Witam. Blokada działa jak załaczę ją ręcznie przy dyfrze i zapala się zielona lamka. Jak wciskam przysisk diff to słyszę tylko pyknięcia przekaźnika. W tym module pod siedzeniami tylnymi nie powinna pracować jakaś pompka? Są do modułu 3 wężyki. Czarny, czrno niebieski i czarno żółty. W czarny nie mogę wdmuchnąć powietrza, w dwa pozostałe mogę bez problemu dmuchać i dmuchać. Gdzie pod maską znajdę te podciśnienia? Jakieś sugestie co do tego przypadku. CO szukać dalej? Proszę o pilną odpowiedź bo właśnie dłubię przy aucie. Dziękuję.
[ Dodano: 2010-08-21, 17:04 ]
Wężyk żółto czarny i niebiesko czarny nie są dziurawe. Dlaczego nie chce to działać?
[ Dodano: 2010-08-21, 20:34 ]
Ogólnie to jak sprawdzić czy sterownik jest sprawny?
[all quattro] Jak naprawić załączanie blokady?
masrepus pisze:nie powinna pracować jakaś pompka?
Nie.
Czarny do silnika do podciśnienia, pozostałe dwa do siłownika przy tylnym moście.masrepus pisze:Są do modułu 3 wężyki. Czarny, czrno niebieski i czarno żółty.
blokadę załączasz zasysając powietrze z wężyka, a nie wdmuchując. Jednak najprawdopodobniej jeśli możesz dmuchać, a wężyki są całe to siłownik jest nieszczelny.masrepus pisze:w dwa pozostałe mogę bez problemu dmuchać i dmuchać
odpal silnik, sprawdź czy masz podciśnienie na wężyku koloru czarnego, jeśli tak to sprawdź czy włączając i wyłączając włącznik blokady czy na pozostałych 2 jest podciśnienie (powinno być na jednym lub drugim zależnie od tego czy blokada jest włączana czy wyłączana)masrepus pisze:Ogólnie to jak sprawdzić czy sterownik jest sprawny?
Super! Dzięki za odpowiedz i zainteresowanie tematem. Ale jak ja sprawdzę czy jest tam podciśnienie? A może powiesz gdzie pod maską wchodzi ten wężyk i do czego? Poza tym jak właczę blokadę przyciskiem i wysunę siłownik ręcznie to pozostaje w pozycji zblokowanej do momentu kiedy nie wyłączę jej przyciskiem, więc wygląda na szczelne. Jaki opór powinien stawiać siłownik? Jak mogę go bez problemu przestawiać z leciutkim oporem, ale nie wiem czy to nie za ciężko dla podcśnienia?
przy odpalonym silniku przez wężyk będzie zasysane powietrzemasrepus pisze: Ale jak ja sprawdzę czy jest tam podciśnienie?
masrepus pisze:A może powiesz gdzie pod maską wchodzi ten wężyk i do czego?
nie wiem jak w twoim silniku, bo nigdy nie grzebałem w v-kach ale najprawdopodobniej gdzieś do kolektora ssącego
Jeśli wyłączanie blokady działa, a włączanie nie to problem z podciśnieniem na czarnym przewodzie odpada. Pozostaje siłownik, jeden z pozostałych wężyków lub sterownik pod tylnym siedziskiem. Sprawdź zasysając powietrze najpierw przez jeden a później drugi wężyk czy siłownik działa w obie strony - jeśli działa kiedy ty zasysasz powietrze to raczej winny jest sterownik pod siedziskiemmasrepus pisze: Poza tym jak właczę blokadę przyciskiem i wysunę siłownik ręcznie to pozostaje w pozycji zblokowanej do momentu kiedy nie wyłączę jej przyciskiem, więc wygląda na szczelne