstawowych procedur diagnostycznych stwierdziłem, że turbina i lmm nie są w porządku, ponieważ:
Logi dynamiczne
Grupa 011: wartości w pozycjach 2 i 3 nie są tożsame.
Grupa 000: wartość pozycji 10 wychodzi poza wymagany zakres (225-255)
Grupa 003: wartości w pozycjach 2 i 3 nie są tożsame.
Grupa 008: przy obrotach do 2 tys. wartość poz. 4 jest niższa od wartości poz. 3.
Grupa 010: wartość pozycji 1 wychodzi poza wymagany zakres (750-850)
Logi statyczne
Grupa 011: wartość pozycji 4 waha się w zakresie 92,6-93
Jest to sprzeczne z Waszymi spostrzeżeniami, więc proszę o wyjaśnienie
przemik, ja nie wątpię w to, że Ty masz rację, tylko napisałem jakie parametry nie są zgodne z parametrami znajdującymi się w poradniku podstawowych procedur diagnostycznych. Czy tak nieznaczne odchylenia parametrów są w porządku?
UKI_XX, czyli na początek radzisz wymienić wężyki przy n75? może mógłbyś napisać, z czego sądzisz, że kiepsko utrzymuje się ilość tego, co mierzą przyrządy?
Macie może jakąś literaturę dotyczącą analizy logów? Będę wdzięczny za udostępnienie
UKI_XX, czyli na początek radzisz wymienić wężyki przy n75? może mógłbyś napisać, z czego sądzisz, że kiepsko utrzymuje się ilość tego, co mierzą przyrządy?
Macie może jakąś literaturę dotyczącą analizy logów? Będę wdzięczny za udostępnienie
wszystko widać w gr. 011, w pozycji "Actual" po tym jak turbo się rozkręci jest sporo więcej jak w "Specified" potem następuje wyrównanie i ponownie przeładowanie, więc najprościej zacząć od wężyków (najtańsze) ale najprawdopodobniej zaczyna się przycinać N75 i jego będzie trzeba wymienić
literatura jest napisana w ten sposób żeby zwykły człowiek nie mógł z niej skorzystać, wymieniał wszystko po kolei (nie ważne czy dobre czy zepsute) następnie doszedł do wniosku że się nie zna i zaprowadził do warsztatu i zostawił jeszcze więcej $$ bo "mechanicy" też znajdą sprawny element do wymianysmigle pisze:Macie może jakąś literaturę dotyczącą analizy logów? Będę wdzięczny za udostępnienie