witam
przeszukałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi i znalazłem kilka ale nie chce się pakować w koszta zawczasu dlatego pisze ( zawsze odnoszą się do turbo )...
sprawa wygląda tak mam niby 1.6D oznaczenia znaleźć nie umie bo przy 3 cylindrze na bloku jest tyle osprzętu gum itp itd nic nie znajde.
jak mu depnę i wchodzi na wyższe obroty to smrodzi jak kamaz i coś wyje odpowiednio do obrotów. podejrzewam że może być coś grzebane tzn mam zawór regulacyjny nadciśnienie i pompe wtryskową z mechanicznym przyspieszaniem boscha VE nr 0 460 494 062 i na niej LDA 1 465 530 426
i wszystko ładnie pięknie ale z wiedzy zawartej w necie i LDA i ten zawór reagują na nadciśnienie a ja mam wolnossaka czyli instalacje podciśnieniowe ( no chyba że odma tak bucha że mam doładowanie), wiem też że jak dymi na czarno tzn za dużo paliwa albo za mało powietrza
poza tym silnik jak ma dużo paliwa ( w baku) to pali od strzała, utrzymuje temp, na liczniku 400 tyś z groszem ale pewnie wiecej
pisze bo nie chce jechać do magika który mi pokręci dwoma śrubkami i w pól godziny skasuje kilka stówek
fotka silnika :
http://img411.imageshack.us/i/img2830t.jpg/
[b2 1.6D] strasznie dymy na wysokich
to tak odme odłączyłem i bucha z niej białym dymem, ten zawór wkręciłem na maksa bo zaślepić nie mam czym, filter myślę ze jeszcze ujdzie ale bliżej do wymiany niż dalej, pokręciłem śrubką z dawki paliwa tak jak jest opisane na forum golfa ale chciałem zmniejszyć dawkę więc poluzowałem śrubę i odkręciłem na spróbowanie o 180 ° i dokręciłem 13stką i zero różnicy no to heja dawaj dalej pełne dwa obroty od ori i auto zaczęło się troszeczkę telepać ale z dymem jak był tak dalej jest, zauważyłem że na tej śrubce mam spinke aby nie wkręcić tej śruby bardziej niż było na początku teraz mam wykręconą o pół obrotu.
fotki filtra:
i znalazłem taką rzecz w korpusie LDA był na nim silikonowy kapturek a chciałbym wiedzieć czy nie powinno być tu kabla albo jakiejś rurki?
fotki filtra:
i znalazłem taką rzecz w korpusie LDA był na nim silikonowy kapturek a chciałbym wiedzieć czy nie powinno być tu kabla albo jakiejś rurki?
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
3 zdjęcie - nie powinno nic być, to odpowietrzenie LDA.
Mocno Ci bucha z tej odmy? I w dodatku białe dymy... hmm, czyżby pierścionki "papa"?
Uwolnij odmę, powinno pomóc. Jak Ci tak z niej sadzi dymami i powietrzem pozbawionym tlenu to nie dziwie się, że kopci.
Rozumiem, że dokręciłeś zawór na kolektorze dolotowym? Nic Ci to nie da, on ma za zadanie upuszczać nadmiar powietrza przy zbyt dużym doładowaniu.
I gdzie masz panocku obudowę rozrządu? :shock:
Mocno Ci bucha z tej odmy? I w dodatku białe dymy... hmm, czyżby pierścionki "papa"?
Uwolnij odmę, powinno pomóc. Jak Ci tak z niej sadzi dymami i powietrzem pozbawionym tlenu to nie dziwie się, że kopci.
Rozumiem, że dokręciłeś zawór na kolektorze dolotowym? Nic Ci to nie da, on ma za zadanie upuszczać nadmiar powietrza przy zbyt dużym doładowaniu.
I gdzie masz panocku obudowę rozrządu? :shock:
koszta o których rozprawiasz miałem przedsmak ( przez to moje coupe pojechało w świat) 2k zł za remont silnika w golfie 3 1.9tdi, także pomaluje ją i założe ( może jeszcze znajdziesz ten topic)
ale dalej mnie nurtuje czemu on tak dymi na wysokich może odpiąć wężyk z kolektora do LDa da to coś ????? ( tak wiem nie znam się na dieslach )
ale dalej mnie nurtuje czemu on tak dymi na wysokich może odpiąć wężyk z kolektora do LDa da to coś ????? ( tak wiem nie znam się na dieslach )